Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua neitimäisesti? Vinkkejä?

Vierailija
15.02.2024 |

Elikkäs olen poika ja haluan pukeutua tyttömäisesti ja samalla antaa henkisesti turpaan homofoobikoille. Mulla ei vain ole tietämystä millaiset naisten vaatteet sopii jätkille? Meikata en halua. Hoikka ja pieni olen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet naisten vaateosastolle ja valikoit sieltä kaikkea mistä itse tykkäät?

Entä jos mut häädetään sieltä naisten osastolta kun oon jätkä? Mulkoiluja ainakin tulee

Ei jossain isommassa tavaratalossa ketään kiinnosta, esim joku Prisma, Citymarket, ei edes H&M:ssä. Eihän ne tiedä että jos olet vaikka etsimässä jollekin lahjaksi. Jotkut pienemmät putiikit saattaa olla enempi sellaisella asenteella että "on oikeus valita asiakkaat". To be honest, yhä pelkästään pinkki tavallinen huppari voi olla homofoobisille setämiehille liikaa. 

Hangon ja Kotkan meripäivillä aika monella heteromiehellä on valkoiset housut,  pinkki huppari tai kauluspaita tai neulos. Naama ruskettunut niinkuin kainalossa roikkuvalla pikkurouvalla, jolla pinkkiä huulipunaa ja valkoinen ryppyinen tiukka mekko. Molemmilla ylisuuret aurinkolasit.

Vierailija
22/30 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran mennä naistenosastolle (olen mies), sieltä tuli myyjä ja sanoi että "voinko auttaa" "mitä teette täällä, tämä on naisten osasto" - en ole sen koommin naisten osastolla käynyt.

Provo, miksi myyjä noin sanoisi?

Edelleen, jotkut kokee ongelmaksi jos ei mene heidän mielestään niinkuin pitäisi. Tiedän yhden erikois vaateliikkeen joka on käännyttänyt asiakkaita ovelta pois koska omistaja oli sitä mieltä että ei ole ulkoisesti hänen liikkeeseen sopiva asiakas. Ja tämä ei todellakaan ole provo, nimi on ihan tiedossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran mennä naistenosastolle (olen mies), sieltä tuli myyjä ja sanoi että "voinko auttaa" "mitä teette täällä, tämä on naisten osasto" - en ole sen koommin naisten osastolla käynyt.

Edelleen, jotkut kokee ongelmaksi jos ei mene heidän mielestään niinkuin pitäisi. Tiedän yhden erikois vaateliikkeen joka on käännyttänyt asiakkaita ovelta pois koska omistaja oli sitä mieltä että ei ole ulkoisesti hänen liikkeeseen sopiva asiakas. Ja tämä ei todellakaan ole provo, nimi on ihan tiedossa...

Mikä nimi on tiedossa? Mistä sää mun nimen tietäisit? Toi oli siis se provo koska et tiedä.

Vierailija
25/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä hanuriin ruusu ja esittele sitä aina välillä hametta nostamalla.

Vierailija
27/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä oikein sikiää?

Vierailija
28/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ei voi aloittaa lausetta eikä se ole edes mikään sana.

Vierailija
29/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
30/30 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tiukat leggingsit ja napapaidan kun kesä tulee :) olen hoikka feminiini uros alle 20v hahahaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän