Miten olette saaneet pakarat treenattua pyöreiksi ja muhkeiksi?
Vaatiiko kuntosalia vai voiko kotioloissa saada tehokasta treeniä. Porukkahan kyykkää jollain sadalla kilolla ja sellaisia painoja mulla ei kotona ole.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on litteät pakarat, eivät ne treenaamalla muhkeiksi muutu. Käy Tallinnassa hoitamassa ne muhkeiksi.
Höpö höpö. Jos ihminen treenaa ja hänellä on litteät pakarat, niin hänellä on todennäköisesti "laiskat pakarat". Ne saa opetettua kyllä aktiiviseksi.
Ja nämä monien ehdottamat kyykyt ja mavet eivät toimi, jos ei osaa aktivoida pakaraa. Tämän on usein vaivana, jos omaa vahvat reidet. Ei niin tarvitse pakaran apua, mutta tärkeää se olisi oppia aktivoimaan, sillä muuten keho ei ole tasapainossa.
Pakaralihaksilla on keskeinen rooli kävellessä. Kyllä minä treenaan pakaroita ihan terveyteni vuoksi. Kohta vuosi kotitreeniä takana ja tuloksia alkaa näkyä. Muutama kilo on ylipainoa, pari kiloa huvennut, mutta päätin heti alussa, että tavoitteena on saada lihasta eikä laihduttaa. Vaatekoko on kyllä pienentynyt.
Syväkyykkyjä. Iso imokupilla varustettu d i l d o lattiaan kiinni. Sitten vain sen kanssa kyykkäämään. Pakarat kiittää.
Peruskyykyllä ei ole kasvanut kuin reisi. Lantionnostot painolla, bulgarialainen kyykky, penkille nousut, takapotkut kuminauhalla seisten, donkey kicks ja kunnon aktivoiminen ennen treeniä. Näillä on tullut pientä tulosta, mutta enemmän tulosta saisi, jos söisi enemmän kuin kuluttaa ja tarpeeksi proteiinia. En käy salilla, kotona on kahvakuula ja pumppitanko, joilla pärjää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on litteät pakarat, eivät ne treenaamalla muhkeiksi muutu. Käy Tallinnassa hoitamassa ne muhkeiksi.
Höpö höpö. Jos ihminen treenaa ja hänellä on litteät pakarat, niin hänellä on todennäköisesti "laiskat pakarat". Ne saa opetettua kyllä aktiiviseksi.
Tämä. Pari kuukautta meni tosin opetellessa, sitten alkoi tulla tulosta. Hitaasti 😀
Vierailija kirjoitti:
Syväkyykkyjä. Iso imokupilla varustettu d i l d o lattiaan kiinni. Sitten vain sen kanssa kyykkäämään. Pakarat kiittää.
Tein samaa ja kyllä se pyllyssä tuntuu
M55
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän elämässä on iso peba.
Ei iso, vaan valtava. "hevosenperse"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän elämässä on iso peba.
Ei iso, vaan valtava. "hevosenperse"
"Hevonperse" houkuttelee "hevonmulkkuja"
Salilla saa varmasti tehokkaammin tuloksia, mutta kyllä kotitreenillä saa sporttisempaa muotoa tarakkaan, vaikka koko ei paljoa kasvaisikaan. Itselläni on kanssa kapea ja pitkä lantio, eli käytännössä mulla on siis myös neliöperse, joka on salitreenin ansiosta paremman näköinen.
lantionnostot ja bulgarialaiset kyykyt on mahdollista toteuttaa kotona, mutta mave on parempi hoitaa kuntosalilla. Kannattaa työstää salikammoa, se treenaaminen ei ole yhtään niin perseestä kuin mitä aluksi kuvittelee, ja päivä päivältä se käy helpommaksi.
Hyviä treenejä itse kullekin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo pyöräily. Eikä millään mummocitypyörällä tai sähköpyörällä, vaan lihasvoimalla kulkevalla kippurasarvisella gravelilla sekä suoratankoisella maastopyörällä. Täydellisimpiä keksintöjä maailmassa on polkupyörä!
kahden polkupyörän taktiikka
Polkupyöräilen oikealla polkupyörällä ympäri vuoden, pelkkiä työmatkoja kertyy yli 3000 kilometriä vuodessa. Ei ole muhkea perse, olen tosin hoikka mies, olisikin irvokasta jos miehellä olisi muhkea perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri niiden pitäisi olla pyöreät ja muhkeat?
Persemuoti meni jo.
Koska ne on kauniit, muodista huolimatta. En havittele mitään jättitarakkaa vaan muodokasta ja vahvaa takapuolta.
Ap
Kyllä. Muodokas perse ja vahvat jalat naisella kiinnittävät kyllä huomioni niihin.
Vierailija kirjoitti:
Salilla saa varmasti tehokkaammin tuloksia, mutta kyllä kotitreenillä saa sporttisempaa muotoa tarakkaan, vaikka koko ei paljoa kasvaisikaan. Itselläni on kanssa kapea ja pitkä lantio, eli käytännössä mulla on siis myös neliöperse, joka on salitreenin ansiosta paremman näköinen.
lantionnostot ja bulgarialaiset kyykyt on mahdollista toteuttaa kotona, mutta mave on parempi hoitaa kuntosalilla. Kannattaa työstää salikammoa, se treenaaminen ei ole yhtään niin perseestä kuin mitä aluksi kuvittelee, ja päivä päivältä se käy helpommaksi.
Miksi mave pitäisi tehdä salilla, eihän siihen tartte kuin painot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mave pitäisi tehdä salilla, eihän siihen tartte kuin painot?
Mikäli haluaa mavesta olevan jotain hyötyä, se on tehtävä isoilla painoilla, normaalikokoisella naisella se on minimissäänkin yli 50kg, usein kuitenkin lähemmäksi 80kg. Itse en saisi pieneen kerrostaloasuntooni järjestettyä tällaisia painoja, enkä kyllä saisi täräyttää niitä lattiaa vasten myöskään. Mutta jos kotiinsa saa järjestettyä hyvät mave-setit niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kehonmuodolla on merkitystä.
Joillakin naisilla, kuten minulla, on leveä lantio luonnostaan ja siten se persekin on väkisinkin muhkeampi, vaikka ei ikinä jumppaisi.
Sitten taas mulla on pienet rinnat, sillekkään en mahda mitään.
Kokemukseni mukaan ei pidä paikkaansa että leveälanteisilla on muhkeutta. Enemmän näkee sitä että lantio pn kyllä leveä mutta takamus litteä. Minä ole edestä katsottuna suora, mitta sivulta katsottuna muhkeutta löytyy. En treenaa, en edes polvivaivaisena pystyisi kyykkyihin, ihan luonnostaan on muhkeus nimen omaan takapuolessa, ei lantiossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla, ja monella muulla, syy ei ole salikammossa vaan siinä että salille on pitkä matka, sinne voi olla vaikea päästä, esim 7km päässä ilman julkisillamenon mahdollisuutta, eikä autoa käytössä, ja se lähin sali voi olla ylikallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla, ja monella muulla, syy ei ole salikammossa vaan siinä että salille on pitkä matka, sinne voi olla vaikea päästä, esim 7km päässä ilman julkisillamenon mahdollisuutta, eikä autoa käytössä, ja se lähin sali voi olla ylikallis.
Joo. Ei mullakaan ole mitään salikammoa vaan siellä olevat ihmiset ärsyttää. Siksi en halua mennä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia läskejä tääl alapeukuttaas, tulit väärään paikkaan kysymään. Salilla ne saat siihe kuntoon kun haluat. Miehenä en naisten treeniin ole kauheesti peerehtynyt. Kato vaikka Youtubesta. Mut täältä tosiaan ei kannata kysyy, tän palstan valaat ei ikinä treenaa, syö vaan herkkuja ja syyttää läskeistä geenejä/stressiä.
Lisäksi kaikki salilla kävijät on narsisteja :DNo kun en haluaisi sinne salille millään mennä.
Ap
Hitto kun en kuollaksenikaan muista mikä sellanen ruotsalainen nainen oli joka kuntoili itselleen (väitetysti) vain kotitreenillä hyvän takamuksen. Joku Jiillä alkava, sillä oli hyvät videot! Tykkäsin itsekin tehdä kotona ja kyllä tuntui! Jolly.. mikähän se oli.. Ärsyttää kun en tallentanut mihinkään.
Ruotsalaisesta en tiedä mutta amerikkalainen Jen Selter on kyllä onnistunut pakaratreenissä yli odotusten...
Hitto kun en kuollaksenikaan muista mikä sellanen ruotsalainen nainen oli joka kuntoili itselleen (väitetysti) vain kotitreenillä hyvän takamuksen. Joku Jiillä alkava, sillä oli hyvät videot! Tykkäsin itsekin tehdä kotona ja kyllä tuntui! Jolly.. mikähän se oli.. Ärsyttää kun en tallentanut mihinkään.