Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää on käyttää sanaa vakipano? Kerros nyt arvon arvostelija???

Vierailija
15.02.2024 |

Miksi jollekin on ongelma, että käytän sanaa vakipano miehestä jonka kanssa mulla on seksisuhde? Jonkun on nyt pitänyt tulla aukomaan tuostakin päätänsä useamman kerran. Todella lapsellista. En ole ainoa joka tuota sanaa käyttää eikä siinä sanassa ole mitään väärää. 

Kyse kahden aikuisen seksisuhteesta ja toisistaan nauttimisesta. Mies on mun vakipano ja mä olen miehen vakipano. Ei pitäisi kaivella kenenkään muun persettä. Lapsellista tulla vinkumaan, että onpa romanttista yms. Eikö aikuinen ihminen tajua, että ei seksiin tarvita parisuhdetta. Seksiä voi olla ilman romantiikkaa ja kyse on himosta. 

Ei vain parisuhteessa olevilla ole oikeus seksiin eikä muut päätä mitä aikuiset ihmiset tekee vapaasta tahdostaan. Jos häiritsee muiden seksiin liittyvät kirjoittelut, niin sitten on väärällä palstalla. Lisäksi voi vain ohittaa ärsyttävät aloitukset ja viestit ja antaa muiden tehdä kuten itse haluaa.

Prkele.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä alentava ilmaisu kyseessä. Eikö se haittaa sinua yhtään?

Vierailija
2/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Mähän kirjoitin olevani miehen vakipano. Miten tässä sitte pitäisi kutsua ja miksi asia on teille ongelma, mutta ei meille?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia kestäneessä vakaassa parisuhteessa, onnellisessa sellaisessa, en pahastuisi, jos hän kutsuisi minua vakipanokseen julkisesti. Olenhan minä sitäkin. Aikuisten ihmisten seksiasiat eivät lähtökohtaisesti kuulu kenellekään. Ainut poikkeus on se, että yhtä osapuolta käytetään hyväksi. Silloin läheisten voi olla syytä puuttua asiaan.

Vierailija
4/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrekti termi on "vakituinen rakastelukumppani", joka ei halvenna ketään.

Vierailija
5/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai se mieskin olla jonkun naisen vakipano, joten ei ole mitään vikaa tuossa sanonnassa.

Vierailija
6/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet?

Vierailija
7/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korrekti termi on "vakituinen rakastelukumppani", joka ei halvenna ketään.

Viroksi "sala-armuke"!

Vierailija
8/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi hyvin kuvaa suhteen tasoa ja on surullista, jos aikuiset ihmiset eivät löydä yhteyttä toiseen muulla tasolla kuin seksuaalisen hyödyn vuoksi. Suhde huoraankin voi olla vakituinen pano, siinä on vain vaihtokaupan sijaan kyse rahan liikkumisesta, mutta taso on sama.

Ei kyse ole siis siitä että sana ei kuvaisi tuota suhdetta, vaan se on mielestäni sääli että siihen tyydytään.

Samasta syystä maksullisissa käyntiäkään ei arvosteta erityisemmin

Toivon kaikkea hyvää sinulle ja tarkoitus ei ole lyödä sanallisesti. mutta ehkä vähän herätellä siihen että sinulle voisi olla parempaakin tarjolla. Tyydyttävä seksi ja luottamuksellinen kumppanuus, rakkaus ja romantiikka ovat hyväksi ihmiselle joka usein kärsii yksinäisyydestä.

t. Yksi kriittinen

Vierailija
9/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

Miten mun ikä liittyy tähän millään tavalla?

Ap

Vierailija
10/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Termi hyvin kuvaa suhteen tasoa ja on surullista, jos aikuiset ihmiset eivät löydä yhteyttä toiseen muulla tasolla kuin seksuaalisen hyödyn vuoksi. Suhde huoraankin voi olla vakituinen pano, siinä on vain vaihtokaupan sijaan kyse rahan liikkumisesta, mutta taso on sama.

Ei kyse ole siis siitä että sana ei kuvaisi tuota suhdetta, vaan se on mielestäni sääli että siihen tyydytään.

Toivon kaikkea hyvää sinulle ja tarkoitus ei ole lyödä sanallisesti. mutta ehkä vähän herätellä siihen että sinulle voisi olla parempaakin tarjolla. Tyydyttävä seksi ja luottamuksellinen kumppanuus, rakkaus ja romantiikka ovat hyväksi ihmiselle joka usein kärsii yksinäisyydestä.

t. Yksi kriittinen

Mitä ihmettä sä oikein selität? Miten ihmeessä mä tyydyn vain johonkin kun en edes halua parisuhdetta tällä hetkellä. Seksiä kuitenkin haluan ja siihen on löytynyt hyvä mies. Parempi vakituiseen sama mies seksissä kuin aina etsiä uutta seuraa. 

Miksi vatussa mua pitäisi herätellä yhtään mihinkään koska teen juuri sitä mitä haluan? Ei kaikilla ole joku ihmeen hinku ja tarve olla koko ajan parisuhteessa. Mä olen eronnut alle vuosi sitten, joten ei tässä todellakaan ole kiire mihinkään parisuhteeseen. Nautin hyvästä seksistä ihanan miehen kanssa eikä pitäisi kaivella muiden napaa.

Ap

Vierailija
11/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Yksi kriittinen

Mitä ihmettä sä oikein selität? Miten ihmeessä mä tyydyn vain johonkin kun en edes halua pa

Miksi sitten sua kiinnostaa mitä joku anonyymi netissä sanoo sulle (toiselle anonyymille)?

Mieti vain mitä sanoin. 

Vierailija
12/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Yksi kriittinen

Mitä ihmettä sä oikein selität? Miten ihm

Siis miksi mun pitäisi sun sönkötyksiä miettiä? Mä en halua parisuhdetta tällä hetkellä, mutta seksiä haluan. Asioita jotka mä päätän itse eikä siihen tarvitse tulla kenenkään tulla lässyttämään jotakin sontaa. 

Ap

Vierailija
13/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Yksi kriittinen

Sano vain viimeinen sana.

t. Kriittinen ajattelija

Vierailija
14/33 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kaikkea hyvää sinulle ja tarkoitus ei ole lyödä sanallisesti. mutta ehkä vähän herätellä siihen että sinulle voisi olla parempaakin tarjolla. Tyydyttävä seksi ja luottamuksellinen kumppanuus, rakkaus ja romantiikka ovat hyväksi ihmiselle joka usein kärsii yksinäisyydes

Miksi sulle on noin kova pala, että mä olen nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei halua? Miksi en sun mielestä saisi itse päättää omista asioista?

Ap

Vierailija
15/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tommosta roskaa tuolla oli ja jaksanut edes lukea.. mutta itse sanon naisena että siinä ei ole mitään pahaa, Mulla on ollut semmoinen nuorena ja aina välillä jos ei oo ollut vakavempaa ja sitten ei halua jatkuvia yhden illan juttuja. Ja se on ihan tasan vakipano tai vakihoito se vaan on niin, itse käytän enemmän tuota ekaa ja aivan sama jos joku siitä häiriintyy.

Vierailija
16/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä nainen pane. On pantavana.

Vierailija
17/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kai se mieskin olla jonkun naisen vakipano, joten ei ole mitään vikaa tuossa sanonnassa.

Nainen ei pane.

Vierailija
18/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla näkyy olevan paljon hedonistisia miehiä hyväksikäyttäviä voimaantuneita naisia.

Vierailija
19/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Yksi kriittinen

Mitä ihmettä sä oikein selität? Miten ihmeessä mä tyydyn vain johonkin kun en edes halua pa

Kyllä ihmiset on itsekkäitä.

Vierailija
20/33 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mulle heti ja nyt. Paneminen myös.