Onko hyvää pakastepizzaa olemassakaan?
Söin viikonloppuna pakastepizzan (Grandiosa Tuplasalami). Tänään söin ns. roiskeläpän (Atria meetvurstipizza). Ja arvatkaapa, kumpi oli parempi! Vieläpä kylmiltään. Niinpä niin, se roiskeläppäpä tietenkin.
Eli onko hyvää pakastepizzaa olemassakaan? Mikä on sinun suosikkisi - jos mikään. Tuunaamaan en jaksa ryhtyä, siinä on kohta hinta sama kuin pizzarian lätyssä.
Kommentit (26)
Oli.
Papa Rafkinit. Harmi että ne lopetettiin about vuosi sitten
Grandiosa mexicana hyvä jauhelihapizza
Vierailija kirjoitti:
Pizzauunipaistoksiin ei tule eikä saakaan verrata noita pakastelättyjä. Eri planeetalta ovat.
Moni pakastepitza esipaistettu korkealämpöisessä pitzauunissa. Tuo esipaisto 2- 3 min kuten ravintolassa. Hyvissä pohjissa kuten Backenilla tuo esipaisto tuo taikinan hyvät ainekset ja pitkän nostatusajan tuottamat hyödyt esiin, kuluttajan uunissa vain pohjan osalta lämmitys, hyvä juusto vaatii kuitenkin kotiuunissa 10 minuuttia.
Olen tuo aiemminkin Backeneista kehunut ja mielestäni "Pakarinen" parhaimmillaan kun pohja sitkoisimmillaan. "Patukkaa" ei kannata lämmittellä liikaa!
N34 joka eilenkin nautti Ystävänpäivästä Pitzan kanssa
Jotenkin hauskaa on, että pizzeriasta huonokin pizza on hyvää syötävää, ja pakastepizzoista - no kyllä niillä nälkää siirtää, mutta hyvää en muista syöneeni. Muutamat vähän kalliimmat pakastepizzat on kyllä vielä testaamatta.
En ainakaan ole löytänyt. Olen kokeillut Ötkereitä ja muitakin. Roiskeläpät menee kun lisää täytettä ja paistaa pizzauunissa.
Tätä kehottaisin myös kokeilemaan. Tuju pitza, joillekin liiankin tuju ja voimakas mutta joka tykkää niin maukas pitza!
Kaikki Backenit ihania, suosikkini tämä tai Pepperoni joka nytkin uunissani- myös kinkku- ananashyysyke kuin hyvästä pitzeriata!
Olen fani!
Olen noita kotipizzasta tykkääviä ja uskon että monilla jotka tykkäävät kotipizzasta myös myönteisiä kokemuksia Backeneista!
Itse laitan vielä tomaattia mutta tuttavani laittaa tuohon kinkku- ananaksen Pepperoni ja katkarapuja, tonnikalaa. Paistoin tuollaisen palasen ja vaikka pitza oli täynnä, oli se myös ihanaa.
N34, ei Backenilla työskentevä, pelkkä fani jolla uunissaan Backen ja käsissään teekuppi (iltalenkiltä tullut, (suihkun)raikas, kuten Backenin ananashilloke!)