Olen Mensan jäsen eli älyn jättiläinen. Miksi se harmittaa sinua?
Niin? Ottaax nuppiin kun mulla leikkaa ja sulla ei??? Hmm??
T: Mensalainen eli Nero
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Melko heikko provo jani-petteri, 5 vee.
Jätetään ensi kerralla vastaamatta, tämä toistuu parin päivän välein. Jos kukaan ei vastaa lopettaa jossain vaiheessa.
Huono muisti sinulla ainakin on. Olet tämän saman avauksen tehnyt useita kymmeniä kertoja! Noin huono muisti varmaan haittaa hyvin paljon normaalissa arjessa pärjäämisessä.
Harmittaa kun pilaat Mensalaisten maineen. Pääsin kerhoon, rima ei edes heilunut. Silti vain 2 läheistäni tietää asiasta, halusin vaan varmistaa itselleni että en ole tyhmä.
Aika päiväkotimaista selittelyä kyllä, eli naiivia siis selityksillä lapsellista, jos ymmärrät mitä tarkoitan? Jaxuhali.
Jonne on nähnyt telkkarista mensan ja saanut idean provoon.
Kiinnostaisi tietää, miksi pidät tarpeellisena mainostaa Mensan jäsenyyttäsi, tai miksi ylipäätään menit halpaan ja maksoit jäsenmaksun? Mä en maksanut. Olisinkohan sitten sua älykkäämpi peräti.
Mun äo on 156 enkä ole Mensan jäsen. Säästin!
Revi Pasi siitä.
Sinulla on matemaattinen älykkyys siis hyvä. Muista älykkyyden lajeista ainakin sosiaalinen älykkyys näyttää olevan kastemadon luokkaa.
Hyvä sulle. Käytä lahjaasi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, miksi pidät tarpeellisena mainostaa Mensan jäsenyyttäsi, tai miksi ylipäätään menit halpaan ja maksoit jäsenmaksun? Mä en maksanut. Olisinkohan sitten sua älykkäämpi peräti.
Ap on keskivertoa tyhmenpi, mutta uskoo olevansa kaiken alan asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Revi Pasi siitä.
Mä sain Mensan testeistä kaikki oikein. Mutta eivät suostuneet kertomaan tarkkaa numeroa vain että se on yli erään numeron.
Ei harmita. Älyn jättiläinen sen kyllä tietäisi
Kerroppa joku älykäs ratkaisu taloustilanteeseen , vai oletko erikoistunut johonkin muuhun asiaan. Kuten harmittavuuden tutkimiseen v-palsatalla
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on matemaattinen älykkyys siis hyvä. Muista älykkyyden lajeista ainakin sosiaalinen älykkyys näyttää olevan kastemadon luokkaa.
Sosiaaliset taidot eivät liity älykkyyteen. Idioottikin voi olla kohtelias ja huippuälykäs voi olla täysi tollo vuorovaikutuksessa.
Älykkyyttä on vain yhdenlaista, ja se on aivojen ja muistin kapasiteettia ja prosessoinnin nopeutta. Älykkyystestit mittaavat näitä.
Ihan loogisesti, myös testatusti älykäs voi olla emotionaalisesti lapsenomainen ja kehittymätön ääliö kuten ap. Mutta jos on häntä älykkäämpi, kykenee itseanalyysiin ja kehittyy ihmisenä jne. eikä enää olekaan lapsenomainen, ajattelematon tollukka.
Einstein on nyt väärässä osoitteessa 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi Pasi siitä.
Mä sain Mensan testeistä kaikki oikein. Mutta eivät suostuneet kertomaan tarkkaa numeroa vain että se on yli erään numeron.
Nettitesteissä ei tietenkään kerrota, ne on liian suppeita siihen. En tiedä kerrotaanko aidossa koetilanteessa. Mun lukeman testasi neuropsykologi yksityisesti kun tutkittiin, podenko muistisairautta. Sivutuotteena tuli äo. Useita viikkoja kävin tunnin kerrallaan testattavana sekuntikellon mitatessa käytettyä testiaikaa.
Ei ollut muistisairautta vaan burn out, joka hidasti hiukkasen. Kuitenkin, lausunnossa luki, "lähtötason ollessa varsin korkea, peräti 156, prosessointinopeuden lasku ei vaikuttane älylliseen suoriutumiseen".
Toki sen pienenkin hidastumisen huomaa jos kapasiteetti on aiemmin riittänyt mihin vain ja äkkiä ei enää muista, onko sunnuntai vai perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi Pasi siitä.
Haha, kaikki oikein. Ei Mensan testissä ole mitään ylärajaa.
Ärtymykseni johtuu useasta eri asiasta.
Melko heikko provo jani-petteri, 5 vee.