Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä Reimatec-hysteria oikein on???

Vierailija
13.01.2007 |

Puolet tämän palstan viesteistä käsittelee Reimatec-haalareita, onko ne todella ainoat mahdolliset haalarit vai mikä tässä on taustalla? Selittäkää ymmärtämättömälle..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan höpölöpöt innostuvat asiasta. Ja mulla on kolme lasta joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
22/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin niitä koska ovat kauniita ja hyviä pukuja. Varmaan muutkin puvut on ihan hyviä mutta minä olen löytänyt ne silmää miellyttävät reimateceistä. Ei ole tarvetta sen kummempaan hysteriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin pojalle on aina tarjolla tummansinistä+jotain muuta väriä. Reimatecin väreissä oli muutakin tarjolla!

Vierailija
24/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikilla olekaan varaa niitä ostaa ja siksi muka inhoavat niitä, ymmärrän heitä...

Itse olen kolmella lapsellani aina käyttänyt Reimatecia ja ollut aina tyytyväinen. =)

Vierailija:

Reimatec ei ole edes kkaunis, puhumattakaan muista ominaisuuksista.

Kunhan vaan höpölöpöt innostuvat asiasta. Ja mulla on kolme lasta joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
25/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita pukuja joissa maksaa vain nimi. Kerran kokeiltu ja pahasti petytty. Tutut ostavat ja sitten ihmettelevät kun puku heti rikki. Meilläkin kolme lasta joten laadusta en tingi mutta Reima ei sitä edusta!

Vierailija
26/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on kosteudenpitävä ja laadukas ja hyvännäköinen. Ja jotain muuta kuin sininen....

--kolmen pojan äiti--

Vierailija
27/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt eletään 2000- lukua, joten kilpailu on kovaa vaatemarkkinoilla, joten monen muunkin merkkisiä, laadukkaita haalareita ym lasten asusteita kyllä löytyy. Taitaa vaan olla joku muoti juttu toi Reima hysteria. Meillä on käytössä monia eri merkkisiä vaatteita ja kaikki on asiansa ajaneet.

T: tänä talvena Lassie.

Vierailija
28/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä palstalla olen kuullut näistä reimatec haalareista, ja kyllä epäillen niihin suhtauduin, mutta sit ostin keväällä alesta ihanan vaaleenpunaisen reimatec haalarin ja KYLLÄ VAAN parhaat on, lapsi voi hyppiä vesilätäkössä ilman kurahaalareita kastúmatta ja laskea mä' keä vaikka on vettä ja nyt talvella lumimoskaa ja vaikka istuakin maassa ja ei yhtään ole märkä eikä palella, kevyitä ovat haalarit ja IHANAAAAA kun ei tartte kurahaalareita laittaa ja pienikin kykenee liikkumaan vapaammin.

ei ollut sillo 15v sitten tälläsii pukuja

ja varmaa on etten enää osta muuta, todella kaunnita ovat, ihania värejä, ja kostealla rätillä vaan pyyhkässee niin ovat siistejä ja puhtaita

kyllä lassietec on melkee yhtä hyvä, meillä on yks puku niiltäkin ja samat ominaisuudet on, onhan se saman firman puku

hinta on edullisempi kyllä

Vierailija
29/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Remuja ja Jonathaneja, tänä vuonna ekaa kertaa Ticketit ja ne on tosi hyvät myös. Vedenpitävyys aivan samaa tasoa kuin Reimatecillä. Hengittävyys myös testien mukaan jopa parempi! ja on myös lämmin. Ja edullisempi vielä kuin Reimatec. Suosittelen.

Vierailija
30/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen, ne ovat kyllä todella rumia, vaikka nyt onkin tullut jotain kauniita sävyjä, mutta noin muuten, ei hivele meikäläisen silmää.

Vierailija
31/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole meidän pikkupaikkakunnalla tullut vastaan.

Kertokaas jotain vinkkejä mistä niitä kannattaa esim. hesasta katsoa kun sinne päin on tulossa?

Vierailija
32/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin hoitotäti kehunut maasta taivaaseen sekä lapsen haalarin että kintaat, saa kuulemma kuivailla ja kuivailla muiden vehkeitä ja pyytää hoitoon varahaalareita ja kintaita..Mutta reimatecit ovat aina käyttövalmiina, kun pitäisi pihalle lähteä. Meillä ovat myös kestäneet hyvin.

P.S. Ostan ne tehtaanmyymälästä, eipä huimaa hintakaan päätä.

Vierailija
33/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, kun lapsella on sävysävyreimat, niin ajattelen äidin olevan tiettyä tyyppiä...

Vierailija
34/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia nuo reimatec haalarit. värit ovat ihan kuin aikanaan neuvostoliittolaisissa vaateissa.

Vierailija:

Puolet tämän palstan viesteistä käsittelee Reimatec-haalareita, onko ne todella ainoat mahdolliset haalarit vai mikä tässä on taustalla? Selittäkää ymmärtämättömälle..

Vierailija
35/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on ollut Remuja ja Jonathaneja, tänä vuonna ekaa kertaa Ticketit ja ne on tosi hyvät myös. Vedenpitävyys aivan samaa tasoa kuin Reimatecillä. Hengittävyys myös testien mukaan jopa parempi! ja on myös lämmin. Ja edullisempi vielä kuin Reimatec. Suosittelen.

Noihin testiarvoihin ei kannata kovinkaan sokeasti luottaa! Juu, kyllähän niitä testataan, toki. Mutta tapana on vähän kaunistella arvoja paremminksi. Oikeasti vesipilarit ja hengittävyydet (etenkin nämä) voivat olla jotain ihan muuta. Vedenpitäväähän on helppo tehdä (=muovia), oikea hengittävyys onkin ihan toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä