Miksi naiset ei kehu miehen penistä?
Täällä on ketju, jossa joku nainen valittaa kuinka miehet aina kehuu sen pillua parhaaksi mitä ovat ikinä panneet.
Miksi naiset eivät vastavuoroisesti kehu miesten peniksiä? En usko miesten kauheasti valittavan, jos joku nainen kehuu parhaaksi mitä on ikinä saanut.
Kommentit (61)
Kyllä se vaan on kehumatta paras!
Toivottavasti lämmittää yhtä perheeseensä palannutta, kun kehuin että oli paras, mitä olin ikinä saanut. Silti palasi seksittömään liittoonsa takaisin, jossa vaimo ei ollut koskaan ollut kiinnostunut seksistä.
Ap:lla käynyt mielessä, että ei kehuta jos ei ole mitään kehumista? Kyllä isosta, sopusuhtaisesta, suonikkaasta ja kovasta munasta kuulen säännöllisesti kehuja naisilta.
Minähän tiedän, että housuissani on melkoinen vonkale. Se on aina uusien naisten kanssa ekaa kertaa aivan mahtavaa, kun pyydän niitä riisumaan housuni ja sitten odotan niiden reaktiota.
Kyllä siinä yleensä jokaiselta suu loksahtaa auki sitten toteavat jotain, että vau. Jotkut alkavat puolestaan ahnaasti imemään ja huokalilevat ettei se tahdo edes mahtua suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minähän tiedän, että housuissani on melkoinen vonkale. Se on aina uusien naisten kanssa ekaa kertaa aivan mahtavaa, kun pyydän niitä riisumaan housuni ja sitten odotan niiden reaktiota.
Kyllä siinä yleensä jokaiselta suu loksahtaa auki sitten toteavat jotain, että vau. Jotkut alkavat puolestaan ahnaasti imemään ja huokalilevat ettei se tahdo edes mahtua suuhun.
Eikö niitä itketä yhtään, kun ymmärtävät ettei se mihinkään mahdu??
Kehuuko miehet sitten toisen miehen penistä, kysympä vaan
Kiihottaisi aivam älyttömästi jos nainen tuoksuttelisi kalua ja kehuisi kiihottavan tuoksuiseksi
Samoin spermaa on hyvä kehua, kun otata suihin! Esim hyvää, voimakasta tai ihanan paljon on hyviä reploja, jos ei itse keksi heti mitään! Tärkeintä tosiaan ottaa suihin loppuun asti ja tämähän tarkoittaa kunnes a)mies tulee b)mies käskee lopettamaan! Muuten huonosti hoidettu verrattavissa mieheen joka lopettaa hommat kun muna on tullut.
mistä sä sen tiedät mitä naiset kehuvat??
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl kehun. Jumalainen, komee, mehukas, himoittava, pakko saada ottaa suihin, tuntuu että voisin syödä sen kokonaan 😂 Mies ihan hangon keksinä ottaa kehuja vastaan. Harmi vaan että mun pilluni ei aiheuta samoja fiiliksiä hänessä, lähinnä persereikä kiinnostelee.
Eksän kullia ei tullut kehuttua kun ei se kummoinen ollut. Jotenkin vaikeeta ruveta tyhjästä kehumaan, tuntuu pahalta sen puolesta kun nyt itse tiedän miltä se tuntuu.
Onko miehesi kaappihomo jos p-reikä kiinnostelee noin paljon??
Kyllähän naiset kehuu. Kaikki eivät ole millään tavoin kommentoineet sanallisesti tai sanattomasti. Kehu tuntuu hyvältä, mutta huomioimatta jättäminenkään ei mitenkään loukkaa tjms.
Miksu
'Miksi pitäisi.
Kehu sinä minun pilluani, minun klittaa yms. Nehän sinulle iloa tuovat, ei toisinpäin.
Itse ainakin kehun päivittäin miehen munaa. Välillä se on söpö ja pieni (löysänä). Välillä taas iso ja tuntuu hyvältä. Monenlaisia kehuja, monessa muodossa olevalle munalle.
Kyllä useampikin nainen on kehunut. "Ihana kalu sulla". Tuntuu kyllä kivalta.
Miksikö ei kehu? Ei ole ollut aihetta.
Kylläpä vuosien saatossa olen kehunut mitä olen saanut. N 62 V.
Kyllä nostaisi miehisyyttä jos kuulisi kehuja ihan omatoimisesti eikä vaan silloin kun ensin olet kehunut naisen päästä varpaisiin.
Sit sanotaan että niin sinäkin...hahahaa. Pelkästä velvollisuudesta sanoo.
Muilla samaa?