Pihin naisen kanssa eläminen
Ei raski laittaa 700 euroa televisioon, eli niin että kummatkin maksaisi puolet töllöstä, joka maksaa siis 1400€. Sitten kyllä raskii ostaa vähän väliä kaiken maailman kalliita salaattiannoksia ties mistä, tai tilaa netistä vaatteita 400 eurolla, joista osaa jää lopulta lähes pitämättä. Televisiota katsellaan joka päivä ja se on ostos useammaksi vuodeksi eteenpäin.
Onko muilla miehillä saiturinaisia kumppanina? Millä tavalla nämä asiat ovat teillä ilmenneet?
Kommentit (25)
Kuule, sun ei ole mikään pakko olla hänen kanssaan.
Tsemppiä😇
Ja eihän sulla oikeasti ketään olekaan...
Vierailija kirjoitti:
Et yhtään kallimpaa tv:tä löytänyt ?
No aivan turhaa ostaa pitkäaikainen jokapäiväinen kampe paskalla laadulla. Muutaman satasen televisossa kuva on vähintäänkin lievästi rakeinen ja liikkuva kuva saattaa myös pikselöidä. Kyllä ne 8 euron säännölliset salaattiannokset ja vähälle pidolle jäävät vaatteet minun mielestäni huomattavasti turhempia ostoksia on.
Ap
Eihän tuo ole pihi,jos törsää muuhun.Teillä on eri prioriteetit.Oisko syytä keskustella rakentavasti? Tarkoittaa siis sitä, ettet esim. nimittele häntä saidaksi,kun keskustelette aiheesta.
Ei ole pihi hän. Pihi ei törsäile vaatteisiin, joita ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan turhaa ostaa pitkäaikainen jokapäiväinen kampe paskalla laadulla. Muutaman satasen televisossa kuva on vähintäänkin lievästi rakeinen ja liikkuva kuva saattaa myös pikselöidä. Kyllä ne 8 euron säännölliset salaattiannokset ja vähälle pidolle jäävät vaatteet minun mielestäni huomattavasti turhempia ostoksia on.
Ap
No kyl mäkin mieluummin ostan salaatteja kuin TV:n.Jos asuisin yksin, talossa ei TV:tä edes olisi.Nyt kun on,tulee miehen seurana joskus katsottua.
Ei kukaan tarvitse noin kallista tvtä. Meillä ollut jo monta vuotta procaster ovh 225€ ostohetkellä
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole pihi,jos törsää muuhun.Teillä on eri prioriteetit.Oisko syytä keskustella rakentavasti? Tarkoittaa siis sitä, ettet esim. nimittele häntä saidaksi,kun keskustelette aiheesta.
Onko se vain naisten oikeus haukkua miehiä pihiksi? Täällä kyllä miehiä pidetään piheinä, jos eivät halua ostaa esim kalliita kahvila- tai ravintolaruokia. Ei naiset silloin puhu täällä mistään eri prioriteeteista.
Ei kodin tavaroita kannata ostaa puoliksi. Eron hetkellä kiittää itseään kun on ostanut tavaran itse ja säästänyt kuitin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse noin kallista tvtä. Meillä ollut jo monta vuotta procaster ovh 225€ ostohetkellä
Eipä nuo Procasterin arvostelut yleisesti ottaen juuri päätä huimaa xD
Ei ihminen tarvitse kallista tv:tä joka on hevosen kokoinen. Ihan joku muu riittää. Osta omilla rahoilla, ei toisen, ei toinen tarvitse sen hintaluokan laitetta brassailuun. Jo puhelin ja tietokone maksaa hunajaa liittymineen. Ehkä sukulainen innostuu kanssasi televisioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vain naisten oikeus haukkua miehiä pihiksi? Täällä kyllä miehiä pidetään piheinä, jos eivät halua ostaa esim kalliita kahvila- tai ravintolaruokia. Ei naiset silloin puhu täällä mistään eri prioriteeteista.
No eri prioriteetit siinä silloinkin on kyseessä.Että annapa vaan olla,yleistää t r o l l I . Oletko AP?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama,riittää mulle .Einar x-tran halvin omenamehukaan arvostelussa loista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, mutta se toimii. Ja btw jos sun täytyy tollasia rahoja laskea niin se on vaan sulle liian kallis
Kuka nykypäivänä edes ostaa television?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama,riittää mulle .Einar x-tran halvin omenamehukaan arvostelussa loista.
Siis ei se x-tran.
Pistä luiskaan. Juuri tuollainen akka, että mihinkään ei halua osallistua mitä mies haluaa, mutta ulina alkaa jos mies ei osallistu johonkin mitä nainen haluaa yhteiseen kotiin.
Minun kanssa ei pihtaile ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Pistä luiskaan. Juuri tuollainen akka, että mihinkään ei halua osallistua mitä mies haluaa, mutta ulina alkaa jos mies ei osallistu johonkin mitä nainen haluaa yhteiseen kotiin.
Jotenkin tuli vaikutelma,et ei se AP salaatteja osta tai omiin vaatteisiinsa panosta.
Miksi ihmeessä et osta sitä telkkaria itse? Oletko pihi?;)