Täällä kirjoitettiin Madeiran matkasta maksetun yli 3000 €. Milläs köyhä matkustaa?
Että ottaa aivoon. Toinen laittaa 3000 € pelkkään matkaan ja toinen joutuu etsimään kaupasta tarjouksia, ruokajonoonkin nöyrtymään. Keitä te luulette olevanne, te ryöstäilijät? Milloinkas köyhän matkan kustannatte?
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Tylsä paikka koko Madeira. Olen kerran käynyt, ei siellä oikein mitään ole, kunhan katselet toisia turisteja ravintolassa.
No ihana luonto. Olen käynyt siellä vaan patikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustellut paljonkin, lähinnä yksinään mutta ei tulisi mieleenkään mennä Air'n'ben vai miten se kirjoitetaankaan.
Vaan aina hotelliin. Enkä hillu kotonakaan alasti, hotellissakin on joku olo/yöasu.
Entä kylpyhuoneessa? Et kai käynyt alasti suihkussa. Kai oli bikinit päällä?
Katsoin joskus telkkarista yhtä dokumenttia niin hotellihuoneessa oli useampi kamera ulkomailla. Yksi kamera oli suihkupään sisällä, kosteuden kestävä ja sitten oli myös shampoo pullossa kamera.
Nuo kamerat on sellasia tosi pieniä, muutaman millin kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla tosi hauskaa 😀😆🤣😂 arvaas mikä/kuka naurattaa?
Pikkumies. Mulla on sille hyvä nimi tissiman. Se ylettyy naisia rintoihin asti.
Just sopiva korkeus (.)(.) nam
Naiset kokevat sut ahdistavaksi.
Kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustellut paljonkin, lähinnä yksinään mutta ei tulisi mieleenkään mennä Air'n'ben vai miten se kirjoitetaankaan.
Vaan aina hotelliin. Enkä hillu kotonakaan alasti, hotellissakin on joku olo/yöasu.
Entä kylpyhuoneessa? Et kai käynyt alasti suihkussa. Kai oli bikinit päällä?
Katsoin joskus telkkarista yhtä dokumenttia niin hotellihuoneessa oli useampi kamera ulkomailla. Yksi kamera oli suihkupään sisällä, kosteuden kestävä ja sitten oli myös shampoo pullossa kamera.
Nuo kamerat on sellasia tosi pieniä, muutaman millin kokoisia.
Alapeukuttajan kannattaisi katsoa tuo dokumentti netistä.
Tosin susta on varmaan jo livevideot netissä pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4946780/aiv-lukijamatka-pihtiputaaseese…
Joku vois nyt järjestää lukijamatkan Töölööseeseen tai Tampereeseelle!
Pääsis Hönö Tiainenkin ennen exitustaan maistamaan suuren maailman meininkiä 🥰
Kai muistit pikkumies tarkistaa kamerat ulkomailla ettei sun pikkuinen vehje ole koko maailman naurun aiheena.
Mistä ihmeestä tuollaista ilkeyttä ja pahantahtoisuutta kumpuaa joillakin? Huhhuh.
Rumia häppäreitä ja pikkuisia vehkeitä.. Vaikka ja millä muille tapahtuvalla inhottavuudella tämä heebo täällä fantasioi?
Kaikenmoisia hulluja maa päällään kantaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietitäänpä. Loma maksaa 3000, rikkaalla/keskituloisella on sen verran ylimääräistä köyhällä ei ole=köyhä ei lähde matkalle.
Tai köyhä voi ottaa sen 700 euron äkkilähdön sinne Madeiralle, jos juuri sinne haluaa. Jos ei ole töitäkään, niin nuo äkkilähdöt ovat käteviä, kun voi milloin vain lähteä.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja siitä menee osa vuokraan.
Taas tyhmät neuvomassa.
YKSIKÄÄN talous Suomessa ei saa AINOASTAAN työmarkkinatukea.
Kohta voi saada. Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä.
Toime
Kylläpäs ovat laskuja yhä edelleen. Toimeentulotuessa vaan EI ANNETA erikseen rahaa laskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä paikka koko Madeira. Olen kerran käynyt, ei siellä oikein mitään ole, kunhan katselet toisia turisteja ravintolassa.
Ehkä olisi kannattanut lähteä sieltä ravintoloista käymään muuallakin? Madeira on luontomatkailijan mekka.
Eiköhän jostain aina saa rahaa ulkomaanmatkalle
Hehe, me kävimme viime syksynä reissussa ja kahdella ihmisellä paloi rahaa varovaisellakin arviolla yli 10 000€. Sepäs varmaan ap:tä harmittaa vielä enemmän. Joku 3000€ on vielä hyvin maltillinen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4946780/aiv-lukijamatka-pihtiputaaseese…
Joku vois nyt järjestää lukijamatkan Töölööseeseen tai Tampereeseelle!
Pääsis Hönö Tiainenkin ennen exitustaan maistamaan suuren maailman meininkiä 🥰
Kai muistit pikkumies tarkistaa kamerat ulkomailla ettei sun pikkuinen vehje ole koko maailman naurun aiheena.
