Mitä unta näit viime yönä?
Minä näin unta että pesin mun kenkäpohjalliset ja laitoin patterin päälle kuivumaan:D ja tuntui ihan todelta mut aamulla kun heräsin ei ollut pohjallisia patterin päällä kuivumassa koska en ollut niitä pessyt:D
Kommentit (26)
Aika outoa unta (olin ampumahiihtäjä!) josta kuitenkin päällimmäisenä jäi mieleen se, että olin hirvittävän onnellinen.
Istuin pirun ja jumalan kanssa nuotion äärellä ja paisteltiin makkaraa. Juteltiin siinä että kenen sielu kuuluu kenellekkin ja miksi. Uni jännästi muuttui ja piru alkoi heittää löylyä. Siinä porukalla ähistiin löylyn lämmöissä. Piru ei ollut tussa unessa mikään sarvipää vaan vanhempi punottava ukkeli. Mehevät keskustelut oli kyllä
Vierailija kirjoitti:
Näin unta jossa kaikki exäni olivat alasti isossa makuuhuoneessa ja halusivat minua. Aamulla herätessä oli sellainen stondis ettette uskoiskaan.
Harmi kun en muista yksityiskohtia tarkemmin.
Hahhaa, hyvä kun et muista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin kimppakämpässä serkkuni, nainen 72 v ja Stubbin kanssa. Heillä omat huoneet, itse asuin sekaisessa keittiössä.
Serkku oli muuttamassa Lohjalle ( sieltä kotoisin) ja huone oli jo tyhjä, vain roskia ja roinaa lattialla. Stubb tuli huoneestaan nojailemaan oven pieleen ja juttelemaan. Mielessäni ajattelin onks se sittenkin noin mukava.
Hissi ei toiminut kun yritin sillä mennä alas. Ne ei koskaan toimi mun unissani
Mulla sama hissit ei joko toimi tai sitten hissit menee kauheaa vauhtia siksakki muodossa ja numerot hississä ihan sekaisin esim 9 numero vasemmalla, ykkönen oikealle, kakkonen ja kolmonen hississä ylhäällä...
Jotkut sanoo hissin olevan henkisen tien vertauskuvaa :)
Vierailija kirjoitti:
Istuin pirun ja jumalan kanssa nuotion äärellä ja paisteltiin makkaraa. Juteltiin siinä että kenen sielu kuuluu kenellekkin ja miksi. Uni jännästi muuttui ja piru alkoi heittää löylyä. Siinä porukalla ähistiin löylyn lämmöissä. Piru ei ollut tussa unessa mikään sarvipää vaan vanhempi punottava ukkeli. Mehevät keskustelut oli kyllä
Minkälainen Jumala oli ? Kerro niistä keskusteluistanne ?
Eli tarvit pidemmät unet