Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä Mään, joka kirjoittelit ennen joulua " voi ei" -ketjussa!

Vierailija
13.01.2007 |

Muistatko minut, kirjoitin ketjuun nrolla 32 ja vaihdoimme ajatuksia ihastumisesta. Mitä sinulle kuuluu tällä rintamalla? Ovatko tunteet ja taistelu entisellään?

Minä sain joulun aikaan vahvistettua oloani siitä, että aviomieheni todella on Minun Mieheni ja suhtaudun muihin ihastuksiin ohimenevinä juttuina. Silti myönnän että tämä toinen mies pyörii mielessäni paljon. En oikein tiedä miksi näin on, koska vakavaa tämä ei ole. Eiköhän tähän auta aika. ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei keskustelu asiasta välttämättä auta. Meillä oli kuitenkin niin kuumia tunteita, että jos emme olisi keskustelleet asiasta niin hyvin todennäköisesti olisimme jo löytäneet itsemme punkasta. Joten keskustelu toi tavallaan (inho)realismia peliin ja kynnys on ehkä hieman korkeampi.

Agentille vielä pikku ajatus: en kannata sitä, että teet itsestäsi omissa silmissäsi vähemmän haluttavan. Se ei ainakaan oman kokemuksen perusteella ole mitenkään hyvä kokemus... Joten yritä iloita elämästäsi ja itsestäsi, varmasti jokainen täysjärkinen mies sinua haluaa ;) Mutta teetkö sille asialle sitten mitään onkin kokonaan toinen juttu.

t. mään

Vierailija
22/25 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Agentille vielä pikku ajatus: en kannata sitä, että teet itsestäsi omissa silmissäsi vähemmän haluttavan. Se ei ainakaan oman kokemuksen perusteella ole mitenkään hyvä kokemus... Joten yritä iloita elämästäsi ja itsestäsi, varmasti jokainen täysjärkinen mies sinua haluaa ;) Mutta teetkö sille asialle sitten mitään onkin kokonaan toinen juttu.

t. mään

t. agentti 0032

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

agentti ;)

t. mään

Vierailija
24/25 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. agentti 0032

Vierailija
25/25 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen nimittäin tätä miestä ihan koko ajan. Siis tarkoitan ko-ko a-jan. Päivisin ajattelen ja öisin näen unta. Ei tämä aivan tällaista ollut aikaisemmin. Itse asiassa olin jo hyvinkin järjissäni tuossa jossain vaiheessa. Pitäisiköhän minun myöntää olevani ihastunut?

t. agentti 0032