Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääministeri Petteri Orpo painottaa Iltalehdelle, että hallitus ei aio perääntyä työmarkkinauudistuksien tekemisestä.

Vierailija
14.02.2024 |

Petteri Orpo jyrähtää: Syyttää ay-liikettä ja Sdp:tä ulkoparlamentaarisesta horjuttamisesta
https://iltalehti.fi/politiikka/a/056a40cf-aa6e-4009-906b-f1e19088a87a

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Lisää säästöjä mitä enemmän lakkoilevat!

Vierailija
2/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, ei kykene.  Elinkeinoelämän lahjukset on jo törsätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu paikallinen sopiminen.  Tervetuloa halpatyövoima, johan Suomalaiset ovat rehkineet tarpeeksi.

Vierailija
4/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu paikallinen sopiminen.  Tervetuloa halpatyövoima, johan Suomalaiset ovat rehkineet tarpeeksi.

Tervetuloa meidän 90-luvun laman jälkeisten sukupolvien arkeen. Ei ole meidän aikana ollut näitä suojatyöpaikkoja.

- 97, jolla ei ole koskaan ollut vakituista työpaikka.  

Vierailija
5/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan halunnut mitään 8-16 työsuhdetta vaan haluan määritellä sen itse miten ja milloin teen töitä. 

Vierailija
6/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku perseelle ja heipat Petterille. 

Vierailija
7/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa meidän 90-luvun laman jälkeisten sukupolvien arkeen. Ei ole meidän aikana ollut näitä suojatyöpaikkoja.

- 97, jolla ei ole koskaan ollut vakituista työpaikka.  

Pari päivää sitten oli hauska keskustelu jossa joka oli luetellut liudan työelämän etuja, joista en ole koskaan kuullutkaan.😂 Esim 8h työpäivä, ylityöt, lomarahat, jne. 

Vierailija
8/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyrähtäköön rauhassa

Vierailija
9/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa jyrähti ja Petteri laittoi sormet korviin.

Se on yleislakko seuraavaksi.

Vierailija
10/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa mutta köyhillä jotka nyt lakkoilevat ei ole varaa yleislakkoon.

Vierailija
11/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa mutta köyhillä jotka nyt lakkoilevat ei ole varaa yleislakkoon.

Mistä työtön persu päättelee, että työläiset on köyhiä?

Me saadaan joskus sentään palkkaa, jos tehtaan patruuna viitsii maksaa, te trollit olette puoluetoimiston ja valtion tuen varassa.

Vierailija
12/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me saadaan joskus sentään palkkaa, jos tehtaan patruuna viitsii maksaa, te trollit olette puoluetoimiston ja valtion tuen varassa.

Esim varhaiskasvattajien uhriutumisesta. 

Vierailija
13/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, että ihan työmies ja häneltä riistetty kaikki ja naiset  vain jotain akkoja?! Opettele arvostamaan toisia puheenvuoroissasi. 

Vierailija
14/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä ahtaammaksi käy orvon asema ja velkalaiva on ajat sitten kiihdyttänyt plaaniin...

Nyt taas välikysymys tulossa. Pumppu pettää orvolta kohta.

Vierailija
15/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähinnä piipittää, sylikoira.

Vierailija
16/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, nyt sillä palkalla tuleekin toimeen? Ja kuinka paljon tässä ollaan ulistustu, kun hallitus leikkaa asumistukea, työttömyysetuuksia, jne Ja nyt se eka palkaton sairausloma päiväkään ei haittaa? 😂 Kyllä meillä rahaa on. 

Koettakaa jo jumalauta päättää mikä teille on oleellista. 

Vierailija
17/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EK on samaa mieltä. Se kehottaa hallitusta kiirehtimään päätöksiä ja ay-liikkeitä perääntymään. 

Vierailija
18/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuulu siihen porukkaan, joka kannattaa lakkoja.  Edesvastuutonta vasemmistolta.

Vierailija
19/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, nyt sillä palkalla tuleekin toimeen? Ja kuinka paljon tässä ollaan ulistustu, kun hallitus leikkaa asumistukea, työttömyysetuuksia, jne Ja nyt se eka palkaton sairausloma päiväkään ei haittaa? 😂 Kyllä meillä rahaa on. 

Koettakaa jo jumalauta päättää mikä teille on oleellista. 

Kuka sanoi ettei haittaa? Luetun ymmärtämisen kanssa taitaa olla ongelmia.

Kai varakas voi lakkoilla heikennyksistä jotka koskee eniten köyhään?

Ai niin, persut ja niiden solidaarisuuden puute.

Vierailija
20/140 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu jyrähtävän rahansiirroista veroparatiiseihin.

Näille tulisi laittaa takaraja johon mennessä rahat voi kotiuttaa suomalaisille tileille jonka jälkeen rahansiirto kiellettäisiin kumpaankin suuntaan.

Tämä siksi että jos jäisi mahdollisuus kotiuttaa sieltä varoja kierrettäisiin sinne siirto muiden maiden kautta.

Ja riittäisi miljardit suomen talouteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän