haluaisin yksinkertaisen espanjankielisen vaimon Puerto Ricosta, joka ei tiedä mitä feminismi edes on
amen
feminismi on pilannut perinteisen naisen täysin, otan mieluummin yksinkertaise naisen joka osaa olla nainen ja perheenäiti ja ajattelee oikein eli elää partriakaalisen systeemin alla ja nauttii osastaan
Kommentit (122)
Olipas hauska ketju. Yksinkertainen nainen Puerto Ricosta. Olen kotoisin dominikaanisessa tasavallasta ja puhun viittä eri kieltä, minulla on kaksi maisterin pätevyyttä ja todellakin olen feministi. Eikä ne naiset sen tyhmempiä siinä naapurissa Puerto ricossakaan ole.
Saat kyllä perinteisen naisen jos haluat, mutta se tarkoittaa että maksat kaiken. Treffit, kynnet, kampaajat, meikit, vaatteet spakäynnit, ravintolakäynnit. Nämä siis laskujen, asumisen ja ruokien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että palstan miehille kelpaamattomille naisoletetuille tulee aina kauhea paniikki, kun saavat kuulla, että miehet ihailevat ulkomaalaisia naisia?
Miehethän tässä on lähdössä etsimään ulkomaalaista vaimoa, kun ei suomalaisnaisille kelpaa.
Laita googleen sana huippumisukka, niin pääset vähän jyvälle minkä näköisille naisille suomalainen tavallinen työssäkäyvä mies ei kelpaa.
Ei tunnu kelpaavan minkään näköisille, jos täytyy lähteä eri mantereelle naista etsimään.
Sysimusta lukutaidoton vaimo afrikan sarvesta vois olla ihan jees.. helppo vedättää🤓
t.Skäbä
Miksi juuri Puerto Ricosta? Ja tarkoitetaan sen nimistä paikka Amerikoissa vai Kanarialla?
Vierailija kirjoitti:
Feministil e h m ä t ovat usein hirvittäviä l ä s k i p e r s e i t ä . Koska miehet eivät katsahdakaan heihin, heistä on tullut miestenvihaajia = f e m a k k o j a.
Oikean naisen ei tarvi olla f e m a k k o! Hän nauttii miehen kumppanuudesta aidosti ja inhimillisesti.
Miten tämä käytännössä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että palstan miehille kelpaamattomille naisoletetuille tulee aina kauhea paniikki, kun saavat kuulla, että miehet ihailevat ulkomaalaisia naisia?
Paniikki? Aika monethan suorastaan kannustavat sinua lähtemään ja etsimään haluamaasi naista.
Ap sitten esittelee: Ja tässä on yksinkertainen puertoricolainen vaimoni Anali!
Vierailija kirjoitti:
Olipas hauska ketju. Yksinkertainen nainen Puerto Ricosta. Olen kotoisin dominikaanisessa tasavallasta ja puhun viittä eri kieltä, minulla on kaksi maisterin pätevyyttä ja todellakin olen feministi. Eikä ne naiset sen tyhmempiä siinä naapurissa Puerto ricossakaan ole.
Saat kyllä perinteisen naisen jos haluat, mutta se tarkoittaa että maksat kaiken. Treffit, kynnet, kampaajat, meikit, vaatteet spakäynnit, ravintolakäynnit. Nämä siis laskujen, asumisen ja ruokien päälle.
Älä nyt ihratiinu puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ihan paniikissahan täällä tutistaan kun misogynisti-incel haikailee mielikuvitustyttöystävän perään 😂 😂
Eikä se osais sanoa muuta kuin ai ai ai aiai Puerto Rico!
Vierailija kirjoitti:
Feministil e h m ä t ovat usein hirvittäviä l ä s k i p e r s e i t ä . Koska miehet eivät katsahdakaan heihin, heistä on tullut miestenvihaajia = f e m a k k o j a.
Oikean naisen ei tarvi olla f e m a k k o! Hän nauttii miehen kumppanuudesta aidosti ja inhimillisesti.
Miehet, joilla on matala itsetunto tai jotka kokevat jatkuvaa hylkäämistä tai epäonnistumisia romanttisissa suhteissa, käyttäytyvät usein juuri näin reagoimalla negatiivisesti ja projisoidessaan omia tunteitaan toisiin. He kääntävät oman epäonnistumisensa naisten suhteissa nurinpäin ja yrittävät selitellä, että he ovat se osapuoli, joka ei ole kiinnostunut näistä naisista. He haukkuvat naisia, koska heidän itsetuntonsa ei kestä sitä, että naiset eivät ole alunperinkään kiinnostuneita heistä.
Vierailija kirjoitti:
Sysimusta lukutaidoton vaimo afrikan sarvesta vois olla ihan jees.. helppo vedättää🤓
t.Skäbä
Kunnes se oppii kielen ja lukutaidon ja joku kertoo sille, että tässä maassa saa avioeron, nainen voi elää yksin ihan itsenäisesti ja mennä opiskelemaan ja töihin, ja kela elättää jos ei töitä löydy.
Perinteisetkään naiset ei kelpuuta ap kaltaista miestä koska tuollainen vinkuminen netin keskustelupalstalla ei kuulu perinteiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä, suomalaiset feministiateistit ovat maaailman ällöttävintä porukkaa ja luulevat että mies kunnioittaa heitä
Mies ei ikinä kunnioita alistamaansa naista. Feministiateistisena naisena mahdollisuudet miehiltä saatuun kunnioitukseen nousee eksponentiaalisesti.
Mutta mahdollisuudet naurunalaiseksi joutumiseen kasvavat jopa kolmanteen potenssiin.
Ekspontenttifunktio kasvaa huomattavasti nopeammin kuin kuutiofunktio, pässi.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina kun incelit oikein uhoavat hakevansa naisen ulkomailta. Se, että sinä haluat lattarinaisen ei todellakaan ole menetys suomalaisille naisille, koska sinun kaltaistasi miestä me suomalaiset naiset emme halua. Eipä taida pahemmin kyllä haluta lattarikaan...
Mua naurattaa taas se kuinka nämä samat miehet haukkuvat suomalaisten naisten olevan helppoja ja tasottomia, mutta silti eivät kelpuuta heitä koska pituus, raha ja muut vakiofraasit. Sitten samaan henkeen he ovat täysin varmoja, että jollain epälogiikalla kelpaavat näille laadukkaille ulkomaalaisnaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ihan paniikissahan täällä tutistaan kun misogynisti-incel haikailee mielikuvitustyttöystävän perään 😂 😂
Minä odotan jännittyneenä sen yksnkertaisen puertoricolaisnaisen tuloa ap:n rouvaksi! Jännää! Opettele ap tanssimaan.
Meinasitko kahlita sen sitten hellaan täällä kotosuomessa, ettei kukaan vaan ulkomaailmassa pääse kertomaan sille, että naisillakin on ihmisoikeudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan jännittyneenä sen yksnkertaisen puertoricolaisnaisen tuloa ap:n rouvaksi! Jännää! Opettele ap tanssimaan.
Tulisipa tästä samanlainen lore kuin siitä aasialaisvaimohullun tapauksesta.
Mun eksän kaverilla oli filippiinivaimo. Ihan kateeksi kävi, kun tajusin miten se nainen piti miestään kiinni just sieltä pålleista. Mies kustansi aivan kaiken, nainen kävi kampaajalla, kasvohoidoissa ja osti vaatteita ja koruja miehen kortilla. Mies maksoi ihan kaiken. Tajusin myös oman yksinkertaisuuteni, tasa-arvoisena suomalaisena maksoin kaiken "puoliksi" ja samalla vähän miehenkin menoja. Yhteisen lapsemme kulut olivat vain minun huolehdittavana. Oli siinä oppiläksy.
Toivottavasti ap tapaa yksinkertaisen latinan, tule toki jossain vaiheessa päivittämään mitä kuuluu, ja erityisesti kuka käskee :D
Tässä videolla just kerrotaan kuinka puertoricolaiset naiset ovat niitä, jotka dominoivat miestään parisuhteessa 😂 Taitaa AP hakea naista nyt hieman väärästä maasta.