Nuoret naiset läskistyvät
Tämähän on ollut silmämääräisesti jo nähtävillä.
Toinen huolestuttava seikka on naisten ylipainon lisääntyminen. Tuloksista käy ilmi, että naiset ovat kaksi painoindeksiyksikköä painavampia verrattuna aikaisempaan tutkimukseen, jossa oli mukana vuonna 1966 syntyneitä naisia.
Kommentit (131)
Tietysti saatan olla vain katkera koska nykyinen kaunisihanne suosii jättimäisiä lãskiperseitä, kun itselläni on linjakas kiinteä teräsahteri. Olen joka tapauksessa kauhistellut usein kun näkee miten metrin levyisten perseiden kanssa käytetään tiukkoja leggingsejä kuin se metrin levyinen ahteri olisi joku ylpeilyn aihe ja nähtävyys. Irvokkainta on kun jollain 160 senttisellä on jättiahteri ja nenä pystyssä sen takia. Puolet naisesta on lantion ulkopuolista massaa.
Kiva läiskytellä takaapäin xl-peräistä.
-Kyrpyri-
Oletteko huomanneet että nykyiset 20 vuotiaat ova selkeästi pitempiä kuin vaikka 80- ja 90-luvun 20-vuotiaat olivat?
Tämä on jotenkin kieroutunutta että ihannoidaan nykyään vain kenialaisen nälkäänäkevän näköistä ihmistä: 200cm pituutta ja joku 60kg painoa. Sitten vielä salittamaan ja lisäaineilla hauista kasvattamaan. Superterve elämä here I come.
Se on myös kiistatta keholle epäterveellistä että paino itseaiheutetusti sahaa ylös alas. Ja todella autistinen luulo että jokainen voi laihduttaa 15-25 prosenttia painostaan pysyvästi kunhan pakkomielteisesti vain syö kasviksia ja salittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppynaru on hyvää lääkettä tuohon vaivaan 👍
15min hyppynarulla hyppelyä vastaa 30min juoksulenkkiä. Samalla voi katsoa telkkua kun pomppii.
Suomalaiset läskimaanaatit voisi pomppia enemmän munan päällä, niin laihtuisivat siinä samalla :D N a i d a n y l k y t t ä ä niin että läskit lotisee ja hiki lentää, niin kuntokin paranisi samalla.
Kehorauha kaikille! Samoin juomis- ja tupakointirauha! Rauha vetää kokaiinia! Miksi lihavien pitäisi saada olla rauhassa kun meitä muita epäterveesti eläviä niin ahdistellaan ja rajoitetaan!
Angelma saataisiin hallintaan amfetamiinin paremmalla laillisella saatavuudella.
Läskisyys haittaa lisääntymiskykyä naisella. Mieheen se ei vaikuta tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lihavimmiksi naiset muuttuu niin sitä vaikeampi on saada lapsia ja samalla miesten sperman laatu on heikentynyt merkittävästi.
Kiitos tästä!
t. Maapallo
Voisitte silti jättää ylensyönnin mikä tuhoaa maapalloa ihan yhtälailla.
t. Maapallo
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saatan olla vain katkera koska nykyinen kaunisihanne suosii jättimäisiä lãskiperseitä, kun itselläni on linjakas kiinteä teräsahteri. Olen joka tapauksessa kauhistellut usein kun näkee miten metrin levyisten perseiden kanssa käytetään tiukkoja leggingsejä kuin se metrin levyinen ahteri olisi joku ylpeilyn aihe ja nähtävyys. Irvokkainta on kun jollain 160 senttisellä on jättiahteri ja nenä pystyssä sen takia. Puolet naisesta on lantion ulkopuolista massaa.
🙌 Miten joku voi haluta ison perseen, sehän on ihan kuvottavan näköinen.
Kertokaapa miehet miksi suuri persus teitä miellyttää. Isoperseinen mieskin on etova.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että nykyiset 20 vuotiaat ova selkeästi pitempiä kuin vaikka 80- ja 90-luvun 20-vuotiaat olivat?
Tämä on jotenkin kieroutunutta että ihannoidaan nykyään vain kenialaisen nälkäänäkevän näköistä ihmistä: 200cm pituutta ja joku 60kg painoa. Sitten vielä salittamaan ja lisäaineilla hauista kasvattamaan. Superterve elämä here I come.
Se on myös kiistatta keholle epäterveellistä että paino itseaiheutetusti sahaa ylös alas. Ja todella autistinen luulo että jokainen voi laihduttaa 15-25 prosenttia painostaan pysyvästi kunhan pakkomielteisesti vain syö kasviksia ja salittaa.
Miksi se on keholle epäterveellinen että välillä pudottaa painoaan. Sehän on kivaa vaihtelua ja vanha rasva poistuu.
Mäkin ihmettelen miten lihavia monet nuorista naisista on. Itse olen suurinpiirtein samaa kokoa kuin teininä eli xs-s. Jotkut naiset syö myös ihan hirveästi. Syövät yhtä paljon kuin raskasta työtä tekevät miehet!
N27
Syökää lihaa ja eläinrasvaa niin pysyy painokin kurissa. Kasvissyönti sekä kaikenlainen sokerin ja tärkkelysten mussutus se nuoret naisetkin lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kehorauha kaikille! Samoin juomis- ja tupakointirauha! Rauha vetää kokaiinia! Miksi lihavien pitäisi saada olla rauhassa kun meitä muita epäterveesti eläviä niin ahdistellaan ja rajoitetaan!
Rauha kaikille. Se on ihan hyvä lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, että nuoret naiset ovat aivan järkyttäviä ihravalaita nykyään. Näitä lyllertää joka päivä vastaan ihan joka päivä. Kaupassa ne seisoskelevat karkki, limsa, pullahyllyjen välissä puuskuttaen mitä tänään mättäisi suuhunsa. Eilen lähikaupassa, olin minä normaalipainoinen 54-vuotias ja neljä tällaista ihravalasta, näyttivät alle 30-vuotiailta, yhdenkin perse oli niin iso että vastasi kolmen normaalipainoisen takapuolta. Ruman näköistä tuollainen. Ei ihme, että nuoret eivät lisäänny, kukaan mies ei halua tuollaista porsasta naida.
Ei ole ihan noin yksinkertaisesta ilmiöstä kyse. Olen alle 30, erittäin hoikka ja urheilullinen sillä tavalla, että se todellakin näkyy päällepäin, ja kiinnitän huomiota ulkonäkööni muutenkin paljon. Aika hiljaista on miesrintamalla, ihan siitä syystä, ettei kaltaisiani meinaa löytyä. Ja sitten jos löytyy, niil
Kommenttisi ei liittynyt oikeastaan millään tavalla kommentoimaasi asiaan. Halusit vain päästä kehumaan itseäsi ja haukkumaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti vientiä tuntuu olevan, mitä miespuolisia ystäviäni seuraan. Hyvä itsetunto on se, mikä viehättää, oli koko mikä vain.
Ei kai sillä viennillä nyt mitään merkitystä ole, kyse on TERVEYDESTÄ.
Ja ei minua mikään naisen itsetunto viehätä, vaan se onko hän halukas. Valitettavasti tänä päivänä joutuu tyytymään lihavaan, jos meinaa edes joskus saada.
Yksikään ystäväsi ei ole miesten mielestä paremman näköinen lihavana, vaikka hänellä olisi kuinka hyvä itsetunto.
Ihmiset lihoavat juuri niin kauan kunnes ottavat vastuun itsestään.
Valitetetavsti ap:n aivot ovat laardia!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus sinulta, minulta löytyy myös teräsahteri. Olen harrastanut liikuntaa koko ikäni, lapsuudesta lähtien. Eri lajeja on mahtunut vuosiin. Olen 53-vuotias ja peppu edelleen kuosissa. Kyllä se liikunta ja tietysti myös ravinto vaikuttaa. Minulle ei maistu karkit, sipsit, limsat, roskaruoka. Syön monipuolisesti ja terveellisesti, joskus herkuttelen, mutta sitten taas päiviä että en herkuttele. Ennen Suomessa oli ainakin 80 - 90 luvulla laihuus muotia, ylipainoisia oli todella vähän. Ihmiset harrastivat paljon liikuntaa, enemmän kuin ennen. Mielestäni nykynuoret ovat laiskoja, jos sipsin mussutus sohvalla on se pääasia.
Kyllähän naiset ovat levenneet.
Etenkin tuolla koulussa tämän huomaa hyvin. (opiskelen lähihoitajaksi) Esim. meidän aikuisryhmässä nuorin opiskelija on 17 -vuotias nainen, joka on myös yksi meidän ryhmän isoimmista ihmisistä. Ruokalassakin, kun katsoo ympärilleen niin kyllä naiset pursuilee farkuistaan ulos.
Meidän yksi sairaanhoitaja opettajakin kertoi, että koulussa on lisääntynyt kakkostyypin diabetes erityisesti naisilla. Tauti, joka oli ennen vanhempien naisten sairaus on nyt parikymppisten naisten uusi kansantauti. Diabetes, jonka puhkeamiseen huonot elintavat ja ylipaino vaikuttavat merkittävästi.
Vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä. Miehillä lihakset tosiaan nostavat painon helposti lähelle normaalipainon ylärajaa, joten parilla ylimääräisellä rasvakilolla ollaan sitten jo ylipainoisia. Tämän takia se lihavuus on parempi mittari (BMI 30+) terveyden kannalta. Painoindeksi ei myöskään huomioi pituutta, mikä saa miehet näyttämään lihavammilta. Uusi painoindeksi korjaa tätä virhettä, mutta sitä ei tieteessä käytetä.
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri/uusi-painoindeksil…