Kenestähän tulee Suomen presidentti 2030...
En nimittäin usko Stubbin pääsevän toiselle kaudelle. Haavisto puolestaan saattaa olla jo lyönyt hanskat tiskiin.
Kommentit (3799)
Miehen molemmilla nimillä löytyy tuomioita Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta. Vuonna 2001 silloinen Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi hänet 16-vuotiaana tehdystä teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla kahdeksaan päiväsakkoon, jonka suuruudeksi oikeus määräsi 320 markkaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009374208.html
Lisäksi hänet on tuomittu vuonna 2006 ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta 80 päiväsakkoon. Tuomion mukaan mies oli osoittanut toista henkilöä kaksipiippuisella haulikolla ja uhannut tappaa. Uhkauksensa tehostamiseksi mies oli ampunut haulikolla ilmaan. Tuolloin sakkojen määräksi mitattiin 560 euroa.
Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta selviää myös, että mies on tällä hetkellä syytteessä huhtikuussa ja joulukuussa 2020 Tuusulassa tapahtuneista laittomista uhkauksista ja syksyllä 2020 Tuusulassa tapahtuneesta ampuma-aserikoksesta.
Tapauksen tiedot ovat salaisia, sillä Itä-Uudenmaan käräjäoikeus ei ole vielä käsitellyt syytettä.
Syyteoikeuden vanhennuttua ei kysymyksessä olevaa tapausta voida enää selvittää ja asiaan liittyviä henkilöitä on pidettävä syyttöminä.
Alat kunnioittamaan minua tai Kuolet!
Teema vuonna 2026!
Oikeasti Kun radikalisoituu sitten alkaa kostamiset kunnolla!
Varmaan tajuat itsekkin!
Kuolemien vuosi 2026!
Psykopatia ja rikosten uusinta
Luonnehäiriöisten väkivaltarikollisten seurantatutkimuksen mukaan psykopatia ennustaa väkivaltarikosten uusintaa. Psykopaattisuus ennustaa rikosten uusintaa yleensä ja erityisesti väkivaltarikosten uusintaa.
Hoito
Psykopatian hoito on vaikeata, aikaa vievää ja kallista, ja psykopaatin tutustuttamista tunne-elämäänsä voi verrata vaikeudeltaan Graalin maljan etsintään. Jokseenkin kaikkia psykiatrisen hoidon menetelmiä on kokeiltu tuloksetta. Pikemminkin näyttää siltä, että ainakaan aikuisiän psykopatiaa ei pitäisi ryhtyä hoitamaan.
Kalliiksi se tuli Joo jos ihmishenkien arvoa laskee.
Alkaa kostaminen kuolee kaikki osalliset!
Olet huolissasi toden totta!
Vuonna 2026! Alkaa sarjamurha kosto jakso!
Olisi ollut helpompaa antaa psykopaatin olla omassa rauhassaan!
Vedit psykopaatin julkisuuteen nyt alkaa julkinen telotus kampanja!
Kreivi Dracula itse tulee julkisuuteen!
Verenhimoinen kauhea olio kaikenkaikkiaan!
Keskisarjalla olisi aika yhteneväiset näkemykset Trumpin kanssa ja voisi tulla parempia diilejä Suomelle?
Ihmisen muodot mutta Jumalan mieli!
Puolijumala itse Herra Dracula!
Minua ei luokitella ihmiseksi Olen kauhea olio, olento joka kostaa ilman katumusta, ilman empatiaa. Olen Kreivi Drakula!
Monet puhuvat paholaisen ruummillitumasta kohdallani. Osa puhuu antikristus.
Jumala laittoi minut ihmissaastan joukkoon katsomaan maapallon asukkaiden menoa!
Olet oksettava pelkoa kokeva vammainen ihminen joka luulee olevansa jotain suurta.
Itse Olen Arkkienkeli siksi minulla on jumalan voimat!
In nómine Pátris, et Fílii, + et Spirítus Sancti. Amen.Psalmus LXVII
V. Ab insídiis diáboli,
R. líbera nos, Dómine.
V. Ut Ecclésiam tuam secúra tíbi fácias libertáte servíre,
R. te rogámus, áudi nos.
V. Ut inimícos sánctae Ecclésiae humiliáre dignéris,
R. te rogámus, áudi nos.
Et aspergatur locus aqua benedicta
https://luisapiccarreta.co/?page_id=19355
Jumalan voimaa!
Isken kaikki nurin jumalan antamalla miekallani jossa tulenlieskat!
Tajuatko ihmispaska eroa!
Jumalan voimaa huusi Arkkienkeli!
In nómine Pátris, et Fílii, + et Spirítus Sancti. Amen.Psalmus LXVII
Alat kunnioittamaan minua tai Kuolet!
Teema vuonna 2026!