Toimeentulotuki
Miten toi tuki oikeen toimii? Mun tulot on tällä hetkellä 0 eikä mulla oo mahdollisuutta muihin tukiin ja säästöt alkaa pikkuhiljaa hupenemaan niin laitanko mä vaa kelalle tiliotteet ja saan sit sen jonku perusosan mikä ny on joku 400-500€ nii tammi ja helmikuulta? Tai saanko ylipäätää mitää yhtää miltään kuulta?
Kommentit (23)
Mene jonnekin töihin! Kaikki työnvieroksujille pitää vaan olla ilmaista rahaa. Minä olen töissä ja maksan teidän laskureiden verot. Minä olen sitä mieltä että pitäis ottaa orjuus takaisin, osa ihmiset ei osaa huolehtia asioistaan, vaan juovat tai syövät rahansa, ja haluavat vaan maata, töihin kaikki laskurit!
Siinä on perusosa, sinä laitat 2kk tiliotteet, vuokralaskun,sähkölaskun , kotivakuutuksen laskun joko kuvina tai kopioina (kela ei palauta alkuperäisiä) katso hakemus sivu mitä kysyvät. laskujen alkuperäiset eräpäivät oltava sama kun haettavan kk toimeentulotuki. Googlessa on kelan laskureita joita voi arvioida tuen määrän.
Yksinhuoltajana haet, lapsi lasketaan automaattisesti. Itsellä ei ainakaan ollut vakio, vaikka tilanne oli muuttumaton sen ajan kun tt-tukea sain.