Miten nelikymppinenkään mies ei erota luonnollista meikkiä meikittömyydestä?
Ja sitten saadaan sätky kun nähdään nainen ilman meikkiä.
Kommentit (101)
Metti forssell on esimerkki laitetusta naisesta joka käyttää aikaa laittautumiseen. Hän on tehnyt nettiin meikkausvideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v ja minulla on tinderissä aloituskuvana kuva jossa olen juuri tullut suihkusta, ilman meikkiä ja työsilmälasit päässä. Kuvaa ei ole käsitelty. Saan paljon osumia, parissa viikossa 1000 :D
Miksi laitat tuhansille miehille tykkäyksen?
En sen enempää kun kukaan muukaan, jokainen pyyhkäisy melkein on osuma.
???
En edelleenkään ymmärrä.
No voi voi sitten et ymmärä.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa minulle ilmestyy usein erilaisia meikkausvideoita. Ja pakko sanoa, että erityisesti yksi punatukkainen nainen on ihan eri näköinen meikattuna kuin meikittömänä. Voin vain kuvitella, että iskee täydessä tälllingissä (näyttää siis todella upealta kun on contourit sun muut viimeisen päälle) jonkun ja miten tämä yökumppani sitten järkyttyy aamulla kun näkee hänet meikittömän. Ei ole mikään kaunotar meikittömänä todellakaan.
Ja aivan karmea määrä meikkiä uppoaa tuon naisen naamaan.
Tämän vuoden miss Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v ja minulla on tinderissä aloituskuvana kuva jossa olen juuri tullut suihkusta, ilman meikkiä ja työsilmälasit päässä. Kuvaa ei ole käsitelty. Saan paljon osumia, parissa viikossa 1000 :D
???
En edelleenkään ymmärrä.
Minkä ihmeen takia laitat tykkäyksen jokaiselle?
Metti on luonnontilassa hyvin vaalea joten ripset ja kulmat eivät erotu jos niitä ei laita. Mutta ripsivärin kanssa hänellä on suuret silmät. Vaaleilla ihmisillä on myös muut naamakarvat vaaleita.
Miksi minun pitäisi tunnistaa meikitön vs. luonnollinen meikkaus?
Metille lisäksi sopii kyseinen tyyli. Lopputulos ei näytä suttuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
En edelleenkään ymmärrä.
En tietenkään laita! Laitan vain pienelle osalle. Asun aika isossa kaupungissa.
Naiset, jotka meikkaavat ja laittavat iseään tuntikausia tehdäkseen meikin, josta ei erota onko meikattu vai ei ja kuvittelevat, että herättäisivät kauhistusta meikittöminä, tai olisivat näkymättömiä miehille, ovat kyllä kummallisia. Kuinka paljon teillä menee kuukaudessa rahaa siihen että meikattuina näytätte meikkaamattomilta? 😁
Juu en minäkään erota kuka on meikattu jos vastaantulijoita katselen.Tutuista naisista voi jotain sanoakin.
Osa miehistä varmaan sanoisi ettei mettiä ole laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
En edelleenkään ymmärrä.
En tietenkään laita! Laitan vain pienelle osalle. Asun aika isossa kaupungissa.
Tuhat viikossa ei kuulosta kovin pieneltä osalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
En edelleenkään ymmärrä.
En sanonut viikossa, etkö osaa lukea.
Niinpä et erota jos vastaantulijoita katselet. Sanot vain että taas oli joku luonnollinen kaunotar näköpiirissä.
"Tuhat viikossa ei kuulosta kovin pieneltä osalta :D"
No se kuitenkin on hyvin pieni osuus.
En käytä alkoholia ja urheilen, odotan samaa myös mieheltä.
Oliko tämä nyt keskustelun aihe täällä. Olisit kommentoinut jotain AIHEESEEN, minun meikittömyyteen. Vai oliko se sinusta jotenkin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
En edelleenkään ymmärrä.
Minkä
En sanonut viikossa, etkö osaa lukea.
Tuhat parissa viikossa on aivan älytön määrä. Sulla ei ilmeisesti ole minkäänlaisia kriteerejä?
Siis väität että näit täysin luonnollisen kaunottaren.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä et erota jos vastaantulijoita katselet. Sanot vain että taas oli joku luonnollinen kaunotar näköpiirissä.
En erota ja en sano kenellekään. Olen jo pitkään toiminut periaatteella, etten kommentoi ihmisten ulkonäköä suuntaan tai toiseen.
Luonnollisuus on kuitenkin loppupeleissä aika valjua. Etenkin blondeilla joilla on vaaleat piirteet. Ne huikeat kaunottaret on järjestään laitettuja.
"Tuhat parissa viikossa on aivan älytön määrä. Sulla ei ilmeisesti ole minkäänlaisia kriteerejä?"
Minulla on todella paljon kriteereitä. Kuten jo sanoin.
Silmälasit,varsinkin paksusankaiset..ovat eroottiset naisella,keski ikäinen kurvikas nainen on .....on kyllä haluttava...