Mistä ihmeestä tuollaista ilkeyttä ja pahantahtoisuutta kumpuaa joillakin? Huhhuh.
Rumia häppäreitä ja pikkuisia vehkeitä.. Vaikka ja millä muille tapahtuvalla inhottavuudella tämä heebo täällä fantasioi?
Kaikenmoisia hulluja maa päällään kantaa...
Hei mummo, lue tämän päivän Iltalehti.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ccb7026b-e605-4b5a-bfd0-64edc2186fd0
Ja jotkut maksaa viikon matkasta pariisiin ja festareille 6000 ilman lentoja :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ccb7026b-e605-4b5a-bfd0-64edc2186f d0
Olen lukenut ja minusta on surullista kuinka nuoret ovat epävarmoja kauniista kehoistaan. Kenellekään ei pitäisi olla oikeutta aiheuttaa toisille häpeää kehoistaan, ei sinullakaan.
Aivan kamalaa tuollainen. Onneksi itse olen aikuinen nainen ja osaan tuollaiset ilkeät ja tarkoituksellisesti pahantahtoiset kommentit jättää omaan arvoonsa. On lähinnä säälittävää jos pitää polkea muita ihmisiä tuolla tavoin jotta saisi huomiota.
Aivan eriskummallista käytöstä tuollainen mollaaminen ja ilkeily. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti sinuakin joku joskus halaisin niin ehkä sinulla olisi edes hieman parempi olla.
En suosittele. Matkustaminen ilman oikeaa syytä on vain tapa polttaa rahaa turhaan ilmaan. Toki jos voi rahojaan tolleen heittää kankkulan kaivoon niin mikäs siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ccb7026b-e605-4b5a-bfd0-64edc2186f d0
Olen lukenut ja minusta on surullista kuinka nuoret ovat epävarmoja kauniista kehoistaan. Kenellekään ei pitäisi olla oikeutta aiheuttaa toisille häpeää kehoistaan, ei sinullakaan.
Aivan kamalaa tuollainen. Onneksi itse olen aikuinen nainen ja osaan tuollaiset ilkeät ja tarkoituksellisesti pahantahtoiset kommentit jättää omaan arvoonsa. On lähinnä säälittävää jos pitää polkea muita ihmisiä tuolla tavoin jotta saisi huomiota.
Aivan eriskummallista käytöstä tuollainen mollaaminen ja ilkeily. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti sinuakin joku joskus halaisin niin ehkä sinulla olisi edes hieman parempi olla.
Mutta ilkeilet työttömille jotka tekevät sijaisuuksia ja mahdollistavat lomasi työpaikalla.
Kohta irtisanotaan porukkaa julkisella ja me haukutaan teidät sossupummeiksi.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Matkustaminen ilman oikeaa syytä on vain tapa polttaa rahaa turhaan ilmaan. Toki jos voi rahojaan tolleen heittää kankkulan kaivoon niin mikäs siinä
Oikea syy lienee itse kenenkin itse kenenkin määriteltävissä oleva asia. Toiselle saattaa olla turhuutta, toista auttaa jaksamaan arjessa. Ihmiset tarvivat eri määriä uusia ja erilaisia kokemuksia ollakseen tyytyväisiä. Valon ja lämmön tarve on myös ihmisestä kiinni.
Aina on ollut ihmisiä jotka viihtyvät kotona ja heitä jotka tarvitsevat uusia kokemuksia.
Kuka sinä olet sanomaan mikä kenellekin on turhuutta?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilkeilet työttömille jotka tekevät sijaisuuksia ja mahdollistavat lomasi työpaikalla.
Kohta irtisanotaan porukkaa julkisella ja me haukutaan teidät sossupummeiksi .
En ole missään haukkunut työttömiä, sinä taas tunnut täällä haukkuvan oikeastaan kaikkia. Myös itseäsi. Toivottavasti sinulla, lapsi-rakas on oikein rakkaudentäyteinen kevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään haukkunut työttömiä, sinä taas tunnut täällä haukkuvan oikeastaan kaikkia. Myös itseäsi. Toivottavasti sinulla, lapsi-rakas on oikein rakkaudentäyteinen kevät.
Ai, tarkoitat tampereen pikkumiestä, joka kirjoittaa hönö juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairashan tuo on, pakkomielteinen. Eikä enää mikään lapsi, vaan kohta 50v nainen. Yksi ahkerimmista palstahulluista.
Mutta hyvä kun jaksat olla empaattinen tuollekin pahansuopaiselle yksilölle, ehkäpä juuri se rakkauden puute tuon ilkeyden aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairashan tuo on, pakkomielteinen. Eikä enää mikään lapsi, vaan kohta 50v nainen. Yksi ahkerimmista palstahulluista.
Mutta hyvä kun jaksat olla empaattinen tuollekin pahansuopaiselle yksilölle, ehkäpä juuri se rakkauden puute tuon ilkeyden aiheuttaa.
Hei tampereen pikkumies. Sinä kaikkien ihmisten haukkuja. Sinun kannattaisi mennä lyhyestä pituudestasi terapiaan.
Mistä lähtien köyhällä on ollut varaa matkustaa Madeiralle?