Älkää tulko mulle selittämään että näyttelijät ovat naturelleja
Kommentit (24)
Inhottaa kun Jotkut tampiot laittaa vertailupohjaksi kaikin tavoin parannellut ihmiset. Bella hadidilla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia mallimaailmassa luonnollisen nenän kanssa.
Samat ihmiset ketkä listaa suosikkinäyttelijöitään niin unohtuu mainita että listan kärkipää on järjestään paranneltuja versioita. Mulle valkeni vasta myöhemmällä ikää että heitä on paranneltu. Edelleenkin suuret rinnat on aika harvinaiset todella laihoilla.
Myöntäkää jo että ihailemanne ihmisten kuvat ovat suurin osa paranneltuja. He eivät ole luonnostaan sellaisia.
Vrt kaikki lehtien kansikuvat on käsitelty kuvankäsittelyllä. Yhtäkään naturelliä ja käsittelemätöntä kuvaa ei lehtien kansiin päästetä. On kaikenmaailman presetit sun muut.
Lisäksi kaikki meikataan ammattimeikkaajalla ennenkuin heistä otetaan kuvat lehtien kansiin. Kukaan siellä naturellinä ole!
Heidät on joka tavalla tällätty sopiviksi niihin kansikuviin. Kuvankäsittelyt päälle.
Entä sitten, miksi sinua kiinnostaa muiden leikkaukset? Minulle aivan sama.
Koska leikatut mallit ja näyttelijät eivät ole luonnollisia vaikka sellaista väität. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten, miksi sinua kiinnostaa muiden leikkaukset? Minulle aivan sama.
Ärsyttää, kun lähes jokaisella näyttelijällä, sukupuolesta riippumatta, on täytteillä pilatut huulet, jotka näyttää ikävästi rohtuneilta ja siltä, että huuliherpes on just tulossa tai menossa.
Siksi koska jaksatte vuodesta toiseen jankuttaa täällä että ihmiset ovat luonnostaan missien ja mallien kaltaisia. Heidät on paranneltu. He eivät ole syntyneet sellaisten geenien kanssa ja heihin on vastenmielistä verrata.
Kuinka monetta vuotta täältä pitää lukea vielä sellaista p askaa että kauneusihanteeksi laitetaan joku salma hayek jättisilareineen. Ihan tosissaanko väittävät että henkilö on luonnollinen
Ennen ei ollut niin nuukaa.
Saatto Heikki Kinnusenkin munakarvat vilahtaa ohi juostessa ja
muistelematta Kristiina Halkolan ja Kirsti Wallasvaaran ujoa alastomuutta....
Myönnä että ihanteesi on paranneltu. Jollain tapaa.
Vai oletko ihan yksinkertainen kun vertaat oikeita ihmisiä niihin malleihisi tai suosikkinäyttelijään ja selität vaikka rintojen pienuudesta. Oletko oikeasti tyhmä vai ilkeä? Kumpi? Jos olet tyhmä niin ketju viisastuttaa
Olet jompikumpi joko typerys tai ilkeä.
Miehet ovat aivan helvetin yksinkertaisia.
Anteeksi mutta kuka sellaista on väittänyt?
Ja mistä näyttelijöistä ylipäänsä on kyse?
Pitäisikö vähän avata kirjoittamaansa asiaa ennen kuin tulee yksikseen kirjoittamaan useita patoutuneita viestejä raivoissaan.
Eikö saman energian voisi käyttää että kertoisi mistä edes paasaa..?!
Tuijotetaan vain joitain näyttelijän kuvia ja vaahdotaan suu vaahdossa että naiset ovat luonnollisia. Luonnollista kauneutta. On luonnollinen on. On luonnollinen. Yksinkertaista
Humalassako kirjoitat näitä?
Johtuuko se siitä että miehesi on juuri kehunut jotain epäaitoa näyttelijää telkussa?
Mene nukkumaan pääsi selväksi
Sieltä löytyy jo nuorena parannellut nenät jne. Heti menty leikkaamaan kun on oltu 18 vuotta. Tai nuorena otetut silarit