Miten nelikymppinenkään mies ei erota luonnollista meikkiä meikittömyydestä?
Ja sitten saadaan sätky kun nähdään nainen ilman meikkiä.
Kommentit (101)
Mutta julkkikset ovat niitä ihanteita joita miehet pääasiassa kuolaa. Toisinsanoen teitä sitten huijataan oikein olan takaa.
En muista sen yhden ihannenaisen nimeä jonka miehet aina mainitsee, blondi. Häneltä leikattiin nenä jo nuorena nykyiselleen. Ei ole syntynyt hän sellaiseksi. Muokattu kaunotar. Sitten hyväksytte myös leikkaukset, kauneuskirurgian koska siitä noissa piireissä on kyse.
Miehet ihailevat niitä ihannenaisiaan mutta eivät tajua noissa piireissä muokkausten ja paranteluiden arkipäivää.
Tiktokissa minulle ilmestyy usein erilaisia meikkausvideoita. Ja pakko sanoa, että erityisesti yksi punatukkainen nainen on ihan eri näköinen meikattuna kuin meikittömänä. Voin vain kuvitella, että iskee täydessä tälllingissä (näyttää siis todella upealta kun on contourit sun muut viimeisen päälle) jonkun ja miten tämä yökumppani sitten järkyttyy aamulla kun näkee hänet meikittömän. Ei ole mikään kaunotar meikittömänä todellakaan.
Ja aivan karmea määrä meikkiä uppoaa tuon naisen naamaan.
Olen 40v ja minulla on tinderissä aloituskuvana kuva jossa olen juuri tullut suihkusta, ilman meikkiä ja työsilmälasit päässä. Kuvaa ei ole käsitelty. Saan paljon osumia, parissa viikossa 1000 :D
Jos ei ole itse ikinä meikannut tai muuten perehtynyt asiaan, ei noita ajatella?
Missä muka nähty nainen ilman meikkejä?
Ja hehän tekevät ulkonäöllä bisnestä, kuuluu pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole huijaamista vaan laittautumista. Se vaatii aikaa.
Voi huijaukseenkin valmistautua
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v ja minulla on tinderissä aloituskuvana kuva jossa olen juuri tullut suihkusta, ilman meikkiä ja työsilmälasit päässä. Kuvaa ei ole käsitelty. Saan paljon osumia, parissa viikossa 1000 :D
Miksi laitat tuhansille miehille tykkäyksen?
Miehet ne taaskaan mitään tajua. Ja tämä kirjoitettiin millä ja minne?
Vierailija kirjoitti:
Missä muka nähty nainen ilman meikkejä?
Norjassa. Asustellaan kesät autossa, en ole ottanut meikkejä mukaan, kun en ole silloin töissäkään. Eläköön luonnonkauheus.
Joo ilta oli kaunis.nainen oli kaunis,aamulla heräsin perunasäkin vierestä....pakenin paikalta.
Huvittavaa kuinka itsenäisten vahvojen ja voimautuneiden naisen itsetunnon saa murennettu yhdellä kosteuspyyhkeen pyyhkäisyllä kasvoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamari kun naamari. Jos kasvoihin sotketaan jotain kemikaalia ulkonäön takia niin se ei ole enään aito ja luonnollinen
Mutta meikitön on liian mitättömän näköinen ja miehille täysin näkymätön. En meikkaa ikinä eikä ole minkäänlaista vientiä vaikka sinkku olenkin.
vika ei ole sinussa. kelpaat kyllä, jos teet itse alotteita, mutta ei kukaan mies enää nykyään metoo-aikakaudella lähesty naisia
Olen tehnyt :) Käteen on jäänyt kasa pakkeja ja yksi mies, joka ei oikeasti halunnut mun kanssa ollakaan vaan haikaili (näyttävän näköistä) eksäänsä koko suhteen ajan.
Kuvailit juuri sen mitä jokainen mies on kokenut vähintään kymmenen kertaa jos on parisuhteesta haaveillut. Eikö olenkin mukava tunne nyt kun metoon myötä aloitteiden teko vastuu kaatui naisille naisten omasta halusta
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka itsenäisten vahvojen ja voimautuneiden naisen itsetunnon saa murennettu yhdellä kosteuspyyhkeen pyyhkäisyllä kasvoista
Näin tulisi tehdäkin: sovitaan meikittömät treffit ja tarkistetaan asia kosteuspyyhkeellä. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sen enempää kun kukaan muukaan, jokainen pyyhkäisy melkein on osuma.
Tulihan tänne ketjuun yksi ruikuttaja huonoitsetuntoinen imbesilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sen enempää kun kukaan muukaan, jokainen pyyhkäisy melkein on osuma.
???
En edelleenkään ymmärrä.
Ei se ole huijaamista vaan laittautumista. Se vaatii aikaa.