Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kirjoitettiin Madeiran matkasta maksetun yli 3000 €. Milläs köyhä matkustaa?

Vierailija
17.02.2024 |

Että ottaa aivoon. Toinen laittaa 3000 € pelkkään matkaan ja toinen joutuu etsimään kaupasta tarjouksia, ruokajonoonkin nöyrtymään. Keitä te luulette olevanne, te ryöstäilijät? Milloinkas köyhän matkan kustannatte?

Kommentit (616)

Vierailija
441/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustellut paljonkin, lähinnä yksinään mutta ei tulisi mieleenkään mennä Air'n'ben vai miten se kirjoitetaankaan.

Vaan aina hotelliin. Enkä hillu kotonakaan alasti, hotellissakin on joku olo/yöasu. 

Entä kylpyhuoneessa? Et kai käynyt alasti suihkussa. Kai oli bikinit päällä? 

Katsoin joskus telkkarista yhtä dokumenttia niin hotellihuoneessa oli useampi kamera ulkomailla. Yksi kamera oli suihkupään sisällä, kosteuden kestävä ja sitten oli myös shampoo pullossa kamera. 

Eli se suihkupää pitäisi purkaa osiin, että saa kameran pois.

Juu, se kamera oli suihkupään sisällä, kosteuden kestävä. 

Vierailija
442/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sinulla ei ole varaa Madeiran matkaan, ei sinne saa kukaan muukaan matkustaa ettet vaan pahoita mieltäsi.

Niinpä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustellut paljonkin, lähinnä yksinään mutta ei tulisi mieleenkään mennä Air'n'ben vai miten se kirjoitetaankaan.

Vaan aina hotelliin. Enkä hillu kotonakaan alasti, hotellissakin on joku olo/yöasu. 

Entä kylpyhuoneessa? Et kai käynyt alasti suihkussa. Kai oli bikinit päällä? 

Katsoin joskus telkkarista yhtä dokumenttia niin hotellihuoneessa oli useampi kamera ulkomailla. Yksi kamera oli suihkupään sisällä, kosteuden kestävä ja sitten oli myös shampoo pullossa kamera. 

Eli se suihkupää pitäisi purkaa osiin, että saa

Taitaa olla sun alapää kuvat netissä. Onneksi et ole korkea-arvoinen johtaja.

Muistatko, kun se yksi presidentti tuli Suomeen ja hotelli tutkittiin kameroiden varalta ja kaivonkannet hitsattiin kiinni. 

Vierailija
444/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sinulla ei ole varaa Madeiran matkaan, ei sinne saa kukaan muukaan matkustaa ettet vaan pahoita mieltäsi.

Niinpä....

Muista laittaa bikinit suihkuun ja tarkistaa kamerat. 

Vierailija
445/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin keskituloisen perheenäitinä vähän hirvittää ensi joulun Thaimaan matka. Siksi joulu, että nuorison ei tarvitse olla pois lukiosta. Pelkät edestakaiset lennot tulevat maksamaan nelihenkiseltä perheeltämme n.7000e. Siihen vielä erikseen hotellimajoitukset päälle, niin halvimmillaankin tulee tuohon 3000e päälle kolmesta viikosta. Eli hintaa tulee 10ke + käyttörahat. 

Kenellä on varaa enää matkailla kaukomaille? 

Vierailija
446/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs se teidän köyhien matka Porvooseen maistuu :)

Vierailija
447/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin keskituloisen perheenäitinä vähän hirvittää ensi joulun Thaimaan matka. Siksi joulu, että nuorison ei tarvitse olla pois lukiosta. Pelkät edestakaiset lennot tulevat maksamaan nelihenkiseltä perheeltämme n.7000e. Siihen vielä erikseen hotellimajoitukset päälle, niin halvimmillaankin tulee tuohon 3000e päälle kolmesta viikosta. Eli hintaa tulee 10ke + käyttörahat. 

Muistakaa varoa superbakteeria. 

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201712282200634150

Vierailija
448/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Antibiooteille vastustuskykyinen superbakteeri." 

Vierailija
449/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö parka 😢

Haaveilee tinderöinnistä ja baareista, mut kui oo rahhaa, niin sit vaan hahhaaaaaaaaaaa. Ei nääs se köyhä ukkokaan jaksa/halua nousta pukille. Mut jos sit sodan alettua ne Italiaanot jonottais pesälle, maksaisivat Hönö-rouvan kohtsillään 50v, mut umpeutuneesta elikkäs uudenveroisesta? patatasta alias ficasta 

Buon viaggio!

Vierailija
450/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kenelläkään ei pitäisikään olla varaa matkailla kaukomaille. Miksi te niin kauas haluatte? Järjettömän pitkät lennot ja rankka aikaerorasitus. 

Vierailija
451/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hönö parka 😢

Haaveilee tinderöinnistä ja baareista, mut kui oo rahhaa, niin sit vaan hahhaaaaaaaaaaa. Ei nääs se köyhä ukkokaan jaksa/halua nousta pukille. Mut jos sit sodan alettua ne Italiaanot jonottais pesälle, maksaisivat Hönö-rouvan kohtsillään 50v, mut umpeutuneesta elikkäs uudenveroisesta? patatasta alias ficasta 

Buon viaggio!

Lihansyöjäbakteeri Thaimaasta. 

En mä sinne menisi. 

Vierailija
452/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Turha vertailla. 

Mun kipuraja menee aika lailla matkassa jonka varasin hiljattain, 11 000€. 

3000€ on yhdelle hengelle ihan Ok loma. Perheelle todella vähän. Kummasta lienee kyse.

Vierailija
453/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä. Loma maksaa 3000, rikkaalla/keskituloisella on sen verran ylimääräistä köyhällä ei ole=köyhä ei lähde matkalle.

Tai köyhä voi ottaa sen 700 euron äkkilähdön sinne Madeiralle, jos juuri sinne haluaa. Jos ei ole töitäkään, niin nuo äkkilähdöt ovat käteviä, kun voi milloin vain lähteä.

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja siitä menee osa vuokraan.

Taas tyhmät neuvomassa. 

YKSIKÄÄN talous Suomessa ei saa AINOASTAAN työmarkkinatukea.

Totta kai saa. 

Vierailija
454/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en siis lähtisi.

Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia. 

Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.

Minä olen kohta 50. Kävin muutaman kurssinkin 5 kertaan, siis saman kurssin, tutkinto oli muuten valmis. Mutta kun aivot ei toimi niinkuin muilla. 

Vierailija
455/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä paikka koko  Madeira.  Olen kerran käynyt, ei siellä oikein mitään ole, kunhan katselet toisia turisteja ravintolassa.

Vierailija
456/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en siis lähtisi.

Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia. 

Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.

Minä olen ko

Kuka on niin tyhmä, että vie pieniä lapsia Thaimaahan. Yksi haava ja saat superbakteerin. 

Vierailija
457/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita ajattelemattomia vanhempia löytyy. Vievät pienen lapset Thaimaahan, jossa on vaarallista superbakteeria. 

Vierailija
458/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita ajattelemattomia vanhempia löytyy. Vievät pienen lapset Thaimaahan, jossa on vaarallista superbakteeria. 

Kaiken lisäksi pitkä lento ja yksi tuttu sanoi, että huonot sängyt. Terveydenhoito alkeellisempaa kuin meillä. 

Vierailija
459/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se matkustelu ole mikään jokamiehen oikeus. Kaikkea saa tehdä kun siitä maksaa itse. 

Vierailija
460/616 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on minä minä ihminen eikä ole lapsirakas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi