Miksi ikääntyvät julkkikset käyvät kauneusleikkauksissa?
Ainakin Brad Pitt ja Tom Cruise käyneet kiristämässä kasvojen ihoa ja Cruise hiustensiirrossa
Kommentit (25)
Näyttelevien miesten pitäs olla kuin Charrlles Bronsson. Kasvojen kohotuksista ei tietoakaan.
Tai vähintään kuin Clint Eestwoodi tuskin hänkään on käynyt nipsauttelemassa naamaansa tai korjaamassa hiusrajaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ikääntyminen tylsää katsottavaa. Itseäni harmittaa, kun suupielet vääntyvät alaspäin. Jotta ilme olisi neutraali, pitää koko ajan pienesti hymyillä, jotta suu olisi suorassa.
Jos olisi rahaa ja olisin piireissä, niin kai se olisi luonnollista korjata tämä.
Muistan tarkkaan sen aikakauden, kun muutuin miehille läpinäkyväksi. Vaikka kysyisi viattomasti kellonaikaa tai tiedustelisi pysäkillä bussin aikataulua, niin saat vain tuskastuneen ja halveksivan katseen ja harva suhtautuu kuin ihmiseen, olet pohjasakkaa. Ja olen saman miehen kanssa ollut kohta 40 vuotta, en siis ole yksin tai katkera, kunhan totesin vain.
Olen liki 70 v, en ole kyllä koskaan kokenut tulleeni näkymättömäksi. Edelleen minulle miehet hymyilevät
Monen ikäiset miehet hymyilevät, osa minua nuoremmista on varmaankin myös pappoja, minäkin olen mummu, kome lapsenlasta, neljäs tulossa. Vaikka nuoremman miehen kanssa seurustelenkin, niin en väheksy ikäisiäni, komeita karismaattisia miehiä olen monta tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ikääntyminen tylsää katsottavaa. Itseäni harmittaa, kun suupielet vääntyvät alaspäin. Jotta ilme olisi neutraali, pitää koko ajan pienesti hymyillä, jotta suu olisi suorassa.
Jos olisi rahaa ja olisin piireissä, niin kai se olisi luonnollista korjata tämä.
Muistan tarkkaan sen aikakauden, kun muutuin miehille läpinäkyväksi. Vaikka kysyisi viattomasti kellonaikaa tai tiedustelisi pysäkillä bussin aikataulua, niin saat vain tuskastuneen ja halveksivan katseen ja harva suhtautuu kuin ihmiseen, olet pohjasakkaa. Ja olen saman miehen kanssa ollut kohta 40 vuotta, en siis ole yksin tai katkera, kunhan totesin vain.
Minkä ikäisenä sulle kävi näin? Tietää henkisesti varautua jo valmiiksi :D
N53