Kuinka mammat ovat tänään
Kommentit (9)
Kuninkaani on palvellut kuningatarta koko päivän ;). Olen hyvin onnekas.
Ei ole prinssiä ja kun ei ole lapsia ei ole mamma, mumma eikä mömmä. Kuinka vanhoja prinssit voivat olla, kuulostaa nuorelta.
Pyttipannua laitoin hälle, kun oli tullut pihaa kolaamasta.
En ole kenekään mamma.Oma kuninkaani kuoli korona aika sydis.Hyvin voin ulkoilun ansiosta,yksin joka päivä ulkoilen 3h. Säällä kuin säällä.Siksi nukun hyvin ja olen aamun virkku,illan torkku.Tosin vaikutaa uneeni, en käytä mitään päihteitä ,en tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Pyttipannu ja pihan kolaaminen. Kuulostaa ihan 90-luvun lama-ajalta. Köyhäkään enää kolaa käytä tai syö pyttipannua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyttipannu ja pihan kolaaminen. Kuulostaa ihan 90-luvun lama-ajalta. Köyhäkään enää kolaa käytä tai syö pyttipannua.
Sellaista sattuu.
Ei se kotiruoka ole edelleenkään kovin kummoista kenelläkään ja lunta tulee niin maan perusteellisen paljon nykyvuosina, mielestäni enemmän kuin silloin 90luvulla.
Kyllä se kuule laps hyvä on parasta kolata oli köyhä tai varakas.
Mulla on etäsuhde, välimatkaa on monta sataa kilsaa.
Muuten oisin kyllä tehnyt vaikka mitä... Sekä miehelleni, että hänen kanssaan. 😜
Mitä prinssiä? Mulla on kuningas. Ja en juuri mitenkään. Oon lepäilly sen kainalossa ja nyt alan syömään sen tekemää ruokaa. Muuten oon vaan maalannu tänään