Mihin aikaan aloitat ensimmäisen alkoholiannoksen näin lauantaina?
Voi myös kommentoida mitä juomia on tänään tarjolla!
Kommentit (55)
Nukun puolelle päivin ja satunnaisesti jos viihteelle on tarkoitus vaihtaa, niin ensimmäisen juon siinä noin klo 16-17 välillä. Yksittäisiä annoksia en koskaan edes juo. Joko vaihdan kunnolla viihteelle ja rentoudun tai sitten olen kokonaan juomatta vaikka monta viikkoa putkeen. Ei minulla ole kiimaa tiheään alkoholin käyttöön, nutta sitten kun käytän, niin käytän sen yhden illan kans kunnolla.
Aattelin nyt ilmoittaa, että korkkasin, aika hyvin siis "ennustin" :)
Anoppi otti illan ensimmäisen annoksen jo viime viikolla. Siitä asti suoltanut paskaa.
En käytä päihteitä lainkaan, en alennu sille tasolle
Autottomalla, akattomalla eläkeläisellä kaikki on niin helppoa. Ei tarvitse olla selvinpäin, niin voi ottaa pikkuryyppyjä jo lounasaikaan. Lopetan sitten iltapäivällä klo 16 aikaan. Nukuttaa aivan mahdottoman hyvin seuraavana yönä.
Menen saunaan klo 19:00 ja n 15 minuuttia sen jälkeen avaan ensimmäisen oluttölkin. Niitä on yhteensä kolme.
Otin pari viivaa "marinilaista" heti aamusta, on ollut melko kirkas päivä liikuntaharrastuksien parissa.
Viinaa tulee aina välillä otettua, mutta tänään koitan olla selvänä
Viinipullon korkkasin kun tuli jano
Oon jo vähän ottannu ja khotta saunommaannN!!!"1
Jos käyttäisin alkoholia, olisin luultavasti kännissä 24/7, kunnes maksa poksahtaisi. Onneksi olen niin viisas, etten käytä alkoholia!
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisin alkoholia, olisin luultavasti kännissä 24/7, kunnes maksa poksahtaisi. Onneksi olen niin viisas, etten käytä alkoholia!
Olet tyhmä kuin saapas, ja kuolet syöpään ensi vuonna.
Mimosa tai Kir Royal aamiaisella. Maistelen hieman viiniä lounaskokkailun ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä kuin saapas, ja kuolet syöpään ensi vuonna.
Millä perusteella saapas on tyhmä? En ole koskaan nähnyt tyhmää saapasta!
Raittiuttaan mainostavat ovat pahimpia kaappijuoppoja.