Miten sinulle selvisi, että kumppani käy vieraissa?
Minulle kerrottiin. Uusi nainen laittoi viestin ja yhteiskuvan lomalta - mikä ei sitten ollutkaan työmatka. Ukon ei auttanut, kuin tunnustaa.
Nyt lusikat jakoon.
Kommentit (3)
Nainen tuntui usein piilottelevan tai salaavan jotain. Lisäksi sain suhteemme alkuaikoina minulle tuntemattomasta numerosta tekstiviestin jossa varoitettiin, että naisystävääni ei ole luottamista. En tuolloin ottanut viestiä vakavasti sillä ajattelin, että se oli tullut väärään numeroon. Viesti olisi kuitenkin pitänyt ottaa vakavasti.
Suhteemme, tai ennemminkin "suhteemme", kesti noin vuoden verran. Ensimmäisen puolen vuoden aikana olin niin ihastunut, että en edes osannut epäillä hänen uskottomuuttaan enkä huomannut hänen muitakaan huonoja piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkin miehen puhelimen. Mulla oli siis jo epäilyksiä ja siksi sitä tutkin. Noloa tietty, mutta ainakin tiesin missä mentiin. Mies ei myöntänyt, vaikka pistin sen asiasta selkä seinää vasten.
Tuon takia akoille ei koskaan pidä kertoa mitään koodeja. Aina te olette "tutkimassa" jotain.
Tutkin miehen puhelimen. Mulla oli siis jo epäilyksiä ja siksi sitä tutkin. Noloa tietty, mutta ainakin tiesin missä mentiin. Mies ei myöntänyt, vaikka pistin sen asiasta selkä seinää vasten.