Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Pihtipudas on upea paikka. Ja se on muuten Pihtipputaalle ei Pihtiputaaseen.
Käydäänkö Niemenharjulla tanssimassa? Tuleeko Matti ja Teppo esiintymään?
Toki tanssitaankin, mutta pääasiassa tehdään kuitenkin aiv-rehua Artturi Iivari Virtasen opein.
Juttelias Utelias ilmoittautuu, nenäliinoineen. Usean vuoden kokemus luotettavista matkoista.
Kaikki mukaan!
Oioieivoivoinou. Matka-asu? Tulleeko kiire hankintaan?
AIV-lukijamatka? Rehualan asiantuntijoille?
Vierailija kirjoitti:
AIV-lukijamatka? Rehualan asiantuntijoille?
Näin juuri. Päivät tehdään rehua ja illat tanssitaan jenkkaa heinäladossa..
Vierailija kirjoitti:
Kai mummon luona käydään kanssa?
Tottakai. Mummo ikääntyy, niin ei jaksa reissuun lähteä. Siksipä juuri suuntaamme sinne
Alankohan olla Juttelias unelias... kyllähän maistui uni näin vuoden ekana päivänä😴.
No tästähän kyllä tormentaudun, kun reissu mielessä.
Lämmöllä ajattelen, että minulle, Minulle on etupenkki varattu. Sikälis hyvä, kun kas: omat valokuvani jäiväe edellisellä reissulla ikkunaan... kätevää.
Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikillen😏
Hoioivoi tätä onnenpäivää - woltti toi just sinivalkoruudullisen nenäliinani sieltä näreen oksalta kuivumasta.
Ehin pestä ja silittää ennen reissua...
Saatanpa ehtiä mukaan. Monenlaista on menossa... millonha olis lähtö käsillä???
Minä jo pakkaan eväitä voipaperiin. Raikkaita voileipiä. Vanukkaita. Vaapukkamehua.
Kuka on matkanjohtaja? Laitoin te-ohjeen mukaisesti 4 hakemusta, ei vastausta - tietenkään...
Vierailija kirjoitti:
Minä jo pakkaan eväitä voipaperiin. Raikkaita voileipiä. Vanukkaita. Vaapukkamehua.
Bussimatka ei kestä 6 tuntia, joten ethän syö eväitäsi siellä bussissa.
Kaikki banaanit ja jugurtit sitten kuski ottaa heti pois bussiin sisään astuttaessa. Pähkinät sallitaan mikäli autossa ei ole pähkinäallergikkoa.
Kuinka vanhoissa vaatteissa kehtaa mukaan tulla? Budjetti ei oikein salli ostaa uuttakaan garderobia.
Huomaattehan , että olen kuitenkin ihan sivistynyt henkilö.
Se ei ole Pihtiputaaseen vaan Pihtiputaalle. Perusasiat kuntoon.
Tottahan te Kulta Keramiikan tehtaamyymälään myös menette excursiolle?
Hei kaikki mukaan!
Onkohan Kätevä Emäntä tallessa, joskus Ukko Nooan saunassa nähty, tietoa? Kellään?
Onkohan virallista matka-asua? Laululistaa?
Mitään?
Ehkä helle osuu reissun kohdalle, käy joulun alesta kattoos jotai kivaa... ai, siel olikii valoja ja kynttilöitä? No. Uuen pyjaman tartten reissuun... unikaveri olis kiva