Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää on käyttää sanaa vakipano? Kerros nyt arvon arvostelija???

Vierailija
15.02.2024 |

Miksi jollekin on ongelma, että käytän sanaa vakipano miehestä jonka kanssa mulla on seksisuhde? Jonkun on nyt pitänyt tulla aukomaan tuostakin päätänsä useamman kerran. Todella lapsellista. En ole ainoa joka tuota sanaa käyttää eikä siinä sanassa ole mitään väärää. 

Kyse kahden aikuisen seksisuhteesta ja toisistaan nauttimisesta. Mies on mun vakipano ja mä olen miehen vakipano. Ei pitäisi kaivella kenenkään muun persettä. Lapsellista tulla vinkumaan, että onpa romanttista yms. Eikö aikuinen ihminen tajua, että ei seksiin tarvita parisuhdetta. Seksiä voi olla ilman romantiikkaa ja kyse on himosta. 

Ei vain parisuhteessa olevilla ole oikeus seksiin eikä muut päätä mitä aikuiset ihmiset tekee vapaasta tahdostaan. Jos häiritsee muiden seksiin liittyvät kirjoittelut, niin sitten on väärällä palstalla. Lisäksi voi vain ohittaa ärsyttävät aloitukset ja viestit ja antaa muiden tehdä kuten itse haluaa.

Prkele.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä alentava ilmaisu kyseessä. Eikö se haittaa sinua yhtään?

Etkö osaa lukea? Mähän kirjoitin olevani miehen vakipano. Miten tässä sitte pitäisi kutsua ja miksi asia on teille ongelma, mutta ei meille?

Ap

Kiva kun määrittelet olevasi vakipano. Laitatko sen myös käyntikorttiisi.

Vierailija
22/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä alentava ilmaisu kyseessä. Eikö se haittaa sinua yhtään?

Etkö osaa lukea? Mähän kirjoitin olevani miehen vakipano. Miten tässä sitte pitäisi kutsua ja miksi asia on teille ongelma, mutta ei meille?

Ap

Kiva kun määrittelet olevasi vakipano. Laitatko sen myös käyntikorttiisi.

Edelleen, mikä sun ongelma on? Miksi sua noin kovasti häiritsee muiden tekemiset? Miksi sinkkuna ei saisi nauttia seksistä ja pitää vakituista miestä seksiä varten? Pitäisikö olla ilman vai aina eri mies joka kerta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näkyy olevan paljon hedonistisia miehiä hyväksikäyttäviä voimaantuneita naisia.

Vai että hyväksikäytän miestä. Voi pyhä yksinkertaisuus. 🤣 Mä saan seksiä ja mies saa seksiä. Onpa kamalaa. 

Ap

Vierailija
24/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Termi hyvin kuvaa suhteen tasoa ja on surullista, jos aikuiset ihmiset eivät löydä yhteyttä toiseen muulla tasolla kuin seksuaalisen hyödyn vuoksi. Suhde huoraankin voi olla vakituinen pano, siinä on vain vaihtokaupan sijaan kyse rahan liikkumisesta, mutta taso on sama.

Ei kyse ole siis siitä että sana ei kuvaisi tuota suhdetta, vaan se on mielestäni sääli että siihen tyydytään.

Samasta syystä maksullisissa käyntiäkään ei arvosteta erityisemmin

Toivon kaikkea hyvää sinulle ja tarkoitus ei ole lyödä sanallisesti. mutta ehkä vähän herätellä siihen että sinulle voisi olla parempaakin tarjolla. Tyydyttävä seksi ja luottamuksellinen kumppanuus, rakkaus ja romantiikka ovat hyväksi ihmiselle joka usein kärsii yksinäisyydestä.

t. Yksi kriittinen

Mitä ihmettä sä oikein selität? Miten ihm

Miten mun seksisuhde on sulta pois? Kyllä, olen itsekäs koska haluan hyvää seksiä. Yhtälailla se mies on itsekäs tässä asiassa. Ei parisuhde ole ainoa missä saa olla seksiä etkä sä päätä sitä saako sinkuilla olla seksiä.

Ap

Vierailija
25/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap sama, joka aiemmin laittoi aloituksen, että pitäisi etsiä uusi vakipanomies. Edellinen vanhempi mies ei jaksanutkaan panna tarpeeksi.

Vierailija
26/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap sama, joka aiemmin laittoi aloituksen, että pitäisi etsiä uusi vakipanomies. Edellinen vanhempi mies ei jaksanutkaan panna tarpeeksi.

En ole. En ole ainoa joka käyttää sanaa vakipano. 

Ap

Vierailija
27/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä termi on vakiopano. Aina sammaa jyystöä. Mutta hyvää

Vierailija
28/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Termi hyvin kuvaa suhteen tasoa ja on surullista, jos aikuiset ihmiset eivät löydä yhteyttä toiseen muulla tasolla kuin seksuaalisen hyödyn vuoksi. Suhde huoraankin voi olla vakituinen pano, siinä on vain vaihtokaupan sijaan kyse rahan liikkumisesta, mutta taso on sama.

Ei kyse ole siis siitä että sana ei kuvaisi tuota suhdetta, vaan se on mielestäni sääli että siihen tyydytään.

Samasta syystä maksullisissa käyntiäkään ei arvosteta erityisemmin

Toivon kaikkea hyvää sinulle ja tarkoitus ei ole lyödä sanallisesti. mutta ehkä vähän herätellä siihen että sinulle voisi olla parempaakin tarjolla. Tyydyttävä seksi ja luottamuksellinen kumppanuus, rakkaus ja romantiikka ovat hyväksi ihmiselle joka usein kärsii yksinäisyydestä.

t. Yksi kriittinen

Sitten ap vielä ihmettelee, kun ei pysty rentoutumaan ja eikä saa vakipanonsa kanssa orgasmeja. Niinpä, "hyvää" seksiä.

Vierailija
29/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En muista mitä sanaa siinä käytettiin, mutta kirjoitat muuten ihan samalla tyylillä. Eikö sun vakipano juokse karkuun, kun kuulostat niin vihaiselta?

Vierailija
30/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En muista mitä sanaa siinä käytettiin, mutta kirjoitat muuten ihan samalla tyylillä. Eikö sun vakipano juokse karkuun, kun kuulostat niin vihaiselta?

Taas tätä palstalaisen yksinkertaisuutta. Jos mä täällä vastaan veemäisesti teidän omiin vettuiluihin, niin se ei tarkoita, että olen vihainen koko ajan. Ei mun tarvitse vakipanolle olla vihainen koska hän ei anna aihetta siihen. Meillä on hauskaa keskenämme ja hyvää seksiä. 

Katsokaas kun niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli katsokaa peiliin jos vastaan teille veemäisesti. Ihan itse lähditte tuolle tielle. Mun ei tarvitse teille nöyristellä ja ottaa kiltisti vastaan kaikki suun soittamiset.

Eikä ole mun ongelma jos kuvittelet mun olevan joku muu täällä aiemmin kirjoittanut. Eiköhän täällä ole tuhansia ihmisiä jotka täällä käy. 

Ap

Vierailija
31/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taas tätä palstalaisen yksinkertaisuutta. Jos mä täällä vastaan veemäisesti teidän omiin vettuiluihin, niin se ei tarkoita, että olen vihainen koko ajan. Ei mun tarvitse vakipanolle olla vihainen koska hän ei anna aihetta siihen. Meillä on hauskaa keskenämme ja hyvää seksiä. 

Katsokaas kun niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli katsokaa peiliin jos vastaan

Nää oli mun ekat viestit tässä ketjussa. Tuli vaan lukiessa semmoinen kuva, että oot kauhea räyhääjä. No hyvä jos niin ei ole. 

Vierailija
32/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarikikin käytti aiemmin  sivusuhteestaan tuota nimitystä. 

Vierailija
33/33 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja nyt on pakko kysyä, että mikä sua ap oikein risoo?