On se Sanna Marin vaan niin kaunis
Kommentit (443)
Poistoon tämä ketju, koska siinä herjataan Sannaa!
Onko se kaalilaatikko vegaanista ruokaa vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei ole pelkästään kaunis nainen. Myös köyhien ja pienituloisten puolella aina, nyt politiikan ulkopuolellakin. Hävetköön kateelliset persut ja paskat kokoomus porvarit.
Oi Sanna, anna mulle almu, kun olen niin köyhä ja pienituloinen! Kun sinä kerran olet niin ihqukin 🤪
Vierailija kirjoitti:
Upea vahva ja osaava nainen!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alex kutsuu Sannan linnanjuhliin!
Jos kehtaa mennä osoittaa todellisen tyhmyytensä 🤣🤣
Tietysti menee, kaikki ex-pääministerit kutsutaan.
Jos Marin olisi kaunis hänen ei tarvitsisi parannella somekuviaan vaan esiintyisi niissä sellaisena kuin on.
Kaunis. Rikas. Menestynyt ja Viisas. Ärsyttävää !
Todella kaunis nainen, ja lisäksi älykäs ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Jöpöttää.
Korviesi välissä seisoo.
Suursyömäri suomalaiset kateellisia Sannalle.
Poikkeuksellisen kaunis, jotenkin pakko vaan jäädä tuijottamaan Sannan kasvonpiirteitä aina kun näen sen 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut kaunis aina, eikä sitä painon vaihtelut poista. Viimeiset pari vuotta on olleet hänelle selvästi raskaita ja se näkyy painon putoamisena. Jospa saisi elää hieman tasaisempaa elämää jatkossa.
Kun joutuu työnsä vuoksi matkustamaan, on vaikeaa saada terveellistä ruokaa oikeaan aikaan. Monesti tulee kuitattua nälkä pähkinöillä ja vedellä. Pähkinöitä voi sentään kuljettaa käsimatkatavaroissa.Pähkinöitä ei tulisi syödä lentokoneen kaltaisessa suljetussa tilassa. Siellä saattaa olla allergikkoja, joille pelkkä pähkinöiden läsnäolo tai tuoksu voi saada aikaan hengenvaarallisia oireita.
Hyvä muistutus.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.Syyt: Synnyttänyt, ikää jo aika paljon ja toinen mies on jo käynyt sisällä.
Oletko itse neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihq on.
https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2024/05/sannamarin-10524.png
No huh. Onhan se.
Mistä se löysi ton kansainvälisen kasvolookin, kun muutama vuosi sitten se näytti sellaiselta kiltiltä maalaistytöltä. Nätiltä toki, muttei tuollaiselta huikealta kaunottarelta.
On aika cancelloida Marinista puhuminen näillä palstoilla. Kuluttaa turhaan sähköenergiaa.
Aivan liian laiha miun makkuun!
Menkööt bussilla kaikki allergikot, jotta normaalit ihmiset saavat matkustaa rauhassa. Minä ainakin syön pähkinöitä milloin huvittaa.
Ihan hyvännäköinenhän Sanna on.