Olen vasta neljänneksi tärkein ihminen ystävälle, näin listan
Hänellä on se ICE-lista, näin sen. Oon listalla vasta neljäs. Toinen hänen ystävänsä on listalla ennen mua.
Kommentit (37)
Miksi olet tuollaisen ystävä? Kunnioita vähän itseäsi.
Muistan kun mulla oli paha kriisi.
Emme tavanneet.
Ystävä oli sen toisen kanssa kyllä.
Niin?! Johonkin järjestykseen ne on laitettava. Sinä olet tullut mieleen neljänneksi.
Missä sellainen järjestys annetaan? Mulla on vain pari ICT-henkilöä, ei niissä mitään järjestysnumeroita ole.
Mikä se sellainen puhelin on, joka asettaa ICE-henkilöt tärkeysjärjestykseen? Huh-huh!
Ei kenelläkään voi olla mitään tollasia listoja. Tai sitten on tosi tunnekylmä ihminen.
En ainakaan itse voisi laittaa läheisiäni mihinkään järjestykseen
Kaksi sukulaista ekana listalla.
Minä oon vasta toisen ystävän jälkeen eli oon vähemmän tärkeä kuin se toinen.
Mulla on sairaalan kirjoissa ainoastaan puolisoni ja lapseni lähiomaisina.
Jos kyse on kuitenkin aakkosjärjestyksestä? Onko toinen ystävä aakkosissa ennen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on kuitenkin aakkosjärjestyksestä? Onko toinen ystävä aakkosissa ennen sinua?
Ei oo kyse siitä.
Jokainen kontakti oli numeroitu, lapulle.
Oon neljäs listalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sukulaista ekana listalla.
Minä oon vasta toisen ystävän jälkeen eli oon vähemmän tärkeä kuin se toinen.
Kiukuttele nyt vielä siitä että sukulaiset ovat ekana ja tokana.
Sinä et olekaan minun listallani ollenkaan. Vituttaako?
Minulle ei kyllä tulisi mieleenikään laittaa ICE-kontaktiksi mitään muita kuin perheenjäseniä, vaikka olisi kuinka läheinen ystävä tahansa. Mutta kukin tyylillään tietysti.
Oletko teini-ikäinen? Siinä taoauksessa ymmärrän ja pystyn lohduttamaankin, mutta jos olet aikuinen, niin... No, aikuistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyse siitä.
Jokainen kontakti oli numeroitu, lapulle.
Oon neljäs listalla.
No mitä sitten? Hänellä on useampi läheinen ennen sinua. Et voi kyseenalaistaa sitä, jos sinä et ole hänelle niin tärkeä kuin hän sinulle. Toisaalta ei tuollaisessa listassa kyse ole edes ystävyydestä ja ihmissuhteen tärkeydestä, vaan siitä, että kuka on sopivin yhteyshenkilö. Sinä et taida sopia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään voi olla mitään tollasia listoja. Tai sitten on tosi tunnekylmä ihminen.
Ehkä mä oon sitten tunnekylmä, mutta aika helpostikin saisin järjestettyä läheiset tärkeysjärjestykseen. Enkä ap:n tapaan pahastuisi siitä jos olen jollekin ystävälle vähemmän tärkeä kuin joku toinen ystävä, aika hemmetin ahdistavaa kilpailla ja hermostua tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi, hätätilanteessa terveydenhuollossa katsotaan potilastietojärjestelmästä lähiomaisten yhteystiedot ja ne on siellä sivulla allekkain listattuna (tavanomaisin järjestys täysi-ikäisillä ihmisillä on useimmiten ensin puoliso, sitten täysi-ikäiset lapset, omat vanhemmat, omat sisarukset, joku muu jne.), ylimmäisenä on ensisijaiseksi/lähimmäksi yhteyshenkilöksi nimetty ja siitä aletaan soitella henkilöitä yksi kerrallaan läpi kunnes joku heistä vastaa. Ihan sama onko se eka vai viides, kierros jatkuu niin pitkään että joku tavoitetaan.
Oon aina kaivannut noita listoja että onko sijalla 60 vai toka. Että tietää. Vai 15. Osaa häipyä ajoissa. Onneksi on some.