Voiko hento feminiininen mies käyttää Windows95manin shortseja?
Vai tuleeko baarissa turpaan kun h`ntiksi luullaan?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kunnon bulge, NAM! 😛
Nykynuorten testosteroniarvot on melko huonoa luokkaa, hyvä jos vähän pullistuu
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävät Adidakset on jotain.En ikinä unohdä kun veljeni tuli kaupunkiin tapaamaan minua nämä päällä.Juoksin kiireesti kotiin. Siihen hänellä oli froteesukat valkoiset ja avokengät. Voi kamala.Vieläkin hävettää.
Tuohon aikaan kun streetdance rantautui Suomeen, niin kaikki pukeutui vähän noin, koska tanssiliikkeet vaativat sellaista estetiikkaa että juuri noissa housuissa ja kengissä onnistui tietynlainen liukuminen. Päinvastoin kuin luullaan niin tuttu moonwalk ei ole paras suorittaa niken lenkkareilla vaan juuri avokengillä saa parhaimman tunteen.
Nykyään kaikki pukeutuu verkkareihin, jos harrastavat katutanssia tai katujen urheilua. Tuo tyyli tuli suoraan Neu Jorkista.
Ite oon updeitannu winwos98shortseihin.
Vähän oftopic, mutta ysärinä minut yllytettiin tappeluun erään epäilyn gay-tapauksen kanssa koulun jälkeen. Hän oli sellainen heissulivei ja viihtyi tytöjen kanssa juttelemassa tyttöjen jutuista.
Poikaporukka jotenkin sai minut tappeluun tätä poikaa vastaan, jota vastaan minulla ei ollut mitään ongelmaa.
Mutta nöryyttävää oli että sain gay-tyypiltä kunnolla pataan. Minun väitettiin sanoneen hänestä tiettyjä juttuja, joita en ollut sanonut. Hän läimi minun posket punaiseksi kun toisella kädellä piti hiuksistani kiinni ja antoi polveakin kylkeen, niin että mahaa alkoi polttaa ja oksennuskin pääsi pihalle. Vasen kylki oli ihan mustana. Sanoin vanhemmille että jalkapallo osui kylkeen välitunnilla. Sellainen iso kahden jalkapallon kokoinen mustelma oli kyljessä :( Tosi kipeä.
Jälkikäteen oli tosi nöyryyttävää hävitä pienemmälle pojalle ja homoksi väitetylle.
Lukioon viimeisellä luokalla kuulin tästä vielä ja minulle ilkuttiin tosi pitkään että en pärjännyt edes homolle tappelussa.
Mutta ei kukaan muukaan uskaltanut tosiaan ottaa matsia, minut pistettiin koe--eläimeksi testaamaan villipedon kyvyt.
Ilmeisesti mai-thai taustaa oli hänellä, kun pyyhki minulla parkkipaikkaa perusteellisesti.
Olin lähinnä jääkiekkoa harrastanut ja salilla käynyt. Näytin voimakkaalta ja tappelemisesta en tiennyt yhtään mitään.
Pohjanmaailta kotoisin. Terkkuja kaikille jotka muistaa tapahtuman.
Vierailija kirjoitti:
Vähän oftopic, mutta ysärinä minut yllytettiin tappeluun erään epäilyn gay-tapauksen kanssa koulun jälkeen. Hän oli sellainen heissulivei ja viihtyi tytöjen kanssa juttelemassa tyttöjen jutuista.
Poikaporukka jotenkin sai minut tappeluun tätä poikaa vastaan, jota vastaan minulla ei ollut mitään ongelmaa.
Mutta nöryyttävää oli että sain gay-tyypiltä kunnolla pataan. Minun väitettiin sanoneen hänestä tiettyjä juttuja, joita en ollut sanonut. Hän läimi minun posket punaiseksi kun toisella kädellä piti hiuksistani kiinni ja antoi polveakin kylkeen, niin että mahaa alkoi polttaa ja oksennuskin pääsi pihalle. Vasen kylki oli ihan mustana. Sanoin vanhemmille että jalkapallo osui kylkeen välitunnilla. Sellainen iso kahden jalkapallon kokoinen mustelma oli kyljessä :( Tosi kipeä.
Jälkikäteen oli tosi nöyryyttävää hävitä pienemmälle pojalle ja homoksi väitetylle.
Lukioon viimeisellä luokalla kuulin tästä
Nyt kun olette aikuisia ottakaa revanssi.
HYI!
Toivottavasti tuo älyää jättää viisut väliin.
Minihame päälle ja naisen rintaliivi ja pörrötukkaja huulipunat ja baariin!