Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet ajattelevat jos nainen tekee aloitteen?

Vierailija
16.02.2024 |

Eikä kyseessä ole mikään kaunotar.

Kieltäytyvät naureskellen ja miettivät, että mitähän tuokin kuvittelee olevansa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän vaikutuksen tekisi. Se on muutenkin harvinaista herkkua miehelle, joten tuskin tulisi huonoa palautetta, vaikkei sillä kertaa tärppäisikään.

Vierailija
22/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, että ei kannata tehdä aloitetta. Miehet päätyy naimisiinkin naisten kanssa, joista eivät ole niin kiinnostuneita, mutta sattuivat olemaan paikalla. Eivät kohtele hyvin eivätkä arvosta, kun ei tarvinnut mitään vaivaa nähdä, vaan nainen itse itsensä parkkeerasi siihen. Sitten katkeroituvat, kun vaimo ei olekaan mieluinen, tai vähintään pettävät seuraavan aloitteen tekevän naisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiset saisivat tehdä enemmän aloitteita. Rohkeasti vaan arvostaisin sitä. 

Vierailija
24/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo teki aikoinaan aloitteen. En olisi ikinä uskonut, että niin ihana nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Menimme siis treffeille. Otin sitä kädestä kiinni ja se puristi niin vakuuttavasti takaisin, että asia oli sitten siinä. Ollut jo neljännesvuosisadan.

Vierailija
25/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että ei kannata tehdä aloitetta. Miehet päätyy naimisiinkin naisten kanssa, joista eivät ole niin kiinnostuneita, mutta sattuivat olemaan paikalla. Eivät kohtele hyvin eivätkä arvosta, kun ei tarvinnut mitään vaivaa nähdä, vaan nainen itse itsensä parkkeerasi siihen. Sitten katkeroituvat, kun vaimo ei olekaan mieluinen, tai vähintään pettävät seuraavan aloitteen tekevän naisen kanssa. 

Sanoisin, että tuossa tapauksessa on tehty aloite väärälle miehelle. Tietenkin tapailuvaiheessa selvitetään puolin ja toisin minkälaisen ihmisen kanssa ollaan tekemisissä.

Vierailija
26/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa seksiä ja jos se puoli yhtään kiinnostaa sitä harjoitetaan, muuten ei. 

Vierailija
27/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se mukavalta. Yritän olla kohtelias ja kiittää mieluisasta yllätyksestä, mutta samalla kieltäydyn, koska olen onnellisesti naimisissa. Toivotan onnea kumppanin etsimiseen.

Baarissa tämä johtaa yllättävän usein kaiken maailman homo-huuteluihin (miksi naiset, miksi?), mutta esimerkiksi työpaikalla olen saanut yhdestä aloitteellisesta naisesta läheisen ystävän.

M43

Vierailija
28/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tuossa tapauksessa on tehty aloite väärälle miehelle. Tietenkin tapailuvaiheessa selvitetään puolin ja toisin minkälaisen ihmisen kanssa ollaan tekemisissä.

Juuri näin. Ja käytetään riittävän pitkä aika siihen tutustumiseen. En menisi kenenkään kanssa sänkyyn esimerkiksi ekojen treffien jälkeen. Aivan sama, kuinka hyvännäköinen on. Haluan rauhassa tutustua ja selvittää, onko se yhteinen tulevaisuus edes mahdollisuuksien rajoissa.

Vierailija
29/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähestyjä ei ole miellyttävä niin onhan se kiusallista luultavasti kenestä tahansa.

Vierailija
30/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina toisinaan olen kohdannut käsittämättömiä väitteitä meisten käytöksestä. Yksi niistä on, että mies ei voi oikeasti olla naisesta ja syväliisemmin kiinnostunut, ellei hän (mies) tee naista kohtaan aloitetta, tai ainakin miehen tulee olla se, joka telee ensimmäisen aloitteen, Ja tai kuinka mies tulsi saada myöhemmin uskomaan, että kyllä se oikeasti oli mies, eikä nainen, joka teki aloitteen, koska ellei näin tee, niin otaksutaan, että mies on muutoinkin aloitekyvytön, eikä kyken tai pysty mihinkään, ellei joku (yleisemmin naiien). pyydä tai mahd jopa vaadi ja odota miehen tekevän niin tai näin. 

Vierailija
31/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavallisen näköinen (en suohirviö, mutta en kaunotarkaan) nainen, joka olen ollut aktiivinen tekemään aloitteita sinkkuna. Ei minua juuri koskaan ole mitenkään pilkattu, kieltäytyminen on aina ollut ihan kohtelias silloin kun vastaus on ollut ei. Monet miehet on jopa selvästi vähän imarreltuja siitä, että nainen valitisi tulla juuri heitä lähestymään. Ilmainen itsetuntoboosti!

Mutta mutta. Ongelmat on yleensä alkaneet siinä vaiheessa, jos aloitteesta alkaa parisuhde. En tiedä onko vain sattumaa, mutta kaikki nämä minun aloitteesta alkaneet jutut on sitten ollut sellaisia, että mies kohtelee minua välinpitämättömästi ja huonosti, joskus jopa petetty. Eli ilmeisesti olen ollut heille vain sellainen "no, kun tuo tuossa itseään tyrkyttää ja sinkku olen, niin jospa sitten kokeillaan", mutta kun ei ole heidän puolelta erityistä kiinnostusta, niin koko suhde jää kaikilla tasoilla laimeaksi ja sitten hiipuu pois. Näyttäisi siis, että

No se toimii ihan samalla tavalla toisinkinpäin ja mies kun yleensä joutuu tekemään aloitteet niin enemmän meille kai käy sitä, että toinen katselee sitten vähän alaspäin.

Toisaalta taas mies mielellään paneskelee myös alaspäin ilman tarkoitusta sitoutua ja naiset kärsivät tästä pidemmällä välillä. Nainen taas ei koske tikullakaan mieheen, jonka katsoo alemmakseen.

Mutta, ihmisten pitäisi ymmärtää se, että oikeastaan olisi kaikkein parasta olla suhteessa jossa olet etullyöntiasemassa, koska silloin kumppani todella arvostaa sinua ja tekee kaikkensa eteesi. Pitäisi vaan päästä yli siitä alun "saisin paremmankin kuin tuo" -ajatuksesta.

Vierailija
32/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu mutta torjuisin aloitteen hienotunteisesti. En halua että minuun tyydytään kun ei parempaakaan löytynyt.

Jos joku ihmettelee mitä höpäjän niin tämä on oma kokemukseni naisten kanssa. Olen pääsääntöisesti varasijalla heidän silmissään.

Vierailija
33/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni parisuhde oikeasti syntyy niin, että sen eteen ei tarvitsisi tehdä miehenä yhtän mitään?  Pitäisin kyllä "vähän" yksinkertaisena miestä, joka kuvittelisi ja luulisi, että jos nainen olisikin ollut ensimmäisen aloitteen tekijä, niin miehen ei tarvitsisi nähdä sitten lainkaan vaivaa suhteen muodostumsieen. - Vai pitäsikö kokea (miehenä) enempi häntä kohtaan kateutta?  Tai naista hyvin epätoivoisena, jos hän on valmis ja haluaks asettumaan parisuhteeseen, odottamatta ja vaatimatta mieheltä vastavuoroista käytöstä/ toimintaa, jolla mies osoittaisi. että mies on myös kiinnsotunut etenemään parisuhteeseen.  

Vierailija
34/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin komppaan heitä, jotka sanovat ettei naisen kannata tehdä aloitteita. Mies tulee olemaan koko suhteen vain puolivaloilla mukana. Ei välttämättä 100 % perässävedettävä, mutta panostaa vaivoin sen minimin että nainen jaksaa katsella. Kokemuksesta puhun, enkä tee enää aloitteita.

N44

Vierailija
35/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. - Näin simppelinä miehenä jatkaisin,. että tasa-.arvoon on ilmeisesti vielä matkaa kun vaikuttaa, että naiset eivät halua tehdä aloitetta koska moni vaikuttaa aattelevan, että tekemällä aloitteen niin saa korkeintaan miehen, joka olisi korkeintaan puolivaloilla mukana parisuhteessa, jos sellainen sittemmin kehkeytyisi aloitteen tehneen naisen ja miehen välille.

- Onhan se toetusti hienoa, että osaavat ajatella näin kauas tulevaisuuteen. Itselleni aloittee tekeminen kuitenkin on tai on ollut usein vasta ensimmäinen askel ja vasta sen jälkeen olen toivonut voivani selvittää ajan myötä ja pikkuhiljaa, että syntyisikö ja muodostusiko minusta ja hänestä (aloitteeni kohteesta) jotain suurempaa kuin 1+1.

Mutta mikäs siin ei kai tällainen tapa, jonka edellä sanoin ole yksinomaa naisten tapa; tv:sta olemme nähneet jo useamman vuoden ajan kuinka niin miehiä kuin naisia on ollut valmiita astelemaan alttarille jo ensimmäisillä treffäillä. -. Vai onko tuossa parasta oikeatsaan se,. ettei voi myöhemminb sanoa, kumpi halusi enemmän ja kaikki vain ihmeellisesti tapahtui ja lähtivät rullaamaan sen jälkeen kub ilmoitin olevani valmis kohtaamaa ja löytämään minulle ojennettavan kumppanin (ja olemaan itse hänelle vastaavasti ojennettava) , jonka kummassakin tapauksessa asiantuntijat ovat meille kumpaisellekin valinnut.

Vierailija
36/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin komppaan heitä, jotka sanovat ettei naisen kannata tehdä aloitteita. Mies tulee olemaan koko suhteen vain puolivaloilla mukana. Ei välttämättä 100 % perässävedettävä, mutta panostaa vaivoin sen minimin että nainen jaksaa katsella. Kokemuksesta puhun, enkä tee enää aloitteita.

N44

Mikäs sitten takaa ettei nainen ole puolivalolla mukana kun mies tekee aloitteen :D

Vierailija
37/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Mikäs sitten takaa ettei nainen ole puolivalolla mukana kun mies tekee aloitteen :D

Eräskin nainen kertoi minulle että alkoi olemaan miehen kanssa vain siksi koska miehestä oli hänelle joissain arjen asioissa hyötyä vaikkei mitenkään muuten säväyttänyt. Mies vain kysyi että alettaisiinko olemaan ja nainen lähti puolivalolla messiin.

Vierailija
38/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Sinun tulee ymmärtää että nainen on se tarinan päähenkilö nyt tässä, mies ei merkitse juurikaan mitään.