Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantajana on surullista katseltavaa, kun suomalaiset ovat lähteneet viikonlopun viettoon jo puolenpäivän aikaan 😔

Vierailija
16.02.2024 |

Olisi niitä tekemättömiä töitä perjantainakin, mutta suomalaisia työntekijöitä kiinnostaa enemmän viikonloppukaljojen ostelu 🙄 Toivoisin, että työntekijät tekisivät yhteistyötä hallituksen kanssa, jotta hyvinvointiyhteiskunta saadaan pelastettua.

- Työnantajasi

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin lähden hiihtoloman viettoon, työaikapankissa 5 tuntia hyviä.

Vierailija
2/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin työt aikaisin aamulla ja voin siis myös lähteä aikaisemmin. Liukuva työaika nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa sinäkin vaan, ja laita putiikki kiinni jo.

Vierailija
4/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme keskiviikkona noin 40 henkilöä koskevat muutosneuvottelut. 

Vierailija
5/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse aloitin työt aikaisin aamulla ja voin siis myös lähteä aikaisemmin. Liukuva työaika nääs.

Ei kuule,töitä tehdään vain 8-16 virastoaikoina.

Vierailija
6/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lakkolaiset aloittaneet viikonlopun jo hyvän aikaa sitten ja nyt ovat "sairaana" tänään...

Vierailija
7/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne eestiläiset kun pitää päästä perjantain laivalla takaisin kotiin viikonlopuksi.

Vierailija
8/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyrobotit hommiin, ne eivät sairastele,lomittele,nuku,syö,paneskele vaan 24/7 töissä

Vierailija
9/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hajoa töihisi. Oikea elämä alkaa kun työpaikan oven sulkee.

Vierailija
10/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on että työpäivän loputtua ihminen herää eloon ja lähtee kotiinsa. Rahan takia niitä töitä tehdään. Kävin jo laittamassa eurojaskan jos kävisi mieletön säkä ja voittaisi.

Vierailija
11/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin onpi toimittu vuosikymmeniä jo

Vierailija
12/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs harhoja sulla on? Et kyllä varmana ole mun työnantaja  :D  Mun työnantaja kehotti tänään lähtemään ennemmin töistä koska tilanne sen salli ja mulla on ylitöitä plakkarissa.

Vierailija
13/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan kilvissä olevia Audeja on tullut jo Jyväskylän korkeudella vastaan useita. Ja tuossa abc pihallakin seisoo yksi uuden näköinen bmw. Heikäläisillä ei taida olla rahapulaa.

Vierailija
14/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nyt oikein työnantajana osaa hommaasi jos niitä tekemättömiä töitä noin kertyy.

Vierailija
15/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työnantaja lähti jo keskiviikkona aamupäivällä. Mutta ei tullut suru puseroon eikä ikävä. Uudella teslallaan lähti pihasta ja vilkutti mennessään. Huuteli ikkunasta että "olkaas pojat sitten taas ahkeria".

Vierailija
16/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 6 päivää tehnyt pitkää päivää, niin tänään pystyi jäämään jo lomalle. Joskus hyötyä siitä, että voi tehdä ylitöitä myös viikonloppuna.

Vierailija
17/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin, perjantaisin liukuvan työajan ansiosta työkaverit lähtee toimistolta jo neljän aikoihin. Pahimmat ovat olleet etätöissä aamusta asti.

Jaa minä vai, määräaikanen työsuhde on päättymässä, ja esimies pakotti pitämään lomapäiviä pois.