Miten pukeutua neitimäisesti? Vinkkejä?
Elikkäs olen poika ja haluan pukeutua tyttömäisesti ja samalla antaa henkisesti turpaan homofoobikoille. Mulla ei vain ole tietämystä millaiset naisten vaatteet sopii jätkille? Meikata en halua. Hoikka ja pieni olen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran mennä naistenosastolle (olen mies), sieltä tuli myyjä ja sanoi että "voinko auttaa" "mitä teette täällä, tämä on naisten osasto" - en ole sen koommin naisten osastolla käynyt.
Provo, miksi myyjä noin sanoisi?
Edelleen, jotkut kokee ongelmaksi jos ei mene heidän mielestään niinkuin pitäisi. Tiedän yhden erikois vaateliikkeen joka on käännyttänyt asiakkaita ovelta pois koska omistaja oli sitä mieltä että ei ole ulkoisesti hänen liikkeeseen sopiva asiakas. Ja tämä ei todellakaan ole provo, nimi on ihan tiedossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran mennä naistenosastolle (olen mies), sieltä tuli myyjä ja sanoi että "voinko auttaa" "mitä teette täällä, tämä on naisten osasto" - en ole sen koommin naisten osastolla käynyt.
Edelleen, jotkut kokee ongelmaksi jos ei mene heidän mielestään niinkuin pitäisi. Tiedän yhden erikois vaateliikkeen joka on käännyttänyt asiakkaita ovelta pois koska omistaja oli sitä mieltä että ei ole ulkoisesti hänen liikkeeseen sopiva asiakas. Ja tämä ei todellakaan ole provo, nimi on ihan tiedossa...
Mikä nimi on tiedossa? Mistä sää mun nimen tietäisit? Toi oli siis se provo koska et tiedä.
Työnnä hanuriin ruusu ja esittele sitä aina välillä hametta nostamalla.
Elikkäs ei voi aloittaa lausetta eikä se ole edes mikään sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tiukat leggingsit ja napapaidan kun kesä tulee :) olen hoikka feminiini uros alle 20v hahahaha
Hangon ja Kotkan meripäivillä aika monella heteromiehellä on valkoiset housut, pinkki huppari tai kauluspaita tai neulos. Naama ruskettunut niinkuin kainalossa roikkuvalla pikkurouvalla, jolla pinkkiä huulipunaa ja valkoinen ryppyinen tiukka mekko. Molemmilla ylisuuret aurinkolasit.