Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kirjoitettiin Madeiran matkasta maksetun yli 3000 €. Milläs köyhä matkustaa?

Vierailija
17.02.2024 |

Että ottaa aivoon. Toinen laittaa 3000 € pelkkään matkaan ja toinen joutuu etsimään kaupasta tarjouksia, ruokajonoonkin nöyrtymään. Keitä te luulette olevanne, te ryöstäilijät? Milloinkas köyhän matkan kustannatte?

Kommentit (616)

Vierailija
41/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat ja ansiosidonnaiset. 

Jos tulee sota niin ei tietenkään auteta sairaita eikä eläkeläisiä. 

Ja ite hoidat lapsesi. 

Vierailija
42/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on AMK tutkinnolla palkattomassa työkokeilussa. Tulee karenssi, jos ei suostu. 

Jos tulee sota, ei auteta muita. 

Voidaan piruilla, kun kannatte ne 3 lasta tavaroineen. 

Nyt on varoituksia, että voi tulla sota. 

Hyvätuloisia ei tulla sodassa auttamaan niin huonosti kohtelette pienituloisia.

Me voidaan sitten sanoa, että sulla on hyvä koulutus, se auttaa sua 3 lapsen ja niiden tavaroiden kantamisessa, kun miehesi on rintamalla. 

Onneksi ei tarvitse kuin pitää huolta itsestä ja omista tavaroista. 

Mitenköhän pyörätuolissa olevat pärjäävät, jos s

Ai sama kohtelu kaikilla. No miksi TEILLE annetaa tonneja kuussa kun meiltä varakkaaminta ne tonnit RYÖSTETÄÄN palkasta? millä tasolla tämä on "samaa kohtelua". Minä joudun paiskomaan pitkää päivää että minulta voidaan ryöstää sinulle joka makaat sängyssä ja syljeskelet kattoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhän pitäisi matkustaa?

Mene pummilla keravalta helsinkiin ja ihaile siellä merta.

Vierailija
44/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka säälittävä älykääpiö kadehtii pyörätuolissa olevia? 

Vierailija
45/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on AMK tutkinnolla palkattomassa työkokeilussa. Tulee karenssi, jos ei suostu. 

Jos tulee sota, ei auteta muita. 

Voidaan piruilla, kun kannatte ne 3 lasta tavaroineen. 

Nyt on varoituksia, että voi tulla sota. 

Hyvätuloisia ei tulla sodassa auttamaan niin huonosti kohtelette pienituloisia.

Me voidaan sitten sanoa, että sulla on hyvä koulutus, se auttaa sua 3 lapsen ja niiden tavaroiden kantamisessa, kun miehesi on rintamalla. 

Onneksi ei tarvitse kuin pitää huolta itsestä ja omista tavaroista. 

Mite

Minä just sanoin, että puoliso tekee 40 h viikko töitä ja itse sijaisuuksia aina kun saa. 

Jos tulee sota niin teitä hyvätuloisia kohdellaan niinkuin työttömiä nyt.

Toisin sanoen, ei auteta missään. 

Vierailija
46/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee sota niin sossupummi puheet työttömistä muistetaan. 

Vierailija
47/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se rohmuaa silloin ruoat kuka saa ja osa hyvätuloisista on ilman ruokaa. Koita nyt vauva sylissä rohmuta ruokia. 

Vierailija
48/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rohmuaa silloin ruoat kuka saa ja osa hyvätuloisista on ilman ruokaa. Koita nyt vauva sylissä rohmuta ruokia. 

Jos tulee sota vain fyysisesti hyvässä kunnossa olevat pystyvät rohmuamaan ruokaa, muut on ilman.

Ansiosidonnaista leikataan ja se tullaan muistamaan. 

Vierailija
49/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tutkintoni ja työpaikkani yksityiseltä sektorilta hankkinut. Itse myös matkani maksoin palkoistani.

Vierailija
50/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee sota vain fyysisesti hyvässä kunnossa olevat pystyvät rohmuamaan ruokaa, muut on ilman.

Sodassa yleensä sähköt ja vesi voi olla poikki. 

Pyörätuolissa haet itse ruokasi jostain. 

Ansiosidonnaista leikataan ja työttömiä haukutaan, joten jos tulee sota niin turha odottaa apua. 

Vierailija
51/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodassa yleensä sähköt ja vesi voi olla poikki. 

Pyörätuolissa haet itse ruokasi jostain. 

Ansiosidonnaista leikataan ja työttömiä haukutaan, joten jos tulee sota niin turha odottaa apua. 

Tällä hetkellä ansiosidonnaista leikataan ja silti vaan osa jatkaa matkustelua. 

Jos tulee sota me sanotaan pyörätuolissa olevalle, että se on voi voi ja mennään hakemaan pelkästään itselle ruokaa. 

Vierailija
52/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien köyhällä on muka ollut varaa matkustaa? 

Vierailija
53/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sullajoku puoliso? Miten se jaksaa tuollaista katkeraa pakkomielteistä jankkaajaa?

Vierailija
54/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista leikataan ja hyvätuloisia ei kiinnosta, he jatkavat matkustelua ja maapallon paskomista. 

Jos tulee sota meitä ei kiinnosta, jos te loukkaannutte. Haetaan itselle ruokaa ja sanotaan, että voi voi. Jokainen pärjätköön itse. 

Vierailija
55/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaista leikataan ja hyvätuloisia ei kiinnosta, he jatkavat matkustelua ja maapallon paskomista. 

Jos tulee sota meitä ei kiinnosta, jos te loukkaannutte. Haetaan itselle ruokaa ja sanotaan, että voi voi. Jokainen pärjätköön itse. 

Itsekö sinä nyt pärjäät? Vai saatko ehkä jotain yhteiskunnan tukia?

Vierailija
56/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee sota niin hyvätuloiset miehet joutuvat rintamalle ja meitä ei kiinnosta miten he voivat. 

Ansiosidonnaista leikataan, joten en auta missään ruokajutuissa enkä vaatteiden pesemisessä enkä yhtään missään.

Vierailija
57/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö sinä nyt pärjäät? Vai saatko ehkä jotain yhteiskunnan tukia?

Hei sossupummi yrittäjä. Mersu laitetaan verotuksessa poistoihin ja nostetaan yritystukia ja käytetään palkattomia työkokeilijoita ja haetaan verovähennystä kodin siivouksen ostosta, koska vaimo on uusavuton laiska paska.

Jos tulee sota olette omillanne. Mitään apua ei tule. 

Vierailija
58/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee sota niin hyvätuloiset miehet joutuvat rintamalle ja meitä ei kiinnosta miten he voivat. 

Ansiosidonnaista leikataan, joten en auta missään ruokajutuissa enkä vaatteiden pesemisessä enkä yhtään missään.

Jos tulee sota niin Suomi on jakautunut kahtia. Vihaavat toinen toista. 

Yhtenäistä rintamaa ei tule. 

Vierailija
59/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu. Köyhällä pitäisi olla varaa yli 3000 euron Madeiran matkaan, koska joku muukin sellaisen on ostanut, vaikkakin Madeiralle pääsisi myös neljäsosahintaan. Minulla on pari kaveria, jotka on ostanut yli 100 000 euron autot. Seuraavaksi sellaisiin tietty pitää varaa olla kaikilla suomalaisilla eikö?

Vierailija
60/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon kanssa ei ole kummoiset palkat, n. 3000e kuussa nettona molemmilla.

Mutta kun lainat on jo maksettu, niin kyllä tuollaisella 6000e kuukausittaisella nettotulolla joskus reissuunkin pääsee, kun muuten elää nuukasti.

Häh, palkkannehan on yli mediaanin! Luulin aluksi, että tarkoitit yhteensä 3000 euroa nettona. Kyllähän noilla palkoilla luulisi jotain jäävän säästöönkin lainoista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme