Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terhot sunnuntaihin:)

14.01.2007 |

Huomenia kaikille.

PAkko oli tulla laittamaan tänne kun kone oli auki että olemme lähdössä juuri laitoksella. Viimeinkin..

Supisteluihin heräsin kolmen aikaan (näin juuri lapsiveden menosta unta). Siitä asti koko ajan voimistuvia supistuksia ja limatulppa irtosi juuri.

Oli klöntillä kokoa.

Kivun luonne yllätti kyllä täysin. TÄllä hetkellä kun ei supista niin vielä helppo olla mutta supistuksen aikana tahtoo kyllä rentoutukset unohtua.

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja pitäkää peukkuja.

Sini 41+0

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NASUlle onnea toiselta suurperheaidilta!

t. vihdoinkin uudelleen raskautunut levinia

Vierailija
22/26 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MELLUMILLE SYNTYI TUMMAHIUKSINEN POIKA TÄNÄÄN 14.1. KLO 13.19 KÄYNNISTYKSELLÄ. mitat olivat 3535g, 52cm ja py 37cm. Rauhallinen veitikka!

tällaisen viestin sain marialta, joka ei päässy koneelle.

ONNEA MELLUMILLE POJASTA! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin sait Terhosi maailmaan!

Ja onnea Levinia raskaudesta! Muistan sut meidän alkutaipaleelta kevät-kesältä. Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin!!!! bdbdbdbbd!

Jokohan Pupina lähdit, entäs Lydia? Missä Ardisia?

Ihania synnytystarinoita ja vauvakuulumisiakin olen käynyt lukemassa. Tahtoo kans jo!

Nyt pannarin kimppuun...

Vierailija
24/26 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kovasti tsemppiä kaikille synnyttämässä oleville.. Oli tarkotus jotain kommentoidakin,mut ei nyt tuu mieleen,ajatukset on mahassa ja huomisessa.. harmittaa kun joutuu käynnistykseen,toisaalta tuntuu hassulta ajatella että luultavimmin huomenna on vauva mahan ulkopuolella.. Oon yrittäny toivoa että synnytys ois käynnistyny ennen huomisaamua mutta eipä kai se käynnisty. EIlisen päivän nukuin melkein kokonaan ja tänään oon yrittäny ottaa rauhallisesti,että jaksa huomenna synnytellä.

Supistuksia kaikille toivoville :) ja voikaahan hyvin!

T:Isa ja masukki rv 39

Jännittää ihan hirmusesti!

Vierailija
25/26 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan edelleen, heräsin just päikkäreiltä. Vereslimaista vuotoa on tullut pitkin päivää ja juiliva menkkaolo on ollut koko päivän. Ei varsinaisesti supistele, kiristää aika ajoin selästä ja alavattasta. Vatta on ihan kova. Oon vähän kahden vaiheilla, lähtiskö käymään näytillä. Aikaisemmat synnytykset on alkaneet vesien menolla, joten kovasti kiinnostaa ja mietityttää, mitä tälläinen tasaisen juiliva olo tekee kohdunsuulla. Mihinkään en pysty keskittymään ja kylmäkin on.

Ulkona ainakin tapahtuu: lunta tulee niin, että ikkunatkin on lumessa :O

Taitaa se talvi vaan tulla tänäkin vuonna.

Leppoisaa iltaa terhokkaat!

Vierailija
26/26 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet][b]Lyyti [/b]minkä teit! Eihän sun pitäny mua ennen täältä lähtee nosteleen ;) Hirmusesti voimia ja kaikkea hyvää matkaan bd bd. Jahas pääsin kasautuman loppuun ja et ehkä ookkaan viel lähteny jakaantuun. Soita ihmeessä ja kysy mitä tehä.

[b]Ceciliah [/b]onneksi olkoon pirssi hankkeesta :)

[b]Maria [/b]toivottavasti rakkineenne alkaa pian taas pelittään. Sähän saat kohta tosi pahoja vierotusoireita meistä ;)

[b]MustaKissa [/b]sä tosiaat repäsit ja kävit pikku ajelulla. Jos sen reissun rasitteet alkaa vaikuttaa viiveeellä bd bd.

[b]Levinia [/b]roppakaupalla tarrasukkia :)

[b]Mellum [/b]paljon onnea terho-ukosta :)

[b]Isa [/b]jännittävää!! Kaikkea hyvää huomiselle ja ohan tässä yö vielä aikaa, tapahtua vaikka ja mitä bd bd bd.

( . ) Eilen oli niiin hyvä kävellä. Nyt iltasella ku eka kerran lähin käveleen niin kappas vaan eipä siittä oikeen tullu yhtikäs mittää :O Potkuriin nojasin ja akan käskin oottaa. Alamasussa tuntu ja haarat levällään sit kai vaapuin ukon porukoille.

Autolla kävin akan kans ajeleen vähä kauempana ja samalla kyläilemässä toivoen ett jotaki alkas tapahtuun. Ukko vaan tuumas, ett elä sit kastele kovin penkkiä :D no en oo vuotanu.

Närästäny on vähäsen ja sitäpä ei juuri vaivana oo ollu. Masusta kuulu äskön [b]naps[/b] ja samoin oli yks muuki päivä. Taitaa olla peipillä samanlaiset nivelet ku mulla ;) Vai olikos tähän jottai muuta selitystä olemassa?

Päivän [b]+++[/b]

*tein hyviä pihvejä :b

*äiti oli kutonu söpön pienet sukat ja tumput :)

*kaveri kävi piiiitkästä aikaa kylässä (siis harvoin käyvä)

Toivoo kovasti, ett alkas tapahtuun ja samalla pelot hiipii olkapäille rienaamaan. Mut nää on näitä normaaleita tuntemuksia mitä pitää vaan läpi porskuttaa.

Iltapalaa vois kehitellä.