Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla ei oo yhtän kunnianhimoa?

Vierailija
17.02.2024 |

Mistä johtuu?

Tykkään opiskella ja sivistyä, puhun useita kieliä ja soitan kahta instrumenttia. Olen myös kohtalaisen älykäs (opin nopeasti ja esim. gradu palkittiin aikanaan). Akateeminen tutkinto siis on ja kiva helpohko koulutusta vastaava työ. Olen tyytyväinen elämääni näin, mutta tunnen oloni oudoksi ja erilaiseksi, kun lähipiirissä ihmiset jatkuvasti hakevat uusia haasteita työelämässä, kehittyvät ja hakeutuvat haastavampiin ja rahakkaampiin hommiin. Ymmärsin juuri, että olen ollut viimeiset 15 vuotta ihan samassa tilanteessa urallisesti ja taloudellisesti.

Mistä tällainen voi johtua? En sinällään pelkää haasteita, mutta en niitä kaipaakaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multakin puuttuu tuo kokonaan, on aina puuttunut. Ei vain yksinkertaisesti kiinnosta saada kunniaa, asemaa, materiaa, rahaa tai vastaavaa, kun ne ei vaan merkitse mulle mitään. En oo sitten tehnyt mitään saadakseni niitä asioita ja oon tyytyväinen ilman, tai että on koulutusta, työtä ja rahaa sen verran että pärjää ja se riittää mulle hyvin. Mullekin sanottu että olisi potentiaalia enempään, mutta kun ei kiinnosta niin ei. Kai se on luonteenpiirre vain. 

Oot varmaan kuitenkin käynyt peruskoulun jälkeen jotai kouluja? Itse en kun ei vaan kiinnosta. Työttömänä sen vuoksi, mutta mielelläni tekisin ihan vaan jotain yksinkertaista työtä, lähinnä muiden ilkeilyn vuoksi kun on työtön. Alkaa tuntua jo tosi raskaalta ja tämä saa vaan enemmän olemaan omissa oloissaan eikä kannusta. No, mikäs tässä ollessa kun muutenkin erakko, ei paljon ihmiset kiinnosta kun eivät näe pers

No työttömällä ei nyt varmaan kovin mielenkiintoinen persoona ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi