Miten nelikymppinenkään mies ei erota luonnollista meikkiä meikittömyydestä?
Ja sitten saadaan sätky kun nähdään nainen ilman meikkiä.
Kommentit (101)
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10..en suutunut,en osaa myöskään kirjoittaa,koska suutunut sanasta puuttuu t kirjain.Korjatkaa virheeni koska olen kuoleva yksilö.
Vierailija kirjoitti:
"Tuhat parissa viikossa on aivan älytön määrä. Sulla ei ilmeisesti ole minkäänlaisia kriteerejä?"
Minulla on todella paljon kriteereitä. Kuten jo sanoin.
Eipä siltä näytä. Itse löysin sieltä hädintuskin kymmenen kelvollista miestä.
Jaa, jaa. Tehkää pärstillenne mitä tykkäätte ja kyllä te teettekin! Se ei mua hetkauta, vaan miten käyttäydytte ja millainen luonne teillä on. Ne ratkaisevat.
Ps. Kyllä lähempi tarkastelu paljastaa, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Jos on sattunut saamaan geeneissä tummat naamakarvat ja hyvän ihon niin se on poikkeus ettei välttis meikkiä tarvitse. Karvat ja iho ratkaisee.
Osoiteet selvitin.teitä odottaa yöllinen vieras,olkaa siis ..heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuhat parissa viikossa on aivan älytön määrä. Sulla ei ilmeisesti ole minkäänlaisia kriteerejä?"
Minulla on todella paljon kriteereitä. Kuten jo sanoin.
Eipä siltä näytä. Itse löysin sieltä hädintuskin kymmenen kelvollista miestä.
Sille en voi mitään.
Tummissa naisissa löytyy ne meikittömät kaunottaret mutta heillä on usein myös muut karvat tummia, käsivarsissa, jaloissa. Pitää sheivata ahkeraan. Siis pitää nähdä vaivaa kauneuden eteen. Kaunottaret eivät ole karvaisia.
Monet katsovat nykyään liikaa ja pääasiassa netin naisia ja hirveitä pakkelinaamoja, todellisuus on alkanut hämärtyä reilu kymmenen vuotta sitten kun järkyttävät meikkimäärät irtoripsineen ja filtterit alkoivat olla normi. Tottumus ja nämä muka-meikittömiä kuvia esittelevät ovat sekoittaneet niiden ymmärryksen.
Joten tummat kaunottaret joutuvat hekin näkemään vaivaa kauneutensa eteen. Tuskin miehet viehättyvät säärikarvoista. Vrt vaatimus luonnollisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Osansa siinä on myös naisilla, jotka julkaisevat niitä "meikittömiä" kuvia, joissa kuitenkin ovat ihan reilusti meikattuna, mutta vähemmän, kuin yleensä.
Jep. Kesto ripsiväri/luomiväri ei ole mielestäni meikitön. :D
Miehillä ei ole nokan koputtamista muutenkaan tässä asiassa, eivät meikkaa itsekään tai juuri huolehdi ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Monet katsovat nykyään liikaa ja pääasiassa netin naisia ja hirveitä pakkelinaamoja, todellisuus on alkanut hämärtyä reilu kymmenen vuotta sitten kun järkyttävät meikkimäärät irtoripsineen ja filtterit alkoivat olla normi. Tottumus ja nämä muka-meikittömiä kuvia esittelevät ovat sekoittaneet niiden ymmärryksen.
Luulen että tåmä onkin nimenomaan milleniaalien ja vähän vanhempien (sinkkujen) ongelma, jotka eivät ole nähneet kuin aikuisia meikkaavia naisia låhistöllään vuosikaudet.
Ovatko kainalokarvat luonnollisina ok? Tuskin. Tai housujen yli tuleva Pehko. Täytyy jokaisen siistiä.
Enpä ole kuullut sätkyistä meikittömyyden jälkeen. Tuossa tapauksessa varmasti havaitsi meikkiä olevan mutta ei tajunnut miten paljon ulkonäköä oli muutettu sen avulla.
Oma mieheni ei muuten huomaa olenko meikannut vai ei. Veikkaan syiksi a) ei kiinnosta onko meikkiä vai ei ja b) en muutenkaan meikkaa räikeästi.
Tai voi olla myös luonnollinen ihan miten tykkää. Oikein tummat piirteet omaavilla on takuulla siistittävää.
Kyllä meikanneena saa paljon enemmän huomiota miehiltä. Siis jos on meikannut silleen reilusti että sen todellakin erottaa. Meikittä tai kevyellä meikillä ei. Ja siis kyllä moni on kehunut myös meikitöntä ulkonäköäni, toisissa yhteyksissä. Että ei vaikuta sille, että miehet tosiasiassa olisi vailla luonnonkauniita naisia vaikka kovasti niin väittää.
Jos mies vaatii täysin luonnollisen naisen niin silloin mukana tulevat myös karvat. Luonnontilassa.
Siistiminen on vähän kuin itsestäänselvyys. Mutta siihenkin pitää nähdä vaivaa. Sääret ja bikinirajat kuntoon ennen rantaa.
Karvojen siistiminen on rasittavaa puuhaa Mutta se on pakko tehdä ettei näyttäisi luonnontilassa olevalta. Luonnollisuus voi olla myös pahasta.
Paitsi juuri niitä överimeikattuja pikisilmiä miehet kuolaa. Näyttävät siltä kuin sonni olisi pierassut päin naamaa ja ukot on lääpällään.