Vanilja-seksiin kyllästyminen
Onko kohtalotovereita? Mitä kaipaat eniten vaniljan tilalle tai mistä jäät paitsi?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kimppakiva 😋
Ootko ehdottanut puolisolle?
ap
Tää on nyt jo toinen ketju aiheesta tänään. Minä kaipaan yleensä kinky-suhteen dynamiikkaa ja asetelmaa, sitä intohimoa, mikä tulee kun molemmilla on samat mieltymykset ja voidaan toteuttaa niitä yhdessä. Ja sitä vetovoimaa ja kiihkeyttä, mikä minulla on ollut vain bdsm-suhteessa. Ja tietenkin niitä kinksejä, mitä tehtiin yhdessä.
No, nyt kyllä olen sinkku, mutta vaniljasta en jaksa enää innostua. Toivottavasti tulee vielä vastaan joku minulle sopiva bdsm-henkinen kumppani.
Aloitettiin hellä sitominen, tilattiin netistä oven päälle tulevat käsikahleet, käsiraudat ja pieni nahkaruoska. Kokeiltiin ja sen jälkeen silloin tällöin saan piiskaa pyllylle, on niin kiihottavaa olla toisen vallan alla. Mies kuiskailee korvaani I will fuck you hard
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt jo toinen ketju aiheesta tänään. Minä kaipaan yleensä kinky-suhteen dynamiikkaa ja asetelmaa, sitä intohimoa, mikä tulee kun molemmilla on samat mieltymykset ja voidaan toteuttaa niitä yhdessä. Ja sitä vetovoimaa ja kiihkeyttä, mikä minulla on ollut vain bdsm-suhteessa. Ja tietenkin niitä kinksejä, mitä tehtiin yhdessä.
No, nyt kyllä olen sinkku, mutta vaniljasta en jaksa enää innostua. Toivottavasti tulee vielä vastaan joku minulle sopiva bdsm-henkinen kumppani.
Samoja ajatuksia mulla. Poikakaveri ei tunnu täysillä olevan mukana, jos jotain vähän erilaista kokeillaan. Se kyllä suostuu ja haluaa kokeilla, mutta silti se on enemmän vanilja ja se käy siltä luonnostaan.
Se intohimo joka tulee samoista mieltymyksistä puuttuu ja on alkanu ahistamaan ihan liikaa. Tuntuu että jään paitsi tai jotenkin vaillinaiseksi, kun jotain puuttuu
Mä haluaisin olla sidottuna. En välttämättä missään käsiraudoissa mutta jotenkin. Asia kiihottaa kovasti ja tuntuu pahalta kun mulla ei ole mahdollisuutta kokea sitä
Suklaa ja toffeeseksi vaniljan tilalle
Eroavatkohan vaniljat kinkyjä useammin? Juurikin koska kiinnostuksen kohteena on vain sukuelimen hinkkaaminen toista vastaan. Sehän saattaa käydä tylsäksi aikaa myöten, ja vaihtelua haetaan sitten uudenlaisista sukuelimestä. Vanha ei enää viehätä, toisen ulkonäkö nyppii, vanha on liian pieni, liian väljä jne.
Ollaan siirrytty vaniljasta pehmeään kinkyyn. Koska kotona ei ole kalusteita, niin vuokrataan kinkytiloja leikkeihin. Meitä muutos on piristänyt paljon.
'Ei seksuaalista merkitystä' ainakaan mulle kun.
Masturboimiseen oon saattanu käyttää paljon voimavaroja, mutta se ei ole johtanut toivottuun lopputulokseen. Osan aikaa taas oon saattanut huomata, että en nauti 'läsnäolosta, kosketuksesta' tai vaikkapa pakottavasta masturboimisesta edes.
Joten tällä 'ei mitään seksuaalista merkitystä' mulle olipa päällä sitten 'vaniljaa' taikka jotain salmiakkia..
Aina vain voimakkaamman stimulaation hakeminen on loputon tie, lopuksi ei mikään tunnu miltään, pitää survoa nyrkkiä ahteriin.
Inhoan sanaa "vaniljaseksi", tavallinen rakastelu nähdään jotenkin nössönä ja tylsänä.
T: mies 52v
Vierailija kirjoitti:
Eroavatkohan vaniljat kinkyjä useammin? Juurikin koska kiinnostuksen kohteena on vain sukuelimen hinkkaaminen toista vastaan. Sehän saattaa käydä tylsäksi aikaa myöten, ja vaihtelua haetaan sitten uudenlaisista sukuelimestä. Vanha ei enää viehätä, toisen ulkonäkö nyppii, vanha on liian pieni, liian väljä jne.
No onhan rakastelu muutakin kuin elimien hinkkaamista.
Tykkään katsella ja kosketella vaimoni vartaloa.
Silitellä hiuksia, rintoja, selkää, vatsaa, reisiä, pakaroita... suukotella niskaa ...
Vierailija kirjoitti:
Aina vain voimakkaamman stimulaation hakeminen on loputon tie, lopuksi ei mikään tunnu miltään, pitää survoa nyrkkiä ahteriin.
Inhoan sanaa "vaniljaseksi", tavallinen rakastelu nähdään jotenkin nössönä ja tylsänä.
Joillekin se voi olla tylsää. En silti usko, että kukaan aikuinen ihminen ajattelee toisten seksiä "nössönä". Mutta kaikilla on oma juttunsa, ja vaniljaseksiksi kutsuttu seksi voi joillekin olla tylsää tai sellaista, mikä ei ole heidän juttunsa. Ei kinky-seksi sitäkään tarkoita, että aina haettaisiin voimakkaampaa stimulaatiota. Eri ihmisille vain eri jutut ovat kiihottavia ja eri jutut tuntuvat hyvältä. Joku tykkää hivelemisestä ja suukottelusta, joku jostain muusta. Ja kaikki on ihan ok, kunhan tapahtuu suostumuksellisesti - jos oikeasti tykkää jostain asiasta, niin eipä siinä mitään pahaa ole.
Nainen 46v
Kimppakiva 😋