Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä henkivakuutuksessa on?

Vierailija
15.02.2024 |

Saa rahaa, jos kuolee? Ei kai sillä sitten enää mitään tee, jos on kuollut.. Haloo!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edunsaaja saa.

Vierailija
2/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolee? Kun kuolee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välittää jonkun tulevaisuudesta sen jälkeen kun itse on poismennyt, voi henkivakuutusta ajatella. Itselleni juuri tarjottiin ja vastasin, etten tahdo kenenkään hyötyvän kuolemastani. Ei ole muita läheisiä ihmisiä kuin omat iäkkäät vanhemmat, joille varmasti nykyinen omaisuuteni on jo pitkä penni, jos kuolen liian varhain ja sen perivät. 

Vierailija
4/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolee? Kun kuolee!

Jos ei kuole jää eloon. Eikös henkivakuutus ole onnettomuuksiinkin sopiva?

(En ole ap)

Vierailija
5/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lapsilleen laittaa tälläsen ns boyntyn päälle?

Vierailija
6/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välittää jonkun tulevaisuudesta sen jälkeen kun itse on poismennyt, voi henkivakuutusta ajatella. Itselleni juuri tarjottiin ja vastasin, etten tahdo kenenkään hyötyvän kuolemastani. Ei ole muita läheisiä ihmisiä kuin omat iäkkäät vanhemmat, joille varmasti nykyinen omaisuuteni on jo pitkä penni, jos kuolen liian varhain ja sen perivät. 

No joo, jos sinulla ei ole lapsia eikä kumppania, et tarvitse henkivakuutusta.

Vierailija
7/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo itsellesi!

Meillä on ollut molemmilla henkivakuutus. Mulla on edelleen. Lapsia varten. Mun aviomieheni kuoli yllättäen. Meillä oli henkivakuutus. Sain rahat, koska olin edunsaaja. Maksoin koko jäljelläolevan talolainamme pois. Siksi se on järkevä.. ettei tarvitse muuttaa pois kotoaan tai murehtia miten pärjää yhden ihmisen palkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän