Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka tata mielta?! Kyse Kelan aitiyspakkauksesta ja siita kuka sen ottaa ja kuka ei. Olen holmistynyt kerta kaikkiaan, eiko pakkaus olekaan 200e arvoinen??

Vierailija
14.01.2007 |

Siis ottaako vain tyhmät ja tietämättömät ensisynnyttäjät tuon pakkauksen ja fiksut rahan? Miten on?

Itse otin aikoinani pakkauksen ja olin tosi tyytyväinen. Nyt on kakkonen tulossa ja mietteet puolesta ja vastaan.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei koskaan miellyttänyt kaikkia.

Paketissa oli hirvittävät määrät kaikenlaista syötävää ja juotavaa, mm. kahvia, teetä, glögiä, rusinoita, pähkinöitä, säilykkeitä, konvehteja, hilloja ym. ja tosi paljon.

Ämmät sitten joka vuosi valitti siitä, että miksi ei voi saada rahana tai miksi siellä on ananassäilykettä, jota yhden kotona ei syödä ollenkaan ja toisen kotona ei juotu kahvia, joten kahvi oli huono juttu, gögi taas oli väärän merkkistä ym.

Ninpä sitten työnantaja päätti, että unohdetaan koko joulupaketti. Niin käy varmasti tälle pakkauksellekin.

Itse otin ekalle, mutta tokalle en kokenut enää tarpeelliseksi, kun samat vehkeet on jo olemassa.

Vierailija
82/86 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siinä on monta sellaista pientä tavaraa, kuten kylpymittari, kynsiharja, hiusharja yms. yms. joiden " metsästäminen" jo yksistään vie aikaa ja aikahan on rahaa. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että ostan sillä jotain uutta vauvalle jotta saa sekin uutta vaatetta eikä vain sisarusten vanhoja. Vaan kuinkas kävikään. Raha kun tuli jo niin paljon ennen vauvan syntymää tuli se tuhlattua ihan arkipäivän asioihin kuten ruokaan eikä vauva sitten saanut yhtään mitään uutta. Harmitti vietävästi jälkeenpäin että en pakkausta ottanut. Nyt tulossa neljäs ja taas sama ongelma edessä että ottaako pakkaus vai ei. Omat vauvan vaatteet yms. on pistetty eteenpäin mutta siskolla on otettuna kaksi pakkausta joten saan ne tavarat häneltä lainaan enkä nyt taas osaa päättää haluanko sen pakkauksen kuitenkin vai en. Minä olen muuten tykännyt noista pakkauksen toppahaalareista ja olenkin ostanut niitä kirppareiltakin niin että minulla oli niitä kuopuksella neljä. Samoin ostin kolmannen makuupussin kun ovat käteviä alustoja esim. pulkassa isommillakin lapsilla. Jos arvo mietityttää niin kannattaa laskea mitä maksaisi samat tavarat kaupasta ostettuna.

Vierailija
84/86 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen syönyt terveellisesti koko raskauden ja imetyksen ajan. ja vauvani on silti ihanan pyöreä (3kk 7,200kg 62,5cm) jos toisella on hyvä ruokahalu niin se on vaan hyvä juttu. paljon reppanamman näköisiä on sellaiset laihat vauvat, jotka ei syö kunnolla. ja vielä sairaampaa on kun jotkut äidit antavat vauvoilleen liian vähän ruokaa tahalllaan,että pysyisivät hoikkina!!! :(

Vierailija
85/86 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paljon suomalaista vaatetta, eikä laatu ole todellakaan mitään huikaisevaa. Mieluummin ostan alennusmyynneistä ja kirpparilta hyvänlaatuista ja hyvännäköistä tavaraa. Itse ainakin ostin mieleiseni toppapuvun, kevyttoppapuvun ja makuupussin yhteensä neljälläkympillä ja sain laadukasta ja trendikästä kamaa. Jos haluaa, niin pakkausta vastaavat tavarat saa ihan helposti 140 eurolla.

Ja väreistä vielä. Makuasioitahan noi tietysti on eikä kaikki voi tykätä samoista, mutta eiköhän nyt vaalensininen oo pojan väri ja pakkaus on kai kuitenkin tarkoitettu molemmille sukupuolille.

Vierailija
86/86 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaihtoehtona ei olisi rahaa.

Minä olen tehnyt saman huomion kun joku edellinen; varakkaiden perheiden lapset ovat usein äitiyspakkauksen haalarissa, köyhempien taas ei.

Eli jonkimoinen status juttu tuntuu olevan joillekkin, että lapelle ei " tarvitse" pukea äitiyspakkauksen haalaria. Miettikääpä, jos laittaa lapsen äitiyspakkauksen haalarissa uuteen hienoon autoon, ja muutenkin varakkuus paistaa läpi äidistä ei tarvitse päteä lapsen vaatteella. Eri asia on äiti, joka lykkii vanhoissa vaunuissa lastaan kohti metroasemaa, ja ainoa millä hän saa " arvoaan" nostettua on se, että lapsella ei ole ällötys äitiyspakkauksen haalaria, vaan se ihq H&M asu päällään...

Olen muissakin asioissa huomannut, että jos ihmisellä on oikeasti rahaa, niin hän kehtaa " köyhäillä" muissakin asioissa. On aika kummallista, jos joku arvottaa itsensä (tai muut) sen mukaan mitä vaatteita lapsella on päällään (kunhan ovat ehjät ja puhtaat).