Ahdistavaa olla parisuhdemarkkinoilla koska miehet aliarvioi tasonsa.
Sinkkuna kun elät niin liian harvoin sopivan tason miehet lähestyy ja heille on vaikea kertoa suoraan rehellisesti miksi kyseiset miehet kiinnosta. Itse olen ok näköinen,normaali kokoinen,keskituloinen ja ihan mukava naikkonen.
Haluan keskitasoisen miehen kumppaniksi enkä ylimielistä lentäjäkirurgia.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mukavat on jo varattu :(
Olis pitänyt nuorempana ottaa kun niitä oli vielä tarjolla.
Oottaa hetken ja kaikki on taas eronneina 35-45 ikäsinä.
Nyt meni apn aivot vähän solmuun. Ei ole logiikkaa tässä, Pertti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni apn aivot vähän solmuun. Ei ole logiikkaa tässä, Pertti.
Oliski perus-Pertti mutta ei sellaset tuu tekee alotteita
En käy baareissa ja en tee ikinä aloitetta julkisilla paikoilla. En koe mitenkään luontevaksi lähteä ketään ns. iskemään. Voin jutella julkisilla paikoilla ihmisten kanssa, mutta silloin he ovat nimeenomaan ihmisiä eivät minkään parisuhdekiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa ja en tee ikinä aloitetta julkisilla paikoilla. En koe mitenkään luontevaksi lähteä ketään ns. iskemään. Voin jutella julkisilla paikoilla ihmisten kanssa, mutta silloin he ovat nimeenomaan ihmisiä eivät minkään parisuhdekiinnostuksen kohteita.
Teetkö aloitteet siis vain yksityisissä paikoissa? Miten siellä tapaa uusia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö aloitteet siis vain yksityisissä paikoissa? Miten siellä tapaa uusia ihmisiä?
Teen aloitteet oikeastaan vain deittisivujen ja -sovellusten kautta, ellei kaverin luona tai kotibileissä satu mukanva ihminen kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen aloitteet oikeastaan vain deittisivujen ja -sovellusten kautta, ellei kaverin luona tai kotibileissä satu mukanva ihminen kohdalle.
Kotibileissä? Taidat olla aika nuori.
Saman huomannut markkinoiden epäsopivuudesta. Itse olen vanha ja köyhä. Tarjolla on ihan kauhean huonokuntoisia - usein tupakoivia ja ryyppääviä- vanhempia miehiä. Tai todella nuoria urheilullisia miehiä. Vanhat haluaa kai jonkun omaishoitajan tai elämäntapa valmentajan. Ja nuoret kollit ihan pelkkiä kokemuksia. Ja nää nuoret kollit ovat usein jossain esimies asemassa. Menestyviä nuoria. Kyllä minulle sopisi esim -10 vuotta mieskaveri joka jaksaa vielä harrastaa ja on virkeä oppimaan uutta. Mutta ei ihan sellaista, joka voisi olla lapsi tai lapsenlapsi. Nämä vanhukset haluavat elämään saman katon alle ja nuoret käväistä vain pikaisesti. Itse tykkäisin, että seurustellaan viikonloppuna, nukutaan yhdessä, tehdään ruokaa ja sunnuntai-iltana kumpikin muuttuu taas yksilöiksi omassa kodissaan. Välillä käydään omien kavereiden kanssa vaikka jotain bändiä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotibileissä? Taidat olla aika nuori.
Miksi illanviettoja ei voisi olla vanhempanakin? Milloin olemme viettäneet juhannusta jonkun takapihalla tai kokoontuneet Itsenäisyyspäivänä yhteen.
Sä oot tajunnut asian väärin. Se. Iehen taso ei ole sulle riittävä, jos kerrat et halua sitä. Enkä ihmettele, miksi joku ei halua ylimielistä kumppania. Toisaaltq se ei köähtökohtaisesti ole ylimielinen, jos se aliarvioi tisensä. En kyllä haluaisi itseään aliarvioivaakaan kumppania, vaan normaalin, itsensä tuntevan ja elämäänsä tyytyväisen.
Kaikki mukavat on jo varattu :(
Olis pitänyt nuorempana ottaa kun niitä oli vielä tarjolla.