Pestäänkö kauppojen irtokarkkilaarien kauhoja miten usein?
Kommentit (59)
Kai muistatte myös AINA MASKIN, jos uskallatte mennä ulos?
Meidän paikallisessa K-Supermarketissa kertakäytön jälkeen kauha tiputetaan laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
jossakin lehtijutussa myyjät/kassat kertoivat mitä eivät itse osta kaupasta, ykkösenä oli yllätys yllätys ns. irtomyyntituotteet: paistopiste, salaattibaarit, karkkilaarit..itsekin nähnyt riittävän usein jengin näistä paljain käsin kalastelevan tavaraa, niin ei kiitos.
Eivät osta niitä koska tietävät ylihinnoittelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö olen syönyt melkein joka viikonloppu irtikarkkeja ja en ole vielä vuotens sairastunut mihinkään
Olen kuullut että moni viikoittain irtokarkkeja syönyt on sairastunut II-tyypin diabetekseen, että kyllä niistä irtokarkkikauhoista vain sairastutaan.
Äitini oli sitten varmaan kirkonkylä reissulla käynyt salaa merkkareita ostamassa. Siihen aikaan ei muita irtokarkkeja ollut myytävänäkään. Kotona ei ollut sitten karkeista tykkäävinään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään ostaa irtikarkkeja mistään, kun olen usein nähnyt miten äiskän haarahedelmät kourivat likaisilla sormillaan karkkeja.
Miten kertoa olevansa katkera, mielenterveysongelmainen vanhapiika sitä suoraan sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en osta mitään irtotuotteita itsepalvelupisteistä.
Niissä ihmiset (yleensä lapset) pyörittelevät käsiään, hipelöivät tuotteita.
Paistopisteiden tuotteissa näkee kärpäsiä paskomassa. Olen nähnyt senkin, kun lapset nuolivat paistopisteen itsepalvelulaarien munkkien päältä sokerit ja munkit nostivat takaisin niihin laareihin.Et sitten mitään sanonut kenellekään? Sen lapsen vanhemmat olisi ostanut ne kaikki munkit. Kyllä minä ainakin olen kaupassa noita kauhoja pessyt, illalla samalla kun paisto pisteen ottimet.
Tietenkin sanoin vanhemmille, en minä ole tyhmä.
Vanhemmat toruivat jälkikasvuaan ja munkit jäit laariin.
Sanoitkos muuta kun "en minä ole tyhmä"
Vierailija kirjoitti:
Joku läski nainen otti munkkeja ja tiputti pihdit lattialle. Laittoi ne tyynesti takaisin telineeseen, otti silti omat munkkinsa niillä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Joku läski nainen otti munkkeja ja tiputti pihdit lattialle. Laittoi ne tyynesti takaisin telineeseen, otti silti omat munkkinsa niillä.
mums mums rohmuti rohmuti
T:🍩🐷
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikallisessa K-Supermarketissa kertakäytön jälkeen kauha tiputetaan laatikkoon.
Sama mun parissa vakio K-supermarketissa. Ei koskaan loju kauhoja lattialla tai karkkilaatikoissa. Irtokarkkipisteet vaikuttavat siisteiltä, mutta silti itse otan vain niistä ylimmistä laatikoista irtokarkkeja.
Iltaan asti samat. Ellei ole vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Lounaspaikkojen buffetit ovat ihan yhtä mörköjä. Miettikään nyt mikä ihmispaljous siellä on käpälöimässä niitä ottimia. Kannattaa mennä heti kun paikka aukeaa niin on ensimmäisten joukossa koskemassa kauhoihin.
Olin kuullut tuosta ennenkin, että jossain nuo karkkikauhat menevät joka käytön jälkeen pesuun.
Sushiottimet menee heti pesuun
Myyjiä moraaleineen on liukuvasti. Ihan siitä riippuu. Lähimmäisenrakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en osta mitään irtotuotteita itsepalvelupisteistä.
Niissä ihmiset (yleensä lapset) pyörittelevät käsiään, hipelöivät tuotteita.
Paistopisteiden tuotteissa näkee kärpäsiä paskomassa. Olen nähnyt senkin, kun lapset nuolivat paistopisteen itsepalvelulaarien munkkien päältä sokerit ja munkit nostivat takaisin niihin laareihin.
🕷🕷🐛🐛🐛💩💩💩💩💩💩💩
Ne ottimet on pahimpia bakteeripesiä ,siksi en osta irtokarkkeja.
Ei pestä.
Kassojen hihnojakaan ei pestä kuin näkyvät tahrat pois.
Ostoskoreja ei pestä. Pyygitään näkyviltä osin tahra pois.
UUUUUH MUNKKIAAAAAA 🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
T:🐷
Vierailija kirjoitti:
UUUUUH MUNKKIAAAAAA 🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
T:🐷
Ei se mitään jos et muuhun pysty.
Aina kaupassa käydessä niistän nenäni niihin irtokarkki laatikoihin, ollaan kohta sukulaisia kun räkääni syötte.
Olen kuullut että moni viikoittain irtokarkkeja syönyt on sairastunut II-tyypin diabetekseen, että kyllä niistä irtokarkkikauhoista vain sairastutaan.