Pestäänkö kauppojen irtokarkkilaarien kauhoja miten usein?
Kommentit (33)
Onko myyjiä paikalla. Miellellään kuuntelen
Epäilen ettei lainkaan. Jossain lehdessä oli tehty mittaus että kuudelta alimmalta riviltä oli löydetty suolistoperäisiä bakteereja, eli mihin pienet lapset yltävät. Jos niitä on pakko ostaa niin sitten ylärivistä.
Oon nähny kun niitä täytetään, kauhoihin ei koske kukaan. Sama paistopisteessä, ottimet pestään kai vain illan päätteeksi.
Lopettakaa trollaus pliis edes kerran ja joku myyjä nyt oikeesti kertoo kuinka usein
Kerran viikossa jos puolet kauhoista on jouduttu nostamaan lattialta paikoilleen.
Silloin jos jollakin on aikaa. Tenavat niitä nuolevat ja lentelevät laattialle monta kertaa päivässä. En koskisi.
Triplan cm tavaratalossa on hieno systeemi. Siellä laitetaan jo yhden käytön jälkeen nämä kauhat pesuun.
Kerran näin erään asiakkaan vahingossa pudottavan kauhan lattialle. Nosfi sen takaisin telineeseen ja otti toisen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Triplan cm tavaratalossa on hieno systeemi. Siellä laitetaan jo yhden käytön jälkeen nämä kauhat pesuun.
Triplassa ei ole cm tavarataloa.
Lounaspaikkojen buffetit ovat ihan yhtä mörköjä. Miettikään nyt mikä ihmispaljous siellä on käpälöimässä niitä ottimia. Kannattaa mennä heti kun paikka aukeaa niin on ensimmäisten joukossa koskemassa kauhoihin.
Olin kuullut tuosta ennenkin, että jossain nuo karkkikauhat menevät joka käytön jälkeen pesuun.
Kyllä niitä pestään. Jatkuvasti siellä on uusia pestyjä ja käytettyjä laitetaan lokeroon ja menossa pesuun. Älkää höpöttäkö omianne.
Joku läski nainen otti munkkeja ja tiputti pihdit lattialle. Laittoi ne tyynesti takaisin telineeseen, otti silti omat munkkinsa niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt päättää. Lähdin jo ajamaan kohti PK-seutua, kun luulin että kerrankin olisi mahdollisuus ostaa irtokarkkia. Nytkö joudun sitten kääntymään takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin erään asiakkaan vahingossa pudottavan kauhan lattialle. Nosfi sen takaisin telineeseen ja otti toisen tilalle.
Olen nähnyt kun likainen asiakas on sormin kaivanut laareista karkkia pussiinsa.
Minä en osta mitään irtotuotteita itsepalvelupisteistä.
Niissä ihmiset (yleensä lapset) pyörittelevät käsiään, hipelöivät tuotteita.
Paistopisteiden tuotteissa näkee kärpäsiä paskomassa. Olen nähnyt senkin, kun lapset nuolivat paistopisteen itsepalvelulaarien munkkien päältä sokerit ja munkit nostivat takaisin niihin laareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt päättää. Lähdin jo ajamaan kohti PK-seutua, kun luulin että kerrankin olisi mahdollisuus ostaa irtokarkkia. Nytkö joudun sitten kääntymään takaisin?
Ethän palstaile ajaessasi. Kiitos.
Hyvinkään citymarket osaa myös kauhat hoitaa kunnolla. Puhtaat kauhat otetaan pussien/kulhon kanssa linjan päästä ja punnittaessa kauhat tiputetaan puhdistuslaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se k kauppa vai mikä siellä nyt onkaan.
sama
Tuskinpa. Ovat niin näkyvästi likaisia. Samoin ostoskorit. Hyi.