Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensisynnyttäjät jotka haluavat heti kättelyssä sektion eivät ansaitse lasta ollenkaan.

Vierailija
13.01.2007 |

Näin ajattelen minä. En ääneen mutta mielessäni kyllä. Valitan että olen ymmärtämätön juntti. Tiedän että en ole ainoa.

Jos ei yhtään ole valmis ottamaan vastuuta niin eivät kyllä ansaitse lastakaan. Jotenkin tälläiset ihmiset tuntuvat lapsellisilta. Miten voi pelätä jotain sellaista jota ei ole edes ikinä kokenut? Ja siis aikuiset ihmiset? Eri asia nämä jotka ovat jo synnyttäneet.

-En synnyttänyt luomusti-

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jouduin viimeisimmän lapsen kohdalla sektioon koska istukka oli kiinnittynyt kohdun suun päälle eli alatiesynnytys ei olisi mitenkään voinut olla mahdollista, ja luoja pelkäsin koko leikkauksen ajan se oli niin kauheeta että meinasin mennä shokkiin hiki vaan valui ja tajukin melki lähti, sit kun vauva saatiin kunnialla pois niin lääkärit iski heti tormikumia vai miten kirjotetaan kun pelkäsivät että pyörryn ja se parantuminen huhhuh,, varmasti en vapaaehtoisesti menisi sektioon

Vierailija
22/22 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt sentään ihan noi jyrkällä kannalla ole kuin ap mutta kyllä mielestäni nämä (ensi)synnytyksen pelkääjät ovat vähän hupsua porukkaa... En tiedä miksi niin ajattelen.

Ja mielestäni on eri asia pelätä itse synnytystä kuin sitä että lapselle siinä sattuu jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi