Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan superkypsä 1 v 10 kk tyttöön, joka ei osaa muuta kuin vinkua isänsä perään!!!

Vierailija
13.01.2007 |

Äiti ei saa vaihtaa vaippaa, nostaa syöttötuolista ym. Jos teen edellä mainittuja asioita, syntyy hirveä huuto ja rimpuilu. Tekisi mieli kieltäytyä samaan tyyliin lukemasta tytölle kirjoja eli huutaa, kiljua ja työntää tyttöä pois. Kaikenkaikkiaan tosi ärsyttävä pimu. Murr...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

le sijalle. Oli liian kuluttavaa kestää " syrjintää" kuukausikaupalla.

Vierailija
2/5 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukijaksi ja viihdyttäjäksi kelpaan samalla tavalla kuin muut sukulaiset, lohduttajaksi en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kelvannut mihinkään, mutta nyt tilanne selvästi tasaantunut. Minä olen ollut onnellinen, että myös isä on ollut hyvä. Anna isän hoitaa silloin kun on paikalla ja nauti siitä että voit tehdä jotain itse, ihan hyvällä omallatunnolla, kun tiedät lapsesi viihtyvän myös isänsä kanssa.

Vierailija
4/5 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapselliselta kuulostaa tuommoinen reagointi :(

Lapsilla nyt vaan on semmoisia kausia. Välillä vaan äiti kelpaa ja välillä isä, joskus kumpikin ihan tasapuolisesti.

Vierailija:

le sijalle. Oli liian kuluttavaa kestää " syrjintää" kuukausikaupalla.

Vierailija
5/5 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tekisi mieli kieltäytyä samaan tyyliin lukemasta tytölle kirjoja eli huutaa, kiljua ja työntää tyttöä pois. Kaikenkaikkiaan tosi ärsyttävä pimu. Murr..."

Yritä miettiä syytä lapsesi käytökseen. Vielä enemmän kannattaa miettiä miten luoda aikuisten kasvukivuista vapaa ympäristö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan