Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyajan nuoret naiset yrittää koko ajan olla bitch ja boss ladyja?

Vierailija
16.02.2024 |

Kaikki herkkyys, pehmeys ja feminiinisyys tukahdutetaan. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nainen voi kunnolla menestyä, on oltava kovanaama.

Vierailija
42/47 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta nainen voi kunnolla menestyä, on oltava kovanaama.

Niin tai ainakin vaatii ulospäin aika määrätietoista esiintymistä. Edelleen naisia pidetään monissa tilanteissa lähtökohtaisesti jotenkin osaamattomampina ja heikompina, joten jos haluat työelämässä tietyn aseman, niin yhtään virhettä tai heikkoutta ei parane näyttää. Ei nyt mieskään voi alkaa parkumaan kesken palaverin, mutta heitä harvemmin sukupuolensa vuoksi otetaan tikunnokkaan huonoista valinnoista tai heikosti toteutetuista töistä. 

Moni bosslady on työroolinsa ulkopuolella hyvinkin erilainen henkilö. Bitch ja bosslady taas eivät mielestäni ole rinnasteisia, bitch on enemmän tuota huonoa, itsekeskeistä käytöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satasella saat laatu naista.

Ei kai ne itseään alenna myytäväksi?

Vierailija
44/47 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella aloitus kolahti moneen ladyyn. Relevantti kysymys ajankohtaisesta ilmiöstä.

Vierailija
45/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulemma herkkä, mutta inhoan tuota ominaisuutta itsessäni. Olen saanut kuulla siitä myös paljon pilkkaa. 

Vierailija
46/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska woke. Netistä ne tuota sontaa oppii. Amerikka romahtaa 20 vuoden sisällä ja alkaa 3 maailmansota. Jonka Aasia voittaa.

Vierailija
47/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta todellinen päällikköys ei tarvitse röyhkeyttä tai itsensä (yli)korostamista. Esim. Marin ei voittanut boomerkommenteillaan mitään extraa, parempi vaikutelma olisi ollut jos olisi antanut tehtäviensä hoitamisen vain puhua puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi