On se Sanna Marin vaan niin kaunis
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna haluaisi oman orjan niin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi
Kyllä se Sanna olisi onnen omiaan maailman vanhimmassa ammatissa 🙏
Sinua näköjään itkettää Sannan suuret tulot, joilla voi elää kivaa ja makeeta elämää, mikä ei kuulu kellekään... Kiva kun Zelenskin PYYSI Marinin ryhmäänsä..... Miks ei eim. Jussia... 🤭🤭😄
Joo, Sanna on rikkaampi kuin Elon Musk.
Niin on, siksi sille on koko maailma kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on eniten tavan duunareita.. Eiköhän vituta kun Purra valheilla kusi teitä suoraan silmille.. 💦💦💦💦🙈🙈🙈🙈🙈
Orpo käski Riitu takahuoneessa kusemaan työväen ja köyhien silmille... Ja Riituhan luonteellaan kusee mielellään kun on sydämetön. 👍
Tämän takia erosin persuista. Ihan häpeilemättä hylkäsi puolueensa ihan kaikki vaaliohjelman mikä puolueessa sovittiin.. Koko kansan silmissä häpäisi persut saatana...
Sama täällä. Suomut tipahti silmiltä.. Tästä jo varoteltiin... Naurattaa kun työpaikan perusutkin ovat ihan vapaaehtoisesti lakossa.. Yhtä paljon leipä heillekin maistuu... 😄
Hoi persu... Vastaa miksi PERSU DUUNARI TEKIN OVAT LAKOSSA VASTEN PURRAN TAHTOA.... VASTAA JOS PYSTYT 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤣🤣🤣
Sanna on paitsi rikkaampi, myös kauniimpi ja älykkäämpi kuin Elon Musk. Kerrottiin populuksessa
Vierailija kirjoitti:
"Poskien rasvaimu". Mä en vaan KESTÄ - EN!!!!! 🤣
Poskirasvan poisto.
Jos Sanna menisi miss universumeihin hän voittaisi niin mutta hän on niin viisas että ei mene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna haluaisi oman orjan niin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi
Kyllä se Sanna olisi onnen omiaan maailman vanhimmassa ammatissa 🙏
Sinua näköjään itkettää Sannan suuret tulot, joilla voi elää kivaa ja makeeta elämää, mikä ei kuulu kellekään... Kiva kun Zelenskin PYYSI Marinin ryhmäänsä..... Miks ei eim. Jussia... 🤭🤭😄
Niin on, siksi sille on koko maailma kateellinen.
Koko maailma, suurin osa ihmiskunnasta ei tiedä mitään tästä influensserista.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on miljardööri ja Nero
Ja maailmanhistorian kaunein nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna menisi miss universumeihin hän voittaisi niin mutta hän on niin viisas että ei mene
Sen ei tarvitse edes osallistua kun se kruunataan joka tapauksessa. Samaan aikaan kun sille myönnetään KAIKKI Nobelin palkinnot.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään minun makuuni. Jotenkin harppu minun silmissä, mutta kyllä mä panna voisin.
Sinähän vitsin murjaisit ja kuluneen sellaisen. Kai kuitenkin luvan kysyisit ennen panoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalle ollaan jo rakentamassa muistomerkkejä, hienompia kuin Taj Mahal.
Vierailija kirjoitti:
Ali painoinen.
Mitä sä meinaat?
T. Ali Hoikka
Olen Beirutista
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä avohoitopotilaiden ketjussa hoitaja paikalla?
Pitäisi varmaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalle ollaan jo rakentamassa muistomerkkejä, hienompia kuin Taj Mahal.
Ja Taj Mahal aiotaan nimetä Sannan mukaan. Samoin kuin Eiffelin torni ja pyramidit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Emma-gaalassa ja hän on todellakin aivan uskomattoman kaunis! On varmasti ollut pääministerinämme upea näky valtiovierailuilla.
Kuvitella ja jessus! Olet ihan fiiliksissä kultti-idolistasi. Ja kuitenkin tämä ihmeolento nostettiin porstuan puolelle pois työtä tekevien ministeriwn jaloista
Voi persu pieni kun Sanna itse päätti lähteä. Ole iloinen että hän maksaa tänne veroja yhtä paljon kun Purra ja Jussi yhteensä.. Hänelle on kehittävämpää, vaitelevampaa työ nyt kun pönöttää oppositiossa. On kaikesta vapaa tekemään rahoillaan mitä itse päättääkään.. Eikä ole pois minulta eikä sinulta, vai onko????????????
Hienoa, että olet vihdoin ymmärtänyt asian pointin. Älä enää marise, miksi varakkailta ei oteta köyhille. Ei ole heiltä pois, miten varakkaat rahansa käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on aika kuvauksellinen kieltämättä.
Ja fiksu kun lähti nuori kyvykäs nainen maailmalle eikä jäänyt tänne homehtumaan. Kyllä tänne takaisin pääsee jos haluaa.
"suurin osa maailmasta ei tiedä mitään tästä influensserista."
Karkea arvio, että 7999/8000 koko maailmasta ei tiedä. Osiin jaettuna.