Työkaverini kutsui itsensä kylään sanoen että tuo viinipullon
Olen 28-vuotias mies, töissä naisvaltaisessa talossa. Työkaveri on n. 38-vuotias kivan näköinen nainen, tiedän että hänellä on lapsia ja jonkin sortin ongelmia aviomiehensä kanssa. Nyt sitten kutsui itsensä kylään ja tuo viinipullon mukanaan.
Mitähän sillä on mielessä? Onko tuo viinipullo jotai naisten koodia?
Kommentit (30)
Näytä tämä ketju hänelle viiniä siemaillessa.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea sanoa tarkalleen, mitä työkaverillasi on mielessä tai millaisia merkityksiä hän liittää viinipulloonsa. Yleisesti ottaen viinipullon tuominen voi olla ele ystävyyden osoittamiseksi tai pyrkimys luoda rennompaa ilmapiiriä tapaamisen aikana. Se saattaa myös olla tapa rentoutua ja rentouttaa muita, jos hän on tietoinen sinun ja aviomiehesi ongelmista.
On tärkeää olla hyvin tietoinen työpaikan sopivuuden rajoista ja varmistaa, että jokainen tapaamisiin liittyvä toiminta säilyttää ammatillisen ja kunnioittavan ilmapiirin. Jos sinulla on epäilyksiä työkaverisi tarkoituksista, on suositeltavaa pitää kommunikaation rajat selvinä ja olla avoin siitä, että olet mukana vain ystävällisessä tapaamisessa, jos niin haluat.
Hienoa tekstiä tekoälyltä. Eiku. Keskustelupalstalle ei tuollainen mielestäni sovi.
Sano että tuo kaksi 0,7l suomiviinaa ja pari irtokaljaa, muuten ei ole mitään asiaa. ja päästä paljaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea sanoa tarkalleen, mitä työkaverillasi on mielessä tai millaisia merkityksiä hän liittää viinipulloonsa. Yleisesti ottaen viinipullon tuominen voi olla ele ystävyyden osoittamiseksi tai pyrkimys luoda rennompaa ilmapiiriä tapaamisen aikana. Se saattaa myös olla tapa rentoutua ja rentouttaa muita, jos hän on tietoinen sinun ja aviomiehesi ongelmista.
On tärkeää olla hyvin tietoinen työpaikan sopivuuden rajoista ja varmistaa, että jokainen tapaamisiin liittyvä toiminta säilyttää ammatillisen ja kunnioittavan ilmapiirin. Jos sinulla on epäilyksiä työkaverisi tarkoituksista, on suositeltavaa pitää kommunikaation rajat selvinä ja olla avoin siitä, että olet mukana vain ystävällisessä tapaamisessa, jos niin haluat.
Terve, tekoäly.
Oon 32-vuotias nainen, miksei kukaan työkaverimies tuu viinipullon kanssa mun luo? 😂 Tosin oon ollut tässä työssä vasta 2 viikkoa, vielä voi siis olla toivoa 🤔
Jos vedät paljaalla, pyri saamaan touhutippakin pyllyyn, ei tarvitse sitten maksella. Se haluaa vaan paksuksi kun oma mies on tuhkis.
Haluaa vierasta miestä ilmeisesti. Yök.
Tarkottaa että haluaa juoda viiniä muualla ku kotona.
Varaa nenäliinoja. Se aikaa olkapäätä, jota vasten itkeä.