Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet pakarat treenattua pyöreiksi ja muhkeiksi?

Vierailija
15.02.2024 |

Vaatiiko kuntosalia vai voiko kotioloissa saada tehokasta treeniä. Porukkahan kyykkää jollain sadalla kilolla ja sellaisia painoja mulla ei kotona ole.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut kasvattaa peppua, syö enemmän kuin kulutat ja treenaa isoilla painolla peppua salilla

Vierailija
22/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalla ja pitsalla onnistuu helpoiten sekä nopeinten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilemällä saa hyvän pyllyn mutta siinä ei kilsa tai kaksi silloin tällöin riitä

Vierailija
24/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko porrastreeni, portaitahan on missä vaan. Ja lantionnostot lisäpainolla.

Vierailija
25/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa DM:llä parit hyvät plastiikkakirurgit.

Sofia, dubai

Vierailija
26/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonmuodolla on merkitystä.

Joillakin naisilla, kuten minulla, on leveä lantio luonnostaan ja siten se persekin on väkisinkin muhkeampi, vaikka ei ikinä jumppaisi.

Sitten taas mulla on pienet rinnat, sillekkään en mahda mitään.

Niinpä :( Mulla on kapea lantio, pieni takapuoli ja pienet rinnat.

Ap

Vierailija
27/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta tai kirjoista varmasti löytyy ohjeita millä liikkeillä sitä muodokkuutta saa sinne lisää. Kotonakin onnistuu, mutta kyllä se oikeasti salilla on kätevää kun kaikki tarvittavat välineet on käytettävissä eikä tarvi niin paljoa miettiä ja improvisoida. Itsekin turasin noita kotijuttuja aikanaan, mutta nykyään salilla käyvänä ei vähempää voisi kiinnostaa kotona jumppailu.

Vierailija
28/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap samanlainen kehonmalli ja oon saanu tiimalasin muotoa vartaloon kotitreenillä joka sisältää lantionpohjan, lantion, pakaroiden, reisien, selän ja syvien vatsalihasten treeniä. Esim kyykkyä, lantionnostoja, erityisesti lantion syviä lihaksia ja lantionpohjan lihaksia jotka vaikuttaa lantion ja sitä myöten pepun muotoon, pakaralihastreenillä saa sitten sitä kokoa lisää. Netistä oon vaa kattonut core, butt exercises hauilla liikkeet. Käytän vaan kehon painoa, tosin en tähtää isoon peppuun mut pyöreään kyllä. 

Vierailija
29/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus!

Vierailija
30/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis laittamaan satasen-pari kotitreenivälineisiin niin onnistuu kotonakin. Levytankosarja on se olennaisin, sillä pystyy tekemään käytännössä kaikki tarvittavat isot liikkeet. Sen lisäksi mulla on käsipainotanko pääasiassa sumokyykkyjä varten, toimii samoilla levypainoilla mitkä on tangossa. Takakyykkyjä en uskalla kotona tehdä joten olen ostanut dippivyön johon isken levypainot roikkumaan. Sitten vaan kyykkäämään.

Vierailija
31/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän elämässä on iso peba.

Vierailija
32/58 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla treenaa pakaroita 2 kertaa viikossa. Lantionnosto, askelkyykyt ja maastaveto taitaa olla ne tehokkaimmat liikkeet pakaroille. Ja isoilla painoilla. Sitten spurtteja esim. juoksumatolla.

Vierailija
33/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärkeintä, mutta vahvoilla pakaroilla on ihan terveysvaikutuksiakin.

Ap

Vierailija
34/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen tai edes mies kyykkää 100+ kg painoilla.

Vierailija
35/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulan hommaat kotiin ja fitfarmilta Ilona Siekkisen treeni. Ainakin lihakset tulee oikeilta kohdin kipeeks. Jos pientä pyöreyttä tavoittelet niin ehdottomasti ratsastus. Vahvistaa myös syvät vatsalihakset, lantionpohjan yms ryhtilihakset.

Vierailija
36/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään pyöräilijää, jolla olisi muodokas takamus. Kiinteä voi olla, mutta ei muodokas. Muotoa saa enemmän ruoalla ja vaikka luistelemalla. Tai salitreenillä. 

Vierailija
37/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsin niitä aina ohi mennessä. Alkaa olla jo paljon hyviä pakaroita täällä.

Vierailija
38/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet itse kullakin 😄

Vierailija
39/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgarialainen kyykky ottaa ainakin pakaraan kivasti. Toki vaatii varmasti muutakin, mutta tuo on yksi helposti tehtävä ja koska se tehdään yhdelle jalalle kerrallaan, niin kehonpaino tai muutama kilo lisäpainoa riittää ja pitkälle.

Vierailija
40/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on litteät pakarat, eivät ne treenaamalla muhkeiksi muutu. Käy Tallinnassa hoitamassa ne muhkeiksi.

Höpö höpö. Jos ihminen treenaa ja hänellä on litteät pakarat, niin hänellä on todennäköisesti "laiskat pakarat". Ne saa opetettua kyllä aktiiviseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan