Ministeri Rydmanin käytös oli a-studiossa ala-arvoista palkansaajia kohtaan
Ivallinen virne ja puheet aineista ay-herroista, Hakaniemen palatsista, vasemmistosta. Noin törkeää käytöstä kansaa kohtaan on tuskin koskaan ministeri-tasolta nähty ja kuultu.
Kommentit (414)
Olen melko varma, että Rydman on jonkun EK-pampun vatsastapuhujan nukke. Ei mitään inhimillistä.
Onko joku tämän hallituksen ministeri ministeriaikanaan käynyt jossain työpaikalla, tehtaassa tai toimistossa tutustumassa työelämään Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt pitäisi ministerin hankkia maahan investointeja ja yritystoimintaa?
Mutta tällä menolla loppuu sekin yritystoiminta, mitä aiemmat ovat työllään aikaansaaneet.
Ei ole tämä nykyinen "elinkeinoministeri" vielä saanut uudessa pestissään yhtään mitään aikaiseksi. Mutta ei se elinkeinielämä ole oikein mitään osannut edes vaatia. Olla möllötetään vaan täällä ja odotellaan jotain ihmettä tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tämän hallituksen ministeri ministeriaikanaan käynyt jossain työpaikalla, tehtaassa tai toimistossa tutustumassa työelämään Suomessa?
Työministeri Arto Satonen tekee paljon yritysvierailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Batman oli sentään Rydmanin kaveri. Rydman on ylimielinen, narsistinen papukaija, joka toistaa uskollisesti hallituksen mantraa. Muissa Pohjoismaissa..muissa Pohjoismaissa...tehty jo vuosikymmeniä sitten...tehty jo vuosikymmeniä sitten. Kyllä Lii pyyhki papukaijan lattialle ja otti argumenteillään niskalenkin. Rydmannin olisi pitänyt pyytää Batman apuun. Ei osannut muuta kuin ylimielisesti hymyillä ja toistaa samaa kuin papukaija. Olisi selvästi hädässä ja Ministeri vielä hyökkäsi aggressiivisesti sanoillaan, kun ei muuta osannut. Todella epämiellyttävä tyyppi tämä ministeri.
Persujen ja nykymyös kokkareiden tyyli. Ei käytetä.enää mitään tietoa tai tilastoja tai asiaperusteluja.
Koko politiikka perustuu kärkkääseen kielenkäyttöön, keskustelukumppanien solvaam7seen ja iha selkeään valehteluun.
Todella "arkijärkeä" ja toiveiden tynnyri.
Näin on. Erittäin huolestuttava kehityssuunta. Mihin Suomi vielä joutuukin Orpon hallituksen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja persut tekevät totuudenjälkeistä politiikkaa. Rydmanin hymy kertoo tästä kaiken.
Minusta se on aito, rehdin miehen hieman turhautunut hymy.
Turhautunut siksi, että on ärsyttävää aina joutua selittämään faktoja vasemmistolle.
Omat päästä keksityt ja propagandan levittäminen ei ole FAKTOJA, joita selitetään vasemmistolle.
Li Andersson oli se, joka nimenomaan perusti argumenttinsa FAKTOILLE. Hän kertoi miten asiat on Ruotsissa ja muissa maissa, vaikka Rydman oli juuri väittänyt jotain aivan päinvastaista.
Vassarit valehtelee kaikesta, joten olen aivan varma, että Ruotsissa ja muissa maissa ei takuulla ole asiat niin kuin vassarit väittävät. Vassareille on faktoja, että sukupuoli on ilmoitusasia ja jops tuntuu tänään tyttömäiseltä, niin sitten ollaan nainen ja huomenna voidaan olla mies.
Kun faktat on tällä tasolla, niin ihmettelen miksi näitä edes päästetään mihinkään asiaohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Demariloiset on katkeria, kun Marin-kupla puhkesi.
Mikä kupla? Marin oli pätevä ja osaava. Johti Suomea mallikkaasti kriisien keskellä ja työllisyys saatiin ennätystasolle. Nalle Wahlroos varmaan rahoitti näitä Marinin vastaisia trollitehtaita ja nyt Suomessa sitten tehdään Nallen politiikkaa eli duunarit kyykkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Rydman ole ikinä edes ollut oikeissa töissä. "Työpaikkansa" ovat olleet ainoastaan puolueen listoilla kekkulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin argumentti siitä, että hallitus nauttii eduskunnan luottamusta, ja on siten oikeutettu tekemään heikennyksiä työntekijän asemaan ei ole pätevä.
Nämä heikennykset eivät olleet esillä eduskuntavaalien vaalikampanjassa, varmaankaan moni ei tiedostanut äänestävänsä niiden puolesta. Perussuomalaistenkin joukossa on valtavasti tavallisia palkansaajia, jotka olisivat äänestäneet toisin, jos olisivat tienneet miten vahvasti hallitus on kallellaan työnantajapuolelle.
No kyllä minä tiesin PS äänestäjänä, että kovat leikkaukset tulossa. Mutta mä oonkin todella hyvä taloudessa. Ehkä näitäkin löytyy, mutta ei ainakaan me korkeakoulutetut PS kannattajat ole mitenkään yllättyneitä. Vasemmistoako minun olisi pitänyt äänestää eli jatketaan vaan äärimmäisen kovalla velkalinjalla? Ei se mua haittaa, koska mulla ei ole lapsia eikä tule. Toivon mukaan ei sullak
Nykyinenkin hallitus jatkaa äärimmäisen kovalla velkalinjalla. Ja jos tämän Orpon hallituksen ongelmat ovat Marinin aiheuttamia, niin samalla logiikalla Marinin hallituksen ongelmat olivat Sipilän aiheuttamia.
En ole koskaan ollut hallituspuolueiden fani, äänestin vaaleissa puoluetta, joka ei päässyt eduskuntaan. En ole myöskään koskaan äänestänyt vasemmistoa, mutta jos tämä meno jatkuu, menee ensi vaaleissa ääneni protestina sinne. Hallituksen jääräpäisyys on järkyttävää ja Rydmanin esiintyminen eilisessä ohjelmassa täysin ala-arvoista. Tuolla asenteella ei Suomea nousuun saada.
Bisnesnaiset tykkää Willestä. Bosslady voisi ottaa polvelle ja hyppyytellä 😍
N43
Vierailija kirjoitti:
Bisnesnaiset tykkää Willestä. Bosslady voisi ottaa polvelle ja hyppyytellä 😍
N43
Riikka älä viitsi valehdella ikääsi alaspäin. Täytyy myös paljastaa sinulle: valtionvarainministeri ei ole yhtä kuin bisnesnainen. Harhaluulosi tosin selittäisi paljon sekoiluistasi.
AY-herrat eivät ansaitse hyvää käytöstä. Loistavaa, Rydman.
Vassareilla menee ihon alle. Koppava arroganttius on vassareitten yksinoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin argumentti siitä, että hallitus nauttii eduskunnan luottamusta, ja on siten oikeutettu tekemään heikennyksiä työntekijän asemaan ei ole pätevä.
Nämä heikennykset eivät olleet esillä eduskuntavaalien vaalikampanjassa, varmaankaan moni ei tiedostanut äänestävänsä niiden puolesta. Perussuomalaistenkin joukossa on valtavasti tavallisia palkansaajia, jotka olisivat äänestäneet toisin, jos olisivat tienneet miten vahvasti hallitus on kallellaan työnantajapuolelle.
No kyllä minä tiesin PS äänestäjänä, että kovat leikkaukset tulossa. Mutta mä oonkin todella hyvä taloudessa. Ehkä näitäkin löytyy, mutta ei ainakaan me korkeakoulutetut PS kannattajat ole mitenkään yllättyneitä. Vasemmistoako minun olisi pitänyt äänestää eli jatketaan vaan äärimmäisen kovalla velkalinjalla? Ei se mua haittaa, koska mulla ei ole lapsia eikä tule. Toivon mukaan ei sullak
Ei kannata lapsia hankkiakaan kun perskokoomus leikkaa lapsiperheiltä kaiken, myöskään velkalupaus ei toteutunut kun velkaa otetaan vaan enemmän.
Rydman istui rauhallisesti ja hymyili. Toisella puolen pöytää irvisteltiin.
Tämä on juuri se oikeistolainen totuudenjälkeinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vassareilla menee ihon alle. Koppava arroganttius on vassareitten yksinoikeutta.
Yksi persu jo tunnustaa, että Rydman esiintyi koppavan arrogantisti. Tästä on hyvä lähteä.
Miksi äärioikeistolaisilla miehillä on niin kova himo saada vihervasemmistolainen nainen heille töihin ja pitävät tätä naista heidän unelmatyöntekijänään? Ei järjen häivää.
No kerrotko korkeastikoulutettuna miten työntekijöiden oikeuksien vieminen edistää suomen taloutta? Tähän kun ei osaa vastat edes valtiovarainministeriö. Ja purran arkijärki.
Velkaantumisen suhteen toivon, että korkeastikoulutettuna seuraat muutakin mediaa kuin persujen somealustoja.