Kenestähän tulee Suomen presidentti 2030...
En nimittäin usko Stubbin pääsevän toiselle kaudelle. Haavisto puolestaan saattaa olla jo lyönyt hanskat tiskiin.
Kommentit (2048)
Olisi fikaumpaa valita siisti, kunnon ala. Olla puuttumatta liian vaarallisten asioihin. Olisit elossa jatkossakin.
Olisit valinnut oikeat vastaukset kuten Piotr Lehtonen teki.
Piotr poika tiesi heti IT-ja Peliala sellasta kannattaa opiskella.
Oliko Sulla jotain huomautettavaa Piotrin CV:n ?
Perfektionismi tarkoittaa psykologiassa joko halua tehdä asiat mahdollisimman hyvin, tai uskomusta, että täydellisyyttä kuuluu tavoitella.
Kuuluu uskomus, että mitään täydellisyyttä huonompaa ei voi hyväksyä.
Piotr Lehtosen CV (puolalais-amerikkalainen)
🏅Software Developer
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto, Ohjelmistokehittäjä + ylioppilastutkinto
🏅Software Engineer
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
+ Ylempi (AMK) Luonnontieteet.
IT- ja Pelialan kokemus.
Virheetön suoritus 100%
Seppo Taalasmaa aka Suppo T Alasmaa
Sulla varmaan samanlainen CV. Huonompaa ei SAA olla. Heikkoutta olla huono. Sellasta ei sallita ollenkaan.
Tapan sut tajuatko!
Revin kappaleeksi ja tuhoan sinut!
Olet heikko tapettava uhrini kostan, tapan, alistan.
NYT on vain jumalten aikaa loput on orjia!
Onko Sulla Jumalan CV.
Minulla on!
Ydinase muista sana Kun maailma loppuun minun aiheuttamana. Mailman lopetus maapallon loppu. Ihmiskunnan loppu.
Ydinvoimaa! Ydinaseet! Parempi rotu. Ylivoimaa.
Tuleeko sellanen tunne toinen on jumaluus itse et ole.
Olet vitsi korvattava narunukke miljoonalla paremmalla narunukella koska niin alhainen osaamisen taso sinulla on!
Imhotepia pidetään myös ensimmäisenä nimeltä tunnettuna arkkitehtina ja insinöörinä. Imhotepista henkilönä tiedetään hyvin vähän, mutta hänen ympärilleen kehittyi uskonnollinen kultti, ja Imhotepia alettiin kunnioittaa jumalana yli 2 000 vuotta hänen kuolemansa jälkeen. Imhotep on muinaisen Egyptin harvoja jumalallistuneita henkilöitä yhdessä Amenhotepin, Hapun pojan kanssa.
Nojaudutko sun suomalaisiin anaaliraskattuihin poliisi kavereihisi Kun alkaa sota. Nynny poliisit!