Täällä kirjoitettiin Madeiran matkasta maksetun yli 3000 €. Milläs köyhä matkustaa?
Että ottaa aivoon. Toinen laittaa 3000 € pelkkään matkaan ja toinen joutuu etsimään kaupasta tarjouksia, ruokajonoonkin nöyrtymään. Keitä te luulette olevanne, te ryöstäilijät? Milloinkas köyhän matkan kustannatte?
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Köyhällä pitäisi olla varaa yli 3000 euron Madeiran matkaan, koska joku muukin sellaisen on ostanut, vaikkakin Madeiralle pääsisi myös neljäsosahintaan. Minulla on pari kaveria, jotka on ostanut yli 100 000 euron autot. Seuraavaksi sellaisiin tietty pitää varaa olla kaikilla suomalaisilla eikö?
Tähän on tultu. Ihmisiä pakotetaan karenssin uhalla palkattomaan työkokeiluun. Jos tulee sota me muistetaan se.
Marin matkustelee teidän köyhien puolesta, ei teidän itse tartte.
Palkaton työkokeilu
https://toimistot.te-palvelut.fi/tyokokeilun-kaytannot-ja-saannokset&nb…;
Ap:lla vastaanotin rikki. Ei koskaan ole auttanut ketään eikä tule auttamaan. Katkeruudessa vellova häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa ei ole kummoiset palkat, n. 3000e kuussa nettona molemmilla.
Mutta kun lainat on jo maksettu, niin kyllä tuollaisella 6000e kuukausittaisella nettotulolla joskus reissuunkin pääsee, kun muuten elää nuukasti.
Haistakaa pitkät ripulipaskat ja menkää täältä pois köyhiä kiusaamasta! Tää on meidän ainoo henkireikä.
Ei kaikki rikkaatkaan halua Madeiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Köyhällä pitäisi olla varaa yli 3000 euron Madeiran matkaan, koska joku muukin sellaisen on ostanut, vaikkakin Madeiralle pääsisi myös neljäsosahintaan. Minulla on pari kaveria, jotka on ostanut yli 100 000 euron autot. Seuraavaksi sellaisiin tietty pitää varaa olla kaikilla suomalaisilla eikö?
Tähän on tultu. Ihmisiä pakotetaan karenssin uhalla palkattomaan työkokeiluun. Jos tulee sota me muistetaan se.
Juu, miehet on rintamalla. Ei auteta niiden vaimoja eikä lapsia.
En tunne mitään kateutta kun ei kiinnosta pätkääkään matkustaminen. Sen verran käyty että tietää mitä se on.
Tuolla hinnalla ostaisin uuden sängyn josta olisi kauemmin iloa kun kahden viikon matkasta.
Jos olisi ylimääräistä niin kyllä olisi muutakin uusittavaa.
Matkustaminen johonkin turistirysään on täydellistä rahan haaskuuta. Mieluummin pysyy kotona.
Minä pskaduunillani teen 2-4 matkaa vuodessa. Tulin juuri kanarialta ja tuosta reissusta maksoin 3200 e. Toukokuussa Las Vegasiin ja tuo matka maksoi 3000 e. En tuhlaa muuhun kuin matkusteluun enkä osta suomessa muuta kuin ruokaa niin riittää rahat matkusteluun. Ja ihan omilla itse tienaamilla rahoillani matkustan, kannattaa sinunkin ap kokeilla TÖITÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennekynsimammat jotka tilaa leipomosta täytekakun ei tule pärjäämään.
Vesi poikki ja ne hakee vettä kanisterissa vauva sylissä ja 2 taaperoa selässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on AMK tutkinnolla palkattomassa työkokeilussa. Tulee karenssi, jos ei suostu.
Jos tulee sota, ei auteta muita.
Voidaan piruilla, kun kannatte ne 3 lasta tavaroineen.
Hakeutuisit hoitoon , olet sen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 3000 euroa ei ole kovinkaan paljoa matkasta, kun Madeira on vielä kohtuu kaukana...
Monenko hengen matka oli? Mielestäni yhdelle olisi tosi kallis Madeiran matkasta. Kahdelle vielä hintava. Jos taas on pari lasta niin yllättäen onkin jo edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennekynsimammat jotka tilaa leipomosta täytekakun ei tule pärjäämään.
Vesi poikki ja ne hake
Mies on rintamalla.
Me muut voidaan sitten haukkua rakennekynsimammaa sossupummiksi, kun se roudaa vettä yksin pienten lasten kanssa.
Haukutaan se niinkuin työttömiä haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on AMK tutkinnolla palkattomassa työkokeilussa. Tulee karenssi, jos ei suostu.
Jos tulee sota, ei auteta muita.
Voidaan piruilla, kun kannatte ne 3 lasta tavaroineen.
Hakeutuisit hoitoon , olet sen tarpeessa.
Mies on sodassa rintamalla. Toivottavasti kukaan ei käy hakemassa teidän talosta ruokia ja vie ne itselleen.
Ei kukaan siitä mitään ajattele kuten ei työttömien ilmaistöistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa ei ole kummoiset palkat, n. 3000e kuussa nettona molemmilla.
Mutta kun lainat on jo maksettu, niin kyllä tuollaisella 6000e kuukausittaisella nettotulolla joskus reissuunkin pääsee, kun muuten elää nuukasti.
Haistakaa pitkät ripulipaskat ja menkää täältä pois köyhiä kiusaamasta! Tää on meidän ainoo henkireikä.
Hommaa sitten parempi harrastus, mielenterveytesi ei kestä palstailua.
Jokainen kustantaa matkansa itse,
Paskaduunista ylöspäin, oli mulla ajatuksena, kun työttömänä lähdin 6,69 €/h paskaduuniin 20 vuotta sitten. Nyt on vara matkustaa vaikka Malediiveille asti. Suosittelen kaikille, joiden tekee mieli matkustaa, mutta elanto tulee kotona lojumisesta.
Epämiellyttävä asenne ap:llä. En olisi tekemisissä